Dan moet deze no gvervangen wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:10 schreef beantherio het volgende:
Nou, en hier is mijn lijstje. Zoals beloofd bestaat ie dit jaar enkel uit niet-Amerikaanse films.
058. Shakespeare in Love (1998)
Nee. Als een film opgenomen is in Engeland, door grotendeels Engelse acteurs met een Engelse regisseur en een Engelse crew dan beschouw ik hem Engels en niet als Amerikaans. Zie ook mijn opmerkingen onderaan het lijstje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dan moet deze no gvervangen worden
Thanks! Heb alleen wel mijn lijstje van vorig jaar gekopieerd en enkele films vervangen, omdat ik geen tijd/zin heb om alles om te gooien. Doe ik volgend jaar misschien wel weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooie lijst ScottTracy. Leuk met die plaatjes ook.
Ik moet m echt weer eens gaan kijken, was me nooit opgevallen dat Morgan zo'n goeie rol daarin had.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:29 schreef DannyEsth het volgende:
De rest spreekt vanzelf, echter heb ik Pulp Fiction er buiten gehouden ook al speelde Morgan Freemon een goede rol, het verhaal vond ik zelf niet echt geweldig.
Het is of jaartallen of linkjes, maar iig een identificatie ivm dubbele titels/remakes..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:16 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat ik mijn top 100 afheb. Zijn de jaartallen en linkjes die de meesten posten in hun lijst verplicht?
Tering... dan moet ik hopen dat ik er nog voldoende tijd voor heb...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het is of jaartallen of linkjes, maar iig een identificatie ivm dubbele titels/remakes..
Verplicht is het niet echt. Als voor mij maar duidelijk is welke film er bedoel wordt, wat voornamelijk belangrijk is bij films waar er meer van zijn met dezelfde titel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tering... dan moet ik hopen dat ik er nog voldoende tijd voor heb...
Ik ben er al mee bezig (jaartallen), heb nog tot zondag toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:08 schreef Gorro het volgende:
[..]
Verplicht is het niet echt. Als voor mij maar duidelijk is welke film er bedoel wordt, wat voornamelijk belangrijk is bij films waar er meer van zijn met dezelfde titel.
Jep.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben er al mee bezig (jaartallen), heb nog tot zondag toch?
Waarom vind je dat? T2 is een degelijke actie/sci-fi film en een van de grootste krakers ooit. Ik vind het totaal niet opvallend, eerder te verwachten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:09 schreef Lambiekje het volgende:
Toch opvallend hoe veel mensen T2 noemen
nou kennelijk vinden mensen het stoer of iets dergelijks terwijl andere in de lijst allemaal vaan die oosttimoresche weet ik veel films tussen staan. In dat opzicht heeft T2 het goed gedaan. Ondanks dat het al 16 jaar oud is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:29 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? T2 is een degelijke actie/sci-fi film en een van de grootste krakers ooit. Ik vind het totaal niet opvallend, eerder te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |