Mr PFquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Is er dan iets aan de hand met je darmen SHE?
Op Dour was het weer mooi, maar niet zo warm als de voorspelling was voor de komende dagen. Hier zie ik bewolking met af en toe een stukje blauw. Vanochtend wel zonder jas buiten gelopen, met was het me te warm.
En pindakaas is gewoon lekkerKen eigenlijk niemand die het niet lust??
Ah ok, ik ben gisteravond het bestelformulier vergeten in te vullen. Stom.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
De zon zit hier (Oss). Ik had hem gereserveerd voor vandaag, vandaar
Dumpen die kleuterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
"Ik lust geen kaaaas" "Ik eet geen vleees" "Pindakaas stinkt" "ieeh mozzarella of hoe heet dat gekke spul is echt viess"
Donderdag, en ik hoef me niet te schamen geloof ik, ondanks mijn uitspattingsweekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
KIM, woei!Wanneer is je volgende weegmoment?
Neeequote:
Ik lust het ook niet. Het kleinste brokje kaas is al genoeg om mij te doen kokhalzenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat 'Ik lust geen kaas' is echt HEEL irritant hoor.Mozarella is het enige dat ie wel te doen vindt...
Ja, en het ergste is dan ook nog dat ze vergeten dat ik kaas echt heel vies vind. En dan geen ander eten hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Van de lucht van kaasfondue ga ik kokhalzen. En dat terwijl ik helemaal niet vies ben van kaas. Maar die lucht
.
.
.
Vaak genoeg geprobeerd, maar ik vind kaas gewoon ontzettend smerig. Ik denk dat dat een kansloze missie wordtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien kun je proberen je er overheen te zetten?
Nou ja, normaal is het niet zo heel erg, al vind ik 't soms jammer dat ie nooit kaas in huis heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik lust het ook niet. Het kleinste brokje kaas is al genoeg om mij te doen kokhalzen
Dieettechnisch gezien wel handig, minder als je bij anderen eet (mijn schoonfamilie houdt nogal van kaas- en dan met name van raclette en kaasfondue) of in een restaurant. Gesmolten kaas lust ik wel, maar ik vind het nog steeds niet je van het.
Dat heb ik met garnalenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vaak genoeg geprobeerd, maar ik vind kaas gewoon ontzettend smerig. Ik denk dat dat een kansloze missie wordt
Die vind ik dan weer ontzettend lekker. Ik heb nog een grote zak gamba's in de vriezer, misschien dat ik daar vanavond wat mee ga doenquote:
Tja, als je gewoon suiker blijft eten, ondanks dat dit strikt verboden is dan kick je nooit af.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
NeeeIk heb deze vegetariër wel garnalen laten eten
en m'n ciabatta + mozerella + tomaat + pijnboompitten + pesto
vond hij heel lekker ook al kende hij van de ingrediënten alleen de tomaat
hij komt er wel
Oh en SHE heb je tips om te stoppen met suikerIk ben echt addicted
Ik kan echt niet een paar uur zonder
vandaag weer een cracker met hagelslag
en gister durf ik niet eens te zeggen Ik voel me echt slap nu
Ik ken het niet, ik zal de filmpjes straks eens even bekijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef Liejannuh het volgende:
She, ken je deze website?
http://www.bbc.co.uk/sn/humanbody/truthaboutfood/
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon suiker blijft eten, ondanks dat dit strikt verboden is dan kick je nooit af.
Je bent ook slap en je doet jezelf geen enkel plezier op deze manier.
Ik heb maar 1 tip voor je: grow up en kweek wat ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |