abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60234043
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Dank, dames! Will do!

PF.. een hálve aardbei? De andere helft durfde je niet aan?
M'n mama was aardbeien aan het schoonmaken en ze had nog maar een halve schoongemaakt
pi_60234073
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef computergirl het volgende:
alweer een nieuw topic!
@Merel, een sportschool bij je werk in de buurt lijkt me echt super handig. Heb je na het sporten nog lekker veel aan je avond.

@Chicolate: over die appel, als je niet tegen noten kan dan zou je de zoet-piek van de appel wat kunnen verzachten met yoghurt bijvoorbeeld, of iets met vezels. Het zou ook handig kunnen werken om je appel bij de lunch te eten en een boterham te bewaren voor de middagdip
Dankje, goede tip , de appel komt bij de boterham. En ik heb thuis gigantisch op mn kop gekregen over mn eetpatroon (weer eens te weinig, ik heb nooit zoveel honger) dus moeders kijkt me morgen op de vingers of ik wel een boterhammetje extra smeer ... en ik ga een grote zak sla kopen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_60234090
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:04 schreef Merel het volgende:
Ik weeg nu ongeveer 72 kilo bij 1,76 m. Het liefst zou ik weer 57 kilo wegen zoals 10 jaar geleden toen ik een tiener was En dan te bedenken dat ik mezelf toen ook al te zwaar vond, niet normaal als ik er achteraf over nadenk! Maargoed, dat is onhaalbaar hoor. Eerste stap is maar eens om onder de 70 te komen (psychologische drempel), daarna naar de 65 en dan zie ik wel hoeveel ik nog verder kom. Misschien dat ik daarvoor uiteindelijk wel echt zou moeten diëten, maar eigenlijk hou ik daar helemaal niet van dus ik wil eerst eens kijken hoe ver ik kom met "normaal" eten.
Veel succes
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juli 2008 @ 22:29:41 #79
163650 Greys
pi_60234124
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, knierten en afslanken kan prima samen! 'De broekriem aanhalen' noemen we dat
Als je maar gewoon niet bezuinigt op verse waar: groente, fruit, vlees. Maar met aanbiedingen en seizoensproducten kom je best ver, en er zijn hier genoeg dames die willen helpen met kook-tips.

Succes!
Ik snap wel een beetje wat ze bedoelt. Ik wilde ook gaan knierten, want de kosten aan lekker eten lopen hier nogal de spuigaten uit. Echter, dan verval je vrij snel in recepten met pasta en aardappel enneh... need I say more? * Greys kijkt met een schuin oogje of SHE in de buurt is
Als je veel verse dingen, lekker verse vis, goed vlees, bergen amandelen ( ) enzo gaat kopen, dan wordt dat best prijzig volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60234180
Ben ik met je eens hoor, Greys. Maar aan de andere kant is bijv. mijn avondeten tegenwoordig veel soberder en snack ik niet echt naast die noten enzo. En bijvoorbeeld kwark is juist supergoedkoop, 65 cent voor een grote bak!

Netto ben ik denk ik net iets goedkoper uit; zou ik volledig prijsbewust shoppen, dan zou dat nog wel zeker 10-15% goedkoper kunnen (noten bij de turk halen, bijv?).
pi_60234247
Als je bij de Appie wacht totdat het biologische vlees in de aanbieding is, of met zo'n 35% sticker erop, dan scheelt dat al heel erg. Amandelen schijn je goedkoper te kunnen kopen bij de turk en er zijn ook best goedkopere vissoorten. Maar het is wel waar ja: pasta en zo is wel minder duur. Toch kan je best goedkoop en vers eten. En als je nu op de fiets al die adresjes afgaat, dan heb je ook je lichaamsbeweging weer gehad!
  zondag 20 juli 2008 @ 22:38:12 #82
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60234284
Ik was hem alweer kwijt .

De eetweek is over . Vandaag weer alleen geshaked. Bohhh .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juli 2008 @ 22:42:26 #83
163650 Greys
pi_60234369
Co, het is toch een flink stukkie fietsen dan hoor Hier in het Bleiswijksche zit geen visboer, geen notenbar, laat staan een Turk Maar ik ga eens kijken hoe het in de durpen verderop gesteld is met dat soort zaken. Naar Rotterdam fietsen gaat me dan (nu nog, misschien later wel) net iets te ver
Heb zo'n grote zak pangafilets gekocht bij de C1000, in de vriezer gedaan, da's wel ubergoedkoop en best te eten. Dus dan wissel ik de verse tonijnsteaks gewoon af met zoiets.
Bij een gegrilld kippetje is het zeker de bedoeling dat het velletje er af gaat en we alleen het witte vlees eten? (Niet een ramp ofzo, kipvlees met chilisaus, mjam mjam!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juli 2008 @ 22:43:23 #84
163650 Greys
pi_60234396
Kim, je bent wel een held dat je het volhoudt hoor.
Alleen shaken, ik zou gek (en onuitstaanbaar!!!) worden denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60234410
Ik doe geen SHE, dus ik mag lekker het velletje!!
  zondag 20 juli 2008 @ 22:44:15 #86
331 Merel
Be here now.
pi_60234418
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:29 schreef Greys het volgende:

Ik snap wel een beetje wat ze bedoelt. Ik wilde ook gaan knierten, want de kosten aan lekker eten lopen hier nogal de spuigaten uit. Echter, dan verval je vrij snel in recepten met pasta en aardappel enneh... need I say more?
Voorlopig ben ik nog niet van plan om de pasta e.d. te laten staan. SHE's dieet klinkt alsof het heel goed werkt, maar ik wil het eerst eigenwijs op m'n eigen manier proberen Om te beginnen dus eens een klein bordje pasta eten in plaats van twee grote borden - en dan later op de avond voor 't slapen nog een schep koude pasta omdat het zo lekker is

Maar het is wel zo dat "slecht" eten meestal goedkoper is. Ik moet dus nog even een goede balans zien te vinden. Stap 1 is in ieder geval een eet-planning maken voor de hele week en in één keer boodschappen doen bij een goedkope supermarkt. Scheelt in de kosten en ik mag van mezelf gewoon geen snoep op het lijstje zetten En als je maar één keer boodschappen gaat doen, kom je ook niet élke avond in de verleiding bij de chocoladerepen die zo tactisch naast de kassa geplaatst zijn
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 20 juli 2008 @ 22:47:43 #87
14746 k_i_m
pi_60234493
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
Kim, je bent wel een held dat je het volhoudt hoor.
Alleen shaken, ik zou gek (en onuitstaanbaar!!!) worden denk ik
Dat ben ik al, dus niemand valt het verschil op . .

Ja, ik ben het ook wel goed zat nu, maar ik wil toch nog zoveel mogelijk afvallen voor mijn vakantie, want in de vakantie stop ik ermee. Na de vakantie ga ik de schade opmaken (maar dat zal wel meevallen, want we komen altijd 5kg lichter terug van vakantie dan dat we heengaan) en als er dan nog wat afmoet dan ga ik met de milde versie verder (andere rommel en niet meer alles vervangen).
In my life
Why do I smile
pi_60234523
Noten zijn bij de Turk idd een stuk goedkoper, en ze zitten in lekker grote zakken van een halve kilo of meer. En voor diepvriesvis kun je heel goedkoop uit zijn bij een Chinese super (Wah Nam Hong), maar ook de Lidl & Aldi hebben hebben aardig wat prijsgunstige vis in de vriezer.
pi_60234735
Ja KIM, ik heb er toch wel een beetje respect voor hoor. Vooral het terugschakelen na een week licht, maar normaal eten
Heb je op z'n minst weer een wilde, nieuwe smaak shakes?
pi_60234791
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:44 schreef Merel het volgende:

Maar het is wel zo dat "slecht" eten meestal goedkoper is. Ik moet dus nog even een goede balans zien te vinden.
Dat is wel zo, ja. Echte sloebers eten 4x per week frituur en verversen het vet niet. Maar ja, wat je nou met dat gegeven moet?

Ik probeer, zonder al teveel te veranderen in mijn eetpatroon, toch her en der wat te besparen. Ik ga echt niet ineens aardappelpuree uit een zakje eten omdat het zo goedkoop is, het moet gewoon wel lekker blijven allemaal
pi_60234847
Toen ik Modifast deed vroeger nam ik altijd chocoladesmaak en daar deed ik dat gecrunched ijs door, dan was het eigenlijk best lekker. Soms warmde ik het ook op, dan had ik warme chocomelk. Het was helemaal niet vies dat spul, het is alleen zo ver-schrik-ke-lijk eentonig! En terugschakelen lijkt me idd onmenselijk!!
pi_60234848
Er worden op dit moment mij van alle kanten koeken aangeboden
pi_60235101
Mijn moeder en zusje hebben ook zo'n shake-dieet gevolgd, maar dan van Prodimed. Ze zijn allebei in relatief korte tijd véél afgevallen en blijven ook zonder al teveel moeite op hun streefgewicht (al twee jaar ofzo). Maar ik moet er echt niet aan denken om die troep te eten, dan is echt een deel van mijn lol in het leven weg. Dat klinkt heel zwaar, maar eten is voor mij gewoon heel belangrijk.
  zondag 20 juli 2008 @ 23:44:53 #94
14746 k_i_m
pi_60235628
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ja KIM, ik heb er toch wel een beetje respect voor hoor. Vooral het terugschakelen na een week licht, maar normaal eten
Heb je op z'n minst weer een wilde, nieuwe smaak shakes?
Nee, ik moet donderdag pas weer. Dus tot die tijd vanielje en sjokomint .
In my life
Why do I smile
pi_60235858
De 4 G's hebben me gered

Geduld
Groene Thee
Ge-Beweeg --> is geod neterlantz
Gedisciplineerd wegkijken bij verleidingen

Ik ben goed op weg en mijn bmi is onder de 30 was dus eerst 32

Alle Sdz-er's succes gewenst

We kunnen het *

*Ok soms is het niet makkelijk en heb je een terugval... maar goed val gerust terug als je het echt niet meer kan. maar kom terug met extra kracht we kunnen het we kunnen het

[ Bericht 0% gewijzigd door allsystemshalt op 21-07-2008 00:04:31 ]
pi_60238010
Ik vind die goji-muesli erg lekker, SHE. En ondanks dat het (letterlijk) heel licht is, vult het enorm.
  maandag 21 juli 2008 @ 08:39:47 #97
331 Merel
Be here now.
pi_60238377
Ik had zo netjes bedacht dat ik beleg zou meenemen naar m'n werk, maar nu ligt het nog thuis in de koelkast Ik lunch altijd met belegde cracottes, iets anders krijg ik niet weg. Ik hou niet van brood bij de lunch

Wat drinken jullie trouwens overdag? Ik hou ook al niet van water en thee Zijn er dan nog gezonde alternatieven over?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60238823
quote:
Op maandag 21 juli 2008 08:39 schreef Merel het volgende:
Wat drinken jullie trouwens overdag? Ik hou ook al niet van water en thee Zijn er dan nog gezonde alternatieven over?
Ik drink me de hele dag suf aan thee, met af en toe een kop koffie en een glas karnemelk ter afwisseling
Heb je alle theesoorten al een geprobeert incl rooibos & kruidenthee?
  maandag 21 juli 2008 @ 10:00:59 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60239495
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:44 schreef conleche het volgende:
Ik doe geen SHE, dus ik mag lekker het velletje!!
Van SHE mag het ook, dat velletje..Ik pulk zelf dat velletje eraf omdat ik het meestal niet lekker vind.Maar ik vind het onzin mensen te vertellen dat ze hun kip moeten ontvellen. Dat is onmenselijk!

Vwb de vis: let wel op dat je diepvries-vis een wilde vis is. In kweekvis zitten zo goed als geen gezondheidsbevorderende elementen; dus die eet je dan echt voor jan lul.

Gezond eten is ook echt niet duur; wees royaal bij de markt; check het vlees bij een turk/islamtische slagerij, en koop eens bij Lidl.
Ik heb inmiddels alle supermarkten helemaal doorgeplozen, en de mix van AH ( bonus of eigen merk ) en Lidl is niet alleen het goedkoopst, maar ook het best van kwaliteit.
Heb je een Makro-pas; dan ben je helemaal op de juiste weg; vlees en vis zijn regelmatig winstpakker en gezien de volumes altijd een goede keuze. De kwaliteit is horeca-kwaliteit dus je kunt er alle kanten mee op.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:02:15 #100
331 Merel
Be here now.
pi_60239522
Ik hou ook niet van warm water, maakt niet uit wat voor smaakje Nouja, op zich lust ik 's ochtends best een kop thee, maar gewoon niet de hele dag lang.

Het is stom hoor, en als ik niks beters kan bedenken stap ik (tegen heug en meug) wel over op water en thee, maar ik hoop op de gouden tip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')