Ik ben de hele dag al aan het koken.quote:
In dit geval is het appel, chocolade en daar een soort kruimeldeeg overheen.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
crumble is dat een kruimeltaart?
Niet trouwens, Kohl zit ook in die kopgroep. Wel tof!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In dit geval is het appel, chocolade en daar een soort kruimeldeeg overheen.
Wellicht Mentsjov wel in het geel straks!
nee Kohl zal de trui aantrekken.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In dit geval is het appel, chocolade en daar een soort kruimeldeeg overheen.
Wellicht Mentsjov wel in het geel straks!
Ja, zo sneu! Ach, ik gun het Schleck wel, t lijkt me een sympathieke vent.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat was mooiMentchov viel trouwens, wat zonde was dat zeg.
meestal netjes daarnaquote:Op zondag 20 juli 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ook nog niet koken btw want ik moet eerst een afwasje doen, en daar heb ik nog geen zin in
![]()
Doen jullie de afwas vóór of netjes na het eten?
ik was altijd af tijdens het koken. En daarna, heb een hekel aan afwas die staat te wachten...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ook nog niet koken btw want ik moet eerst een afwasje doen, en daar heb ik nog geen zin in
![]()
Sinds ik een vaatwasser heb netjes na het eten. Daarvoor deden wij de afwas als ik echt niet meer kon koken omdat ik niks in de kast had.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
![]()
Half hoog heb ik niet zoveel aan. Ik heb 50 cm ruimte tussen m'n koelkast en wasmachine in, wat oprekbaar is tot maximaal 58.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef Troel het volgende:
Je hebt tegenwoordig half hoge, maar inderdaad ook smallere vaatwassers
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:02 schreef Troel het volgende:
Hier eten we spaghetti vanavond, maar dan met bolognesesaus uit een pot
Mijn wasmachine is nog vrij nieuw, beetje zonde en daarbij is het ook niet een gigantisch model. Mijn koelkast is zelfs ook al smaller. Ik wil gewoon teveel in m'n keukentje proppen.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
doe je wasmachine weg
koop een smallere wasmachine
en een smalle vaatwasser
Dat past!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Half hoog heb ik niet zoveel aan. Ik heb 50 cm ruimte tussen m'n koelkast en wasmachine in, wat oprekbaar is tot maximaal 58.
Nou, dat valt behoorlijk tegen. Ik heb zo een aanrecht vol.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:30 schreef AKnynke het volgende:
ach, als je in je eentje bent, of zelfs met z'n tweeen heb je geen vaatwasser nodig.
Je verzamelt maar zo'n klein beetje afwas steeds, echt onzin!
In je eentje kun je ook heel veel zooi makenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:30 schreef AKnynke het volgende:
ach, als je in je eentje bent, of zelfs met z'n tweeen heb je geen vaatwasser nodig.
Je verzamelt maar zo'n klein beetje afwas steeds, echt onzin!
45 cm, dat zou perfect zijn. Zijn die, gezien het afwijkende model, een beetje betaalbaar?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat past!![]()
![]()
![]()
Die smallere modellen zijn 45 cm. Wij hebben er ook zo'n smalle omdat we echt geen ruimte hebben voor een grote.
Ja wat kost zo'n ding eigenlijk, dan bestel ik m meteen want Its bezorgt op zondagquote:Op zondag 20 juli 2008 18:33 schreef Vork het volgende:
[..]
45 cm, dat zou perfect zijn. Zijn die, gezien het afwijkende model, een beetje betaalbaar?
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, dat valt behoorlijk tegen. Ik heb zo een aanrecht vol.
echt nietquote:Op zondag 20 juli 2008 18:39 schreef Anthraxx het volgende:
Dat leer je snel genoeg af als je zelf moet afwassen.
Als je een A merk wilt zijn ze vrij prijzig omdat het inderdaad een afwijkende maat is maar er zijn ook regelmatig aanbiedingen van B merken en dan ben je rond de ¤200,- a 300,- zeker wel klaar.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:33 schreef Vork het volgende:
[..]
45 cm, dat zou perfect zijn. Zijn die, gezien het afwijkende model, een beetje betaalbaar?
Ik heb niet echt een favoriet, maar ik eet doorgaans dingen als:quote:Op zondag 20 juli 2008 18:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vork wat is jouw favoriete vega recept?
ik ben stiekem een vega aan het worden
Dat is een mooie, en ook wel betaalbaar btw, ik neem mquote:Op zondag 20 juli 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben deze met dank aan de liefste schoonouders aller tijden. Hebben we voor onze verjaardagen gekregen.
Anders kom je een bordje pasta bolognese halen.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:53 schreef AKnynke het volgende:
Doeg Lein!
Ik ben moe. Geen zin om te koken, en ook geen honger, dus dat scheelt.
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Anders kom je een bordje pasta bolognese halen.
Dan zou ik eerst nog 4 uur in de trein moeten. Beetje ver!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Anders kom je een bordje pasta bolognese halen.
Hij bevalt erg goed.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is een mooie, en ook wel betaalbaar btw, ik neem m![]()
Bij ons hoefde je ook ni af te wassen als je gekookt had, zo is mijn culinaire interesse ontstaan
Hij is het waard hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:59 schreef AKnynke het volgende:
Dan zou ik eerst nog 4 uur in de trein moeten. Beetje ver!
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:07 schreef AKnynke het volgende:
Maar ik wil om 10 uur wel terug zijn, want dan is Eddy Zoey van 'Nu we er toch zijn' in Uppsala!
Nou.........quote:
das een anticlimax! Ik verwacht spannende verhalen over mr. rebounds, penispiercings of zoiets dergelijks...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:07 schreef Liejannuh het volgende:
De nieuwe cd van Devotchka is zo ontzettend goed!
Piercing was niet geheel mijn smaak, wel interessant. En voor de rest, ik heb spierpijn..quote:Op zondag 20 juli 2008 20:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, Nynke, hoe was de penispiercing?!
En MinderMutsig, deze:
Ja wat denk jequote:Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
Spierpijn dankzij de piercing?!
Maar waar zat het ding nou precies? En vond je het lekker?
Ding zat aan begin van de schacht (spelling??), aan de bovenkant bij de buik dus. Ook aan de buikkant. En geen spierpijn dankszij de piercing specifiek. En ik merkte het verschil niet...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
Spierpijn dankzij de piercing?!
Maar waar zat het ding nou precies? En vond je het lekker?
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ding zat aan begin van de schacht (spelling??), aan de bovenkant bij de buik dus. Ook aan de buikkant. En geen spierpijn dankszij de piercing specifiek. En ik merkte het verschil niet...
nah, tattoo's zijn niet mooi. Piercings trouwens ook niet. Aan mijn lijf geen polonaise!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik weer, naja ik denk nog na over een tattoo, een kennis heeft een eigen studio en heeft aangeboden om m gratis te zetten, maar ik twijfel. Ik heb wel een plaaatje wat ik mooi vind.
Waar en wat? Dat maakt nog veel uit vind ik, maar ik zou het nooit doen!quote:
Nah, om wat AKnynke zegt, mijn lijf is nog helemaal mooi, ik vraag me af of ik dat wel moet doenquote:
Dus het ding zit er puur omdat het stoer is ofzo?!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ding zat aan begin van de schacht (spelling??), aan de bovenkant bij de buik dus. Ook aan de buikkant. En geen spierpijn dankszij de piercing specifiek. En ik merkte het verschil niet...
Ja dat is zo, maar toch is 't wel gaaf soms, bij mannen zo'n band om je bovenarm ofzoquote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef AKnynke het volgende:
Ik denk dan altijd aan later, als ik oud en verschrompeld ben. Ik kan me best voorstellen dat een kleine, symbolische piercing heel erg mooi kan staan, maar als ik later overal rimpelig enzo ben is het niet zo mooi...
Hij vindt het mooi. genoeg reden, denk ik!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dus het ding zit er puur omdat het stoer is ofzo?!
Noujazeg!
Maar afijn, ik doe ook niet aan piercings en tattoo's.
Doe mij maar dit:
Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Trusten MoBlo! Zorgt vakantie ook voor nieuwe inspiratie?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wel in een heerlijk restaurantje gelunched overigensdaar kunnen ze wel koken!
dat gaan we zeker nog eens doen.. wel duur.. helaas
Nu maar weer slapen![]()
Hahaha daar zeg je watquote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
In het kader van wat Knynke zegt, zou ik hem iig NIET op m'n six-pack zetten.......
Nee, zit ie niet bij. Wacht, ik ga even painten!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.![]()
Zit ie hier bij?
Ik hoorde op Juice geloof ik dat het uitkomen van het nieuwe album van The Game afhing of Dr Dré nog tijd had voor hemquote:
Mwa ik vind: als je het doet, dan goed en ni zoon lullig dingetje maar gelijk iets van 10 of 20 cm, wel een mooi plaatje btwquote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij vindt het mooi. genoeg reden, denk ik!
@ Kaasplankje: dat vind ik dan weer veel te groot. Ik zou een klein bloemetje doen, of op de binnenkant van m'n enkel, of op m'n rug, aan de linkerkant, dat je het allene ziet als ik in bikini of naakt ben..
Zoiets: [ afbeelding ]
Nee, ik ben dan meer van klein en fijn enzo. Subtiel, dat vooral.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoorde op Juice geloof ik dat het uitkomen van het nieuwe album van The Game afhing of Dr Dré nog tijd had voor hem![]()
[..]
Mwa ik vind: als je het doet, dan goed en ni zoon lullig dingetje maar gelijk iets van 10 of 20 cm, wel een mooi plaatje btw
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, zit ie niet bij. Wacht, ik ga even painten!
Gatverdamme.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
Elke dag dezelfde vieze servet die je in ee enveloppe moet bewaren!!schijnt traditie te zijn
wij doen er niet aan mee iig... dan maar geen servet
bah!
Mwa ik heb een tijdje geleden de getattoode buik van Tommy Lee gezien, en dat zag er wel gaaf uit. Met een soort chinese bloem erop. Nu vind ik Tommy Lee wel een eikel, maar dat terzijde.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Kaasplankje, als het een grote is, zou ik hem op mijn rug laten zetten.
Ja sorry voor de felheid in dat topicquote:
hij vertelde dat ie er ook nog andere bolletjes op kon zetten enzo. Groter.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gatverdamme.Wat is daar de bedoeling van?
@Nynke:![]()
Maar daar merk jij dus niks van? Zal wel een tegenvaller voor hem zijn.
Snap het wel hoor. Maar vond het toch lief, ondanks je felheidquote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja sorry voor de felheid in dat topicmaar ik vind het dus echt niet kunnen en ook heel vervelend voor je.
*kusjekroel enzo
En bolletjes met kleinere bolletjes erop, en bolletjes met puntjes, bolletjes met rubberen dopjes met puntjes, bolletjes met leuke plaatjes, bolletjes met enge plaatjes (twee mini-ogen op een penis!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hij vertelde dat ie er ook nog andere bolletjes op kon zetten enzo. Groter.
Vanmiddag was de boel tussen de piercings toch wel wat rood..
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Snap het wel hoor. Maar vond het toch lief, ondanks je felheid
Wat dacht je van kerstverlichtingquote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En bolletjes met kleinere bolletjes erop, en bolletjes met puntjes, bolletjes met rubberen dopjes met puntjes, bolletjes met leuke plaatjes, bolletjes met enge plaatjes (twee mini-ogen op een penis!) gekleurde bolletjes, vierkantjes, driehoekjes etc. etc.
* Leintjeuh mental image heeft...quote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En bolletjes met kleinere bolletjes erop, en bolletjes met puntjes, bolletjes met rubberen dopjes met puntjes, bolletjes met leuke plaatjes, bolletjes met enge plaatjes (twee mini-ogen op een penis!) gekleurde bolletjes, vierkantjes, driehoekjes etc. etc.
quote:
Ja. Dat vind ik ook. Maar, ik heb er al sinds vanmiddag zes uur geen meer gezien. Gaat de goede kant op!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh Nynke, sorry hoor maargatver. Vieze klotevliegen
Van piemelpiercings met kerstverlichting naar maden...quote:Op zondag 20 juli 2008 21:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Gatverdamme!Vieze maden.
![]()
Lein: sorry.
weljaquote:Op zondag 20 juli 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van piemelpiercings met kerstverlichting naar maden...ach who gives a fuck, komt vanzeeeelf goed
Ik heb naar het plaatje gekeken, hard nagedacht over wat je zegt, en ben tot de conclusie gekomen dat ik t niet snap. Kan je uitleggen wat je bedoeld?quote:
hahaha te laat ge-editquote:Op zondag 20 juli 2008 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een griezelpiercing Lein
De mijne, aan mezelf gegeven toen ik 39 werd
[ afbeelding ]
Jeujquote:Op zondag 20 juli 2008 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Mooi Bluezz!
Trusten Kaasplankje! Nog behoefte aan het sinds-kort-officiele-CUL-slaapliedje?
quote:
Cliff Burtonquote:Op zondag 20 juli 2008 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
And now for something completely different.....![]()
Uit Denver, Colorado.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
Liejannuh, waar komt devotchka vandaan?
Mijn navel, lekker ordinairquote:Op zondag 20 juli 2008 22:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik heb ook piercings! Heel lang een in mn navel gehad, en nu nog een in mn oor
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn navel, lekker ordinair
[ afbeelding ]
Ze hebben behoorlijk wat slavische invloeden. Kun je goed terug horen in de muziek.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dacht aan de naam Liejannuh, ik ken een nummer van de Balkan....
Makedonska devojtcha..... Vandaar......
Duhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 20 juli 2008 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Och... ik heb ergere navels gezien....
Of bedoelde je dat niet DH?
Het is live nog 10 keer toffer dan op plaat!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het wel leuk Liejannuh, maar niet om heen te gaan.
Volgens mij bedoelde D_H dat ie best een shotje prosecco uit PF's navel wilde drinkenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Och... ik heb ergere navels gezien....
Of bedoelde je dat niet DH?
Er wordt niks uit mijn navel gedronkenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Jammer van die piercing, blijft er toch geen plek over voor de prosecco?
Ik werk inmiddels al 4 maanden ergens andersquote:Op zondag 20 juli 2008 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Prosecco in je oor?
Troel: gewoon bellen!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geen foto Bluezz. Het is een driehoek met typisch keltisch vlechtwerk. Bovenaan m'n bovenarm zodat die driehoek past bij de hoek die je arm bovenaan maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Het ging om de bovenste, maar ik vind ze beide lelijkquote:Op zondag 20 juli 2008 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Bedoel je die bovenin, die 'smiley'? Of die twee schroeven in de onderlip?
Lieve lippen heeft ie hčquote:Op zondag 20 juli 2008 23:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het ging om de bovenste, maar ik vind ze beide lelijk
[ afbeelding ]
Mr PF heeft deze![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij gaan nog even een filmpje kijken.![]()
En D_H, schaam je! Zo flirten met een meisje dat bijna je dochter kon zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij gaan nog even een filmpje kijken.![]()
En D_H, schaam je! Zo flirten met een meisje dat bijna je dochter kon zijn.
Zo oud ben ik ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
dat was vast niet inquote:Op zondag 20 juli 2008 23:01 schreef Troel het volgende:
Ikea
Leuk bedrijf hoor, maar ik wacht nog steeds op antwoord of ik op een tweede gesprek mag komen of niet
een plaatje dta onder je huid komt en door een gaatje naar buiiten komt en daar zit een sieraadje opquote:Op zondag 20 juli 2008 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is microdermals?
Dat was dus inderdaad WEL in Utrechtquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was dus inderdaad WEL in Utrecht
Sterker nog, dat was op een vacature op jouw afdeling
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
Och FleshWound.... Nelson Mandela mag sinds kort naar de VS reizen..... Need I say more?
Hebben wij het over dezelfde Mandela?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
FW, Dat het bv een schande is dat hij zo lang op de lijst van terroristen gestaan heeft?
quote:Winnie and Nelson Mandela meet Rosa Parks in Detroit. Nelson Mandela, who was recently released from a South African prison, is touring the United States. June 28, 1990
Ja, die jaquote:Op zondag 20 juli 2008 23:53 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Hebben wij het over dezelfde Mandela?
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben net wel creatief geweestquote:Op zondag 20 juli 2008 23:58 schreef Vork het volgende:
Zo, weer terug. Wie heeft er nog inspiratie over?
I know, maar ik vroeg me alleen af waarom krak ineens over Mandela begonquote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, die jaHet ANC, de partij van Mandela, stond op de lijst van terroristengroeperingen en daarom stond Mandela op de lijst van terroristen en kon in principe daarvoor zo opgepakt worden in Amerika
Ik zou het niet echt politiek correct willen noemenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat jij begon met foute politiek correcte dingen van sesamstraat......
Wat ende hoe?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben net wel creatief geweest
Ja hoi! Ik zat hier even met collega's te kletsen. Maar jij ligt nu dus al op bedquote:Op zondag 20 juli 2008 23:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm, ik mis Isa. Ze heeft vannacht voor het laatst dienst, meestal meldt ze zich wel
Ja, en dat dusquote:
Ziekte? Hoi!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:58 schreef MissHobje het volgende:
Goeienacht allen.. ik zit spontaan in de nachtdienst
een collega van miij heetf van de week op het werkl een babymuisje gevangen en meegenomenquote:Op maandag 21 juli 2008 01:19 schreef Isabeau het volgende:
Er loopt hier een muis en de beveiliging is enthousiast bezig met muisvangen
Dat heb je goed onthoudenquote:
Ze wilden hem doodtrappenquote:
Ja duh. Ik heb me rot gelachen om de mental image van een dokter die wanhopig probeert een muisje door de gangen van het ziekenhuis naar buiten te jagen zonder dat de patiėnten het zien.quote:Op maandag 21 juli 2008 02:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden![]()
Ja, alweer een muis.
ja en dat is veel muisvriendelijker danquote:Op maandag 21 juli 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze wilden hem doodtrappenIk heb ze ervan overtuigd dat naar buiten jagen minder troep geeft.
Nu zaten er 2 patiėnten toe te kijken en te lachenquote:Op maandag 21 juli 2008 02:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja duh. Ik heb me rot gelachen om de mental image van een dokter die wanhopig probeert een muisje door de gangen van het ziekenhuis naar buiten te jagen zonder dat de patiėnten het zien.![]()
Lol!!quote:
quote:Er is ook een vierde generatie EPO op komst. De vierde generatie zou nog lastiger op te sporen zijn, omdat deze werkt via virussen die het menselijk EPO activeert. Alleen de virussen zouden maar kort goed op te sporen zijn. [4] en ook een vijfde generatie EPO die werkt via telepathische beļnvloeding door de teamleider. De directie van de Tour de France heeft al Afrikaanse toverdokters aangetrokken om deze laatste vorm van EPO te traceren.
Geweldigquote:Op maandag 21 juli 2008 02:40 schreef Isabeau het volgende:
Muis is naar buiten
Er zit een grapjas op wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Epo
[..]
Doen wij ook niet, Memoquote:Op maandag 21 juli 2008 02:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet zo ;s nachts eigenlijk slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |