M'n mama was aardbeien aan het schoonmaken en ze had nog maar een halve schoongemaaktquote:Op zondag 20 juli 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Dank, dames! Will do!
PF.. een hálve aardbei? De andere helft durfde je niet aan?
Dankje, goede tipquote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef computergirl het volgende:
alweer een nieuw topic!
@Merel, een sportschool bij je werk in de buurt lijkt me echt super handig. Heb je na het sporten nog lekker veel aan je avond.
@Chicolate: over die appel, als je niet tegen noten kan dan zou je de zoet-piek van de appel wat kunnen verzachten met yoghurt bijvoorbeeld, of iets met vezels. Het zou ook handig kunnen werken om je appel bij de lunch te eten en een boterham te bewaren voor de middagdip
Veel succesquote:Op zondag 20 juli 2008 22:04 schreef Merel het volgende:
Ik weeg nu ongeveer 72 kilo bij 1,76 m. Het liefst zou ik weer 57 kilo wegen zoals 10 jaar geleden toen ik een tiener wasEn dan te bedenken dat ik mezelf toen ook al te zwaar vond, niet normaal als ik er achteraf over nadenk! Maargoed, dat is onhaalbaar hoor. Eerste stap is maar eens om onder de 70 te komen (psychologische drempel), daarna naar de 65 en dan zie ik wel hoeveel ik nog verder kom. Misschien dat ik daarvoor uiteindelijk wel echt zou moeten diëten, maar eigenlijk hou ik daar helemaal niet van dus ik wil eerst eens kijken hoe ver ik kom met "normaal" eten.
Ik snap wel een beetje wat ze bedoelt. Ik wilde ook gaan knierten, want de kosten aan lekker eten lopen hier nogal de spuigaten uit. Echter, dan verval je vrij snel in recepten met pasta en aardappel enneh... need I say more? * Greys kijkt met een schuin oogje of SHE in de buurt isquote:Op zondag 20 juli 2008 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, knierten en afslanken kan prima samen! 'De broekriem aanhalen' noemen we dat
Als je maar gewoon niet bezuinigt op verse waar: groente, fruit, vlees. Maar met aanbiedingen en seizoensproducten kom je best ver, en er zijn hier genoeg dames die willen helpen met kook-tips.
Succes!
Voorlopig ben ik nog niet van plan om de pasta e.d. te laten staan. SHE's dieet klinkt alsof het heel goed werkt, maar ik wil het eerst eigenwijs op m'n eigen manier proberenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik snap wel een beetje wat ze bedoelt. Ik wilde ook gaan knierten, want de kosten aan lekker eten lopen hier nogal de spuigaten uit. Echter, dan verval je vrij snel in recepten met pasta en aardappel enneh... need I say more?
Dat ben ik al, dus niemand valt het verschil opquote:Op zondag 20 juli 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
Kim, je bent wel een held dat je het volhoudt hoor.
Alleen shaken, ik zou gek (en onuitstaanbaar!!!) worden denk ik
Dat is wel zo, ja. Echte sloebers eten 4x per week frituur en verversen het vet niet. Maar ja, wat je nou met dat gegeven moet?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:44 schreef Merel het volgende:
Maar het is wel zo dat "slecht" eten meestal goedkoper is. Ik moet dus nog even een goede balans zien te vinden.
Nee, ik moet donderdag pas weer. Dus tot die tijd vanielje en sjokomintquote:Op zondag 20 juli 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ja KIM, ik heb er toch wel een beetje respect voor hoor. Vooral het terugschakelen na een week licht, maar normaal eten
Heb je op z'n minst weer een wilde, nieuwe smaak shakes?
Ik drink me de hele dag suf aan thee, met af en toe een kop koffie en een glas karnemelk ter afwisselingquote:Op maandag 21 juli 2008 08:39 schreef Merel het volgende:
Wat drinken jullie trouwens overdag? Ik hou ook al niet van water en theeZijn er dan nog gezonde alternatieven over?
Van SHE mag het ook, dat velletje..Ik pulk zelf dat velletje eraf omdat ik het meestal niet lekker vind.Maar ik vind het onzin mensen te vertellen dat ze hun kip moeten ontvellen. Dat is onmenselijk!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:44 schreef conleche het volgende:
Ik doe geen SHE, dus ik mag lekker het velletje!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |