In september een BB? mis ik wat?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier mogen we af-kicken van de streams en DGK, zo lang er nog wordt gepost blijft het open en in september begint er weer een BB, moet lukken.
Aha, gaat goedkomen hoor, Faro is heel veilig tegenwoordig.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:15 schreef Flabberguest het volgende:
Portgal schijnt de zon dus daar zal ik (hopelijk) landen![]()
Ja, zoiets toch? Met stelletjes? Iig een RLS. Toch?quote:
Tis wel het hardst lopende onderdeel van SHO, zie de indrukwekkende lijst van gesloten topicsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier mogen we af-kicken van de streams en DGK, zo lang er nog wordt gepost blijft het open en in september begint er weer een BB, moet lukken.
veel plezier, maar dat zal wel lukkenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:15 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Portgal schijnt de zon dus daar zal ik (hopelijk) landen![]()
En toch is Static niet onder de indruk, raar hè?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis wel het hardst lopende onderdeel van SHO, zie de indrukwekkende lijst van gesloten topics
Snap er niks van.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toch is Static niet onder de indruk, raar hè?
Static doet het prima.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toch is Static niet onder de indruk, raar hè?
Neuh, problemen zeker nietquote:Op zondag 20 juli 2008 21:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Static doet het prima.Als er iets dubbel is gaat het netjes dicht en verder geen problemen toch?
Gert komt toch ook nog langs, Noekje was er gisteren ook vanaf d'r hotelkamer,quote:Op zondag 20 juli 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, problemen zeker niet, maar toch...
Gaat ook goed komen, ben er 2 jaar geleden ook al geweestquote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, gaat goedkomen hoor, Faro is heel veilig tegenwoordig.![]()
Fijne vakantie en enjoy.
"oom" static? Altijd gedacht dat het een "tante" wasquote:Op zondag 20 juli 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit, dan begrijp je het onmiddellijk. Prospera ftw.
BTW, niks mis met Static hoor.
Had jij dat ook?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
"oom" static? Altijd gedacht dat het een "tante" was![]()
Volgens mij is static een meissie, maar wel een met scherpe nagelsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Had jij dat ook?Een vrouwenicoontje terwijl het een vent is, denk ik.
![]()
Misschien iets voor Peter.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij is static een meissie, maar wel een met scherpe nagels![]()
Ik geloof dat ik hier iets misquote:Op zondag 20 juli 2008 21:39 schreef loisie het volgende:
Thanks Karin en Disaan.........ik weet wat me te doen staat
Huh?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh?Ja, nu ben ik helemaal in de war.....
![]()
Poging: Peter wil Dementor die Smash-it wil of toch niet, dan was er nog iets met honey bunny en nu is Static, een mod met vrouwenicoontje maar die misschien oom Static is gekoppeld aan Peter?
Misschien even babbelen over grenzen en daar overheen gaan idd.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:39 schreef loisie het volgende:
Thanks Karin en Disaan.........ik weet wat me te doen staat
Of hij/zij weet het nog niet precies, kan ook toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij is static een meissie, maar wel een met scherpe nagels![]()
Dat hadden ze hier niet moeten proberen, dan waren er al 4 hummers door het hek heen gereden.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of hij/zij weet het nog niet precies, kan ook toch?![]()
Ff wat anders, bij BB UK hebben ze een feestje en een arm en rijk gedeelte (hoe origineel).
Dale, een sukkel, staat te mixen maar we mogen niks horen. Vreemde policy daar, als er echt leuke dingen gebeuren draaien ze het geluid weg, dat gebruiken ze voor de reguliere. Rare gasten die Engelsen.
Dus datte.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef kahaarin het volgende:
Huh?Ja, nu ben ik helemaal in de war.....
![]()
Poging: Peter wil Dementor die Smash-it wil of toch niet, dan was er nog iets met honey bunny en nu is Static, een mod met vrouwenicoontje maar die misschien oom Static is gekoppeld aan Peter?
Pfff....ik ben ook maar gewoon een digi-noobje hoor!quote:
Oom Twan is een held.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
Dat hadden ze hier niet moeten proberen, dan waren er al 4 hummers door het hek heen gereden.
Je moest eens weten wat voor ludieke plannen ik al in de kast had liggenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat hadden ze hier niet moeten proberen, dan waren er al 4 hummers door het hek heen gereden.
Kijk maar uit, het is een koopgootmiep. Geef haar nooit je credit-card.quote:
Net alsof ik dan nog een keuze hebquote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk maar uit, het is een koopgootmiep. Geef haar nooit je credit-card.
Waarom dan Moderator/Peetvader? I'm confused.quote:
misschien is het een hetquote:Op zondag 20 juli 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan Moderator/Peetvader? I'm confused.
Laat het dan niet zover komen en keuzes maken moeten we iedere dag. Dat hoef ik jou toch niet te vertellen?quote:
Nou, hier staat: static (Moderator / Peetvader)quote:
Huh? ik ging af op het icoontje.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan Moderator/Peetvader? I'm confused.
Nee dat hoeft inderdaad nietquote:Op zondag 20 juli 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat het dan niet zover komen en keuzes maken moeten we iedere dag. Dat hoef ik jou toch niet te vertellen?
quote:
Oh, is het weer een vroegertje?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik zal er niet lang van kunnen genieten, de planning voor morgen heb ik binnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |