abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60243616
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:15 schreef computergirl het volgende:
dat is een omelet met anderhalve kerstomaat en wat kruiden?
Hmm, jij grapt met mijn kookkunsten: I have killed for less

De ingredienten van mijn hoogstandje zijn:

5 tomaatjes, 2 sjalotjes 30 gram kaas, 25 gram ham, 2 eieren, scheut slankroom. verse kruiden: bieslook, paarse basilicum, oregano en bladpeterselie. Voorts versgemalen peper en zout. De truc is om hem niet te hoeven omdraaien en dat is: laag vuur en deksel op de pan!!!
pi_60243676
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ook .
Wat ik me kan herinneren met modifast is dat je helemaal geen honger hebt, dus dat is fijn!! Je moet alleen echt, echt niet vergeten om veel te drinken. Ik vergat dat weleens en dan voelde ik me direct slapjes!
  maandag 21 juli 2008 @ 13:24:49 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60243707
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat ik me kan herinneren met modifast is dat je helemaal geen honger hebt, dus dat is fijn!! Je moet alleen echt, echt niet vergeten om veel te drinken. Ik vergat dat weleens en dan voelde ik me direct slapjes!
Oh gelukkig, dat is zeker fijn want het lijkt me echt rottig om de hele dag met rammelende honger te lopen. Veel (water) drinken doe ik al, dat moest ik sowieso al na mijn Reiki-toestand van dit weekend .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60243882
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmm, jij grapt met mijn kookkunsten: I have killed for less
ik grap met hoe weinig jij soms eet Het ziet er echt wel uit, en de ham/kaas erdoor maakt het toch wel iets substantieler dan alleen tomaat/ei. Excusez madame
  maandag 21 juli 2008 @ 13:42:42 #130
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60244132
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:24 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh gelukkig, dat is zeker fijn want het lijkt me echt rottig om de hele dag met rammelende honger te lopen. Veel (water) drinken doe ik al, dat moest ik sowieso al na mijn Reiki-toestand van dit weekend .
Hou er toch maar rekening mee dat je nóg meer moet drinken. Zodra je je slecht voelt, gelijk aan het water .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 21 juli 2008 @ 13:47:16 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60244235
Hopelijk wordt het écht mooier weer dan, want als het zulk kutweer is heb ik dus totaal geen zin in water.
Als het warm is drinkt het toch wat makkelijker weg.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 21 juli 2008 @ 14:22:38 #132
14746 k_i_m
pi_60244939
Ik heb een potje met CB verantwoorde zoetstof met sinaasappelsmaak. Samen met bubbelwater heb je dan net sinas .
In my life
Why do I smile
pi_60246438
Net lekker recreatief wezen zwemmen

Vandaag gehapt tot nu toe:
yoghurt met zemelen
boterham met gebakken eitje
duitse braadworst

Vanavond maak ik vegetarische nasi met pindasaus.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60246560
Goedemorgen!
Het mooi kotsende meisje.
pi_60246694
goedemorgen ??
pi_60246717
quote:
Op maandag 21 juli 2008 15:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Hoe was je festival??
pi_60246758
Ben net thuis van een lange tijd inefficient treinen... Zo maar douchen en dan slapen, want een weekendje dour was vrij vermoeiend (maar vooral héél erg leuk!). Het schijnt dit jaar wel stukken beter georganiseerd te zijn, dus al die horrorverhalen waren voor niets
Ohja en vrijdagochtend keek ik een beetje treurig naar buiten, want ik zag alleen regenwolken. Dus ik dacht ruimte in m'n tas te besparen door geen zonnebrand mee te nemen...
Natuurlijk regende het maximaal 1 minuut achtereen en ben ik behoorlijk verbrand
  maandag 21 juli 2008 @ 16:05:02 #138
14746 k_i_m
pi_60246861
Heb je mr. Scruff gezien? .
In my life
Why do I smile
pi_60247090
Nee, vermaakten ons wel bij the subs
Dieettechnisch was het niet veel soeps uiteraard
pi_60247503
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nee, vermaakten ons wel bij the subs
Dieettechnisch was het niet veel soeps uiteraard
Stond die geniale milkshakekraam er weer? Milkshakes van chocolat chip cookies, speculaas en bounty enzo? Heb ik me vorig jaar helemaal scheel aan geslurpt
pi_60247836
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:35 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Stond die geniale milkshakekraam er weer? Milkshakes van chocolat chip cookies, speculaas en bounty enzo? Heb ik me vorig jaar helemaal scheel aan geslurpt
Heb wel een milkshakekraampje gezien, maar zelf geen genomen.
Wel een halve kilo afgevallen toch blijkbaar
  maandag 21 juli 2008 @ 18:15:22 #142
221912 minilot
Nancy boy
pi_60249161
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:52 schreef Greys het volgende:

Gut. Ik voel me ineens niet zo geëmancipeerd
Ik voel me nooit geëmancipeerd. Maar ja, ik heb dan ook het idee dat ik soms mijn roeping als dienstmeisje gemist heb ofzo. Met intens plezier zorg ik dat de favoriete sokken van mijn lief bovenop de stapel in de kast liggen, als ik 's morgens klaar ben in de badkamer leg ik alvast een onderbroek en een pluizige handdoek voor 'm klaar en ik strijk zonder morren drie wasmanden vol overhemden weg, en dan zing ik er vaak ook nog bij.
Vrouwmensen van mijn leeftijd willen altijd dingen naar mijn hoofd smijten als ik het zeg, maar écht: ik vind het ontzettend leuk om mijn knul thuis blij, comfortabel, zorgeloos en gevoederd te houden. Emancipatie, mijn kont!

Verder woog ik vanmorgen 52,4 kilo! SHE, je dieet lijkt verdraaid effectief te zijn!
Ik heb afgelopen weekend slechts één keer iets onzinnigs gegeten: terwijl ik gisteren een woedend, huilend telefoongesprek hield haalde mijn verkering stiekem een softijsje met karamelsaus voor me, als troost. Ik kan veel afslaan, maar dát natuurlijk niet.

Enfin, tot nu toe vandaag een prima eet-dag gehad. Ontbeten met roerei met bieslook op een schep veldsla en flink wat aalbessen. Gelunched met een salade van rauwe ham, peer, zongedroogde tomaatjes en een piepklein beetje harde schapenkaas..
Nog geen idee wat ik vanavond eet. Ik ga zo maar eens wat booschappen doen en zien wat er in de aanbieding is.
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 21 juli 2008 @ 18:17:46 #143
221912 minilot
Nancy boy
pi_60249194
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Heb wel een milkshakekraampje gezien, maar zelf geen genomen.
Wel een halve kilo afgevallen toch blijkbaar
Wat heb je allemaal gegeten daar?
Ik betrap mezelf erop dat ik bij dergelijke gelegenheden best een paar dagen kan draaien op alleen iets-niet-nader-te-noemens en een boel vruchtensap. Niet gezond natuurlijk, maar zo eens per jaar vind ik dat het wel mag.
pi_60249209
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat voel ik me nou nooit! Maar ja, ik heb dan ook het idee dat ik soms mijn roeping als dienstmeisje gemist heb ofzo. Met intens plezier zorg ik dat de favoriete sokken van mijn lief bovenop de stapel in de kast liggen, als ik 's morgens klaar ben in de badkamer leg ik alvast een onderbroek en een pluizige handdoek voor 'm klaar en ik strijk zonder morren drie wasmanden vol overhemden weg, en dan zing ik er vaak ook nog bij.
Vrouwmensen van mijn leeftijd willen altijd dingen naar mijn hoofd smijten als ik het zeg, maar écht: ik vind het ontzettend leuk om mijn knul thuis blij, comfortabel, zorgeloos en gevoederd te houden. Emancipatie, mijn kont!

Ik denk dat jij de natte droom bent van iedere man!!!
pi_60249223
Volgens mij kun je op festivals ook echt niet 'goed' eten
  maandag 21 juli 2008 @ 18:20:24 #146
221912 minilot
Nancy boy
pi_60249237
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de natte droom bent van iedere man!!!
Het feit dat ik soms een chocolaatje met een lief briefje in zijn jaszak verstop en dat ik altijd een deel van de salontafel leegmaak voor het geval -ie met zijn voeten op tafel wil compenseert hopelijk voor al mijn strontvervelende eigenschappen.
  maandag 21 juli 2008 @ 18:20:59 #147
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60249247
Helaas, softijsjes na woedende, huilende telefoongesprekken bezorgd door een verkering is inderdaad niet af te slaan.
Ik zou bozer zijn geworden als je het wél had afgeslagen.

Speaking of which; hoe is het met Kwak?
  maandag 21 juli 2008 @ 18:22:28 #148
221912 minilot
Nancy boy
pi_60249271
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:20 schreef SHE het volgende:
Helaas, softijsjes na woedende, huilende telefoongesprekken bezorgd door een verkering is inderdaad niet af te slaan.
Ik zou bozer zijn geworden als je het wél had afgeslagen.
Potdorie, en ik maar hopen op een e-spanking.
pi_60249307
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal gegeten daar?
Ik betrap mezelf erop dat ik bij dergelijke gelegenheden best een paar dagen kan draaien op alleen iets-niet-nader-te-noemens en een boel vruchtensap. Niet gezond natuurlijk, maar zo eens per jaar vind ik dat het wel mag.

Als ik weleens iets-niet-nader-te-noemens neem (zelden übrigens), dan maakt de geur alleen al van appelsap me niet lekker! Ik drink maar gewoon water dan.....
  maandag 21 juli 2008 @ 18:25:47 #150
221912 minilot
Nancy boy
pi_60249346
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Als ik weleens iets-niet-nader-te-noemens neem (zelden übrigens), dan maakt de geur alleen al van appelsap me niet lekker! Ik drink maar gewoon water dan.....
Oh, ik wil dan toch vooral altijd wel kroelen met mijn sapjes, zó lekker vind ik ze!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')