quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef sjimz het volgende:
zal wel bij Tom of Ben-G zijn.
Dank jullie wel! Ga zaterdag wel even kijken bij BenG. Even passen en als ze de CW niet hebben maar bestellenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:54 schreef thaWarhead het volgende:
Weet niet of ze die colorway nog hebben, maar als het goed is kunnen ze ze wel bestellen. Prijs ligt rond de 110 euro.
Ik kan me voorstellen dat het gaat cracken op den duur door de aanhoudende stress op het materiaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:09 schreef thaWarhead het volgende:
Hoe bedoel je, hoe loopt het af? Die shit is heel erg durable.
Wel aardig, alleen niet voor dat geld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:04 schreef DubzOne het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het toch best wel fijne dunks!
Gek he als ze van main source af komenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:30 schreef sjeppert het volgende:
ik had ze bij main source gehaald
geen douane gezeik
Ik zit er echt sterk aan te denken om ze aan te schaffen, hoewel hoge dunks met andere collorways eigenlijk op mijn lijstje staanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:11 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Wel aardig, alleen niet voor dat geld.
Ik zal er zeker ff over nadenken aangezien het mijn maat is en ik net iets smallere voeten heb en die C&K's eig nog steeds wel wil hebben. (Nu alleen geen geld en andere prioriteiten zoals twee pakken en schoenen)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:52 schreef Ian_Curtis het volgende:
Heeft iemand nog iets leuks liggen om te ruilen?
Doe ze weg omdat ze iets smaller vallen dan normale SB's en aangezien mijn voeten net wat breder zijn dan normale voeten leveren deze schoenen mij helaas veel pijn op als ik ze te lang draag. Heb er een paar keer op gelopen, ze zijn NDS, enige zichtbare tekortkoming is de lichtelijk ingedeukte toebox maar daar ontkom je niet aan want daar staat de C&K SB om bekend.
De pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het liefst heb ik een mooi trade, ben nog op zoek naar trainers, hoge dunks en jordans size 9/10. Als je ze wil kopen dan kan dat voor 100 euro, over de prijs valt niet te onderhandelen want ze hoeven niet perse weg.
bijdehandjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he als ze van main source af komen
Jaaaah, Maar alleen in de US/UK verkrijgbaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:04 schreef DubzOne het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het toch best wel fijne dunks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |