Hmm, jij grapt met mijn kookkunsten: I have killed for lessquote:Op maandag 21 juli 2008 13:15 schreef computergirl het volgende:
dat is een omelet met anderhalve kerstomaat en wat kruiden?
Wat ik me kan herinneren met modifast is dat je helemaal geen honger hebt, dus dat is fijn!! Je moet alleen echt, echt niet vergeten om veel te drinken. Ik vergat dat weleens en dan voelde ik me direct slapjes!quote:
Oh gelukkig, dat is zeker fijn want het lijkt me echt rottig om de hele dag met rammelende honger te lopen. Veel (water) drinken doe ik al, dat moest ik sowieso al na mijn Reiki-toestand van dit weekendquote:Op maandag 21 juli 2008 13:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren met modifast is dat je helemaal geen honger hebt, dus dat is fijn!! Je moet alleen echt, echt niet vergeten om veel te drinken. Ik vergat dat weleens en dan voelde ik me direct slapjes!
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmm, jij grapt met mijn kookkunsten: I have killed for less![]()
Hou er toch maar rekening mee dat je nóg meer moet drinken. Zodra je je slecht voelt, gelijk aan het waterquote:Op maandag 21 juli 2008 13:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dat is zeker fijn want het lijkt me echt rottig om de hele dag met rammelende honger te lopen. Veel (water) drinken doe ik al, dat moest ik sowieso al na mijn Reiki-toestand van dit weekend.
Stond die geniale milkshakekraam er weer? Milkshakes van chocolat chip cookies, speculaas en bounty enzo? Heb ik me vorig jaar helemaal scheel aan geslurptquote:Op maandag 21 juli 2008 16:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nee, vermaakten ons wel bij the subs![]()
Dieettechnisch was het niet veel soeps uiteraard
Heb wel een milkshakekraampje gezien, maar zelf geen genomen.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Stond die geniale milkshakekraam er weer? Milkshakes van chocolat chip cookies, speculaas en bounty enzo? Heb ik me vorig jaar helemaal scheel aan geslurpt
Ik voel me nooit geëmancipeerd.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Gut. Ik voel me ineens niet zo geëmancipeerd
Wat heb je allemaal gegeten daar?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Heb wel een milkshakekraampje gezien, maar zelf geen genomen.
Wel een halve kilo afgevallen toch blijkbaar
Ik denk dat jij de natte droom bent van iedere man!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat voel ik me nou nooit! Maar ja, ik heb dan ook het idee dat ik soms mijn roeping als dienstmeisje gemist heb ofzo. Met intens plezier zorg ik dat de favoriete sokken van mijn lief bovenop de stapel in de kast liggen, als ik 's morgens klaar ben in de badkamer leg ik alvast een onderbroek en een pluizige handdoek voor 'm klaar en ik strijk zonder morren drie wasmanden vol overhemden weg, en dan zing ik er vaak ook nog bij.
Vrouwmensen van mijn leeftijd willen altijd dingen naar mijn hoofd smijten als ik het zeg, maar écht: ik vind het ontzettend leuk om mijn knul thuis blij, comfortabel, zorgeloos en gevoederd te houden. Emancipatie, mijn kont!![]()
Het feit dat ik soms een chocolaatje met een lief briefje in zijn jaszak verstop en dat ik altijd een deel van de salontafel leegmaak voor het geval -ie met zijn voeten op tafel wil compenseert hopelijk voor al mijn strontvervelende eigenschappen.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de natte droom bent van iedere man!!!
Potdorie, en ik maar hopen op een e-spanking.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:20 schreef SHE het volgende:
Helaas, softijsjes na woedende, huilende telefoongesprekken bezorgd door een verkering is inderdaad niet af te slaan.
Ik zou bozer zijn geworden als je het wél had afgeslagen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gegeten daar?
Ik betrap mezelf erop dat ik bij dergelijke gelegenheden best een paar dagen kan draaien op alleen iets-niet-nader-te-noemens en een boel vruchtensap.Niet gezond natuurlijk, maar zo eens per jaar vind ik dat het wel mag.
Oh, ik wil dan toch vooral altijd wel kroelen met mijn sapjes, zó lekker vind ik ze!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik weleens iets-niet-nader-te-noemens neem (zelden übrigens), dan maakt de geur alleen al van appelsap me niet lekker! Ik drink maar gewoon water dan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |