Daar zou ik nu echt geen moeite mee hebbenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Nou, het komt zo... als ik die overhemden niet strijk, dan hopen ze zich op in de logeerkamer, over deuren, op stoelen, wáár ik ook kijk liggen die gewassen overhemden dan. 'Want hij strijkt ze wel een keertje'![]()
Dus eigenlijk om mezelf een lol te doen en de boel weg te werken, strijk ik eens in de week een lading. En steeds neem ik me voor om niet agressief te worden, het lukt alleen echt nóóit![]()
En daarbij kan ik die man toch ook niet voor lul laten lopen bij afspraken, in een gekreukeld overhemd?
ColdFeet, ik heb DIEPE bewondering voor je. Ik heb namelijk net even gegoogled naar wat een crumble nou precies inhoudt en kwam toen op dieetweb ofzoiets, waar Faithy aan het uitleggen was hoe een banaan-chocolade crumble in elkaar gefröbeld dient te worden. Het water loopt me in de mond.
Dus hoe doe jij dat? Wel een crumble maken en het dan zelf niet eten?
Die van SHE zijn volgens mij ongezouten ja. Die ik heb gegeten niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
Die amandelen die je onbeperkt mag van SHE, dat zijn de ongezouten toch?
Hebben ze die ook in een supermarkt of moet ik dan een notenboer gaan zoeken?
Fruity, je doet je naam eer aan met je lijstje!
Groenten en fruit!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben vandaag in ieder geval een stuk gevarieerder, maar ik geloof dat ik alsnog te weinig eet. En fruit is op/moet ik bewaren voor morgen.
Ontbijt (8.30): 3 stukken turks brood met honing/appelstroop/jam
Lunch/Tussendoor (12.00): Bakje yoghurt met zoetstof en suikervrije muesli
Diner (15.30): Bruin pistoletje met zelfgemaakte visburger, yoghurtsausje en festini
Tussendoor (20.00): 3 wasa crackers met rookvlees/30+kaas/stroop
Wat mist hier nu verder nog?
Groente en Fruit?! en wat meer van alles denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben vandaag in ieder geval een stuk gevarieerder, maar ik geloof dat ik alsnog te weinig eet. En fruit is op/moet ik bewaren voor morgen.
Ontbijt (8.30): 3 stukken turks brood met honing/appelstroop/jam
Lunch/Tussendoor (12.00): Bakje yoghurt met zoetstof en suikervrije muesli
Diner (15.30): Bruin pistoletje met zelfgemaakte visburger, yoghurtsausje en festini
Tussendoor (20.00): 3 wasa crackers met rookvlees/30+kaas/stroop
Wat mist hier nu verder nog?
Ja die zijn dus opquote:
Oh ja. Dan verdient ie comfort-food!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, ik zit flink vol van de sateetjes... Dat scheelt allicht. Bovendien is de Mr een shitgesprek aan het voeren met zijn ontzettend zeurende ouders... De arme schat, hij heeft het wel verdiend. Vervelende mensen
*Grinnik* Een klein hapje kan vast geen kwaad!quote:Ik maak ze overigens anders dan Faithy: ik maak kruimels van boter, bloem en suiker, en die doe ik dan over het fruit heen en ik doe ze in de oven. Mjum. Met vanilleroomijs erbij. Misschien dat ik een klein hapje proef
Aan je opa of oma geven, heb ik vandaag gedaan Zo'n oudje ervan zien genieten/oplevenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Dus hoe doe jij dat? Wel een crumble maken en het dan zelf niet eten?
Een hapje blijft bij mij gen hapje, dat is mijn probleem altijd. Kan je dat?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
*Grinnik* Een klein hapje kan vast geen kwaad!
Oh hou op! Het water loopt me in de mondquote:Op zondag 20 juli 2008 21:42 schreef Fruity het volgende:
[..]
Die van SHE zijn volgens mij ongezouten ja. Die ik heb gegeten niet.
Die ongezouten zijn trouwens ook lekker. Als je er een tijdje op kauwt proef ik altijd iets van amandelspijs erin terug en iets mild zoetigs. Hmmmm, lekker is dat. Misschien kan je ze ook in een pan bakken met wat zoetstof, en kaneel ik deed dat vroeger wel eens met suiker en kaneel. Smullen.
Gewoon in de super, meestal in van die doorzichtige bakjes. Ligt meestal niet bij de chips, maar bij de noten en vaak ook bij de wijn (bij de C1000 dan).quote:Op zondag 20 juli 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op! Het water loopt me in de mond
Waar koop je die ongezouten?
He Merel, welkom!! Klinkt goed je plan! Hoeveel wil je afvallen?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:56 schreef Merel het volgende:
Jeumig wat posten jullie snel! Ik lees al weken stiekem mee, maar het is bijna niet bij te houden hoor!Oh en al die recepten en eet-ideeën die ik hier lees zijn ook imponerend, jullie lijken wel dagelijks ingrediënten te gebruiken waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb
Ik probeer zelf ook wat af te vallen, maar gewoon door eerst mezelf maar eens een regelmatig eetpatroon aan te leren: ontbijt niet overslaan, niet te veel snoepen, niet te veel koken uit pakjes, et cetera. Tegelijk ben ik geïnspireerd door het krenten-topic in CUL en probeer ik niet zo belachelijk veel geld meer aan eten uit te geven, dus het is even afwachten hoe dat te combineren valt. En sinds vorige week heb ik me weer ingeschreven bij de sportschool, dus daar ga ik fanatiek aan de slag. Zit in hetzelfde gebouw als m'n werk, dus ik kan 's middags meteen door en kan geen smoesjes verzinnen om thuis te blijven
Fijne vakantie!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:03 schreef kwakveense het volgende:
alvast een goeie week allemaal! ik ben zaterdag weer terug
*zwaai*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |