ach ik zie het wel, ben gelukkig niet zo snel ziek, en anders kan ik altijd de bar nog induikenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Na die ongelukken hebben ze daar vast wel wat op gevonden, de regels zijn nu zo scherp dat wegvaren als de deuren niet gesloten zijn bijna niet meer kan. Gaat goed komen, echt, als jij maar niet in de stress schiet, wat ik toen heb gezien is dat mensen die zich druk gingen maken het eerst ziek werden, ik dacht op een gegeven moment: okay, het waait, de stewards en ander personeel zijn ontspannen, de bar is gewoon open, dus, het zal wel.
Ook goedquote:Op zondag 20 juli 2008 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dat is mooiiii, ik zie ut. Die heeft iets met kwartjes die niet vallen of zoIk geef haar nog geen cent
Haar schuld, het betreft een vriendin, naar mijn bescheiden mening mag je best wat rekening houden met degene waar je bij logeert, je komt zeker niet 4 uur later zat aankakken en bezopen rijden?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weet je wie zn schuld het was??????
Juustum! Het zal zn schuld eens niet wezen!
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vriendinnen, dat lees je toch
Psies, laat maar waaien en houd je drinken goed vast!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:54 schreef blomst het volgende:
[..]
ach ik zie het wel, ben gelukkig niet zo snel ziek, en anders kan ik altijd de bar nog induiken
over DGK, dan zie je tochquote:Op zondag 20 juli 2008 20:58 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
nee dat is t stukje waar t nu ff overgaat...ik bedoel het gehele topic bijdehandje
Einde van de week kunnen we weer lekker ouderwets huilen dat het veel te warm isquote:Op zondag 20 juli 2008 20:58 schreef blomst het volgende:
k** wat is het koud, terwijl we zouden moeten zeuren over de hitte
Wat in je opkomt mag je hier neer pleuren, 't liefst een beetje spraakmakendquote:Op zondag 20 juli 2008 20:58 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
nee dat is t stukje waar t nu ff overgaat...ik bedoel het gehele topic bijdehandje
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Einde van de week kunnen we weer lekker ouderwets huilen dat het veel te warm is![]()
Dronken in de auto stappen is zo dom! Je kan iemand zo aanrijden met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haar schuld, het betreft een vriendin, naar mijn bescheiden mening mag je best wat rekening houden met degene waar je bij logeert, je komt zeker niet 4 uur later zat aankakken en bezopen rijden?![]()
Daarom zeg ik ook: zo te lezen ligt het niet aan deze poster, ik geef niemand de schuld, ik keur echter wel hetgeen ze post af, mijn mening is: samen uit, samen thuis en je gaat gewoon niet rijden als je hebt gezopen. Wat er verder is gebeurt weet ik niet, was er niet bij, wil het niet eens weten.
Dat ziet er inderdaad heul niet slecht uitquote:Op zondag 20 juli 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een mooie aanloop naar mijn vakantie over twee weken.
nou, denk dat het niet lang mooi weer zal blijven, dus verheug je er maar niet op.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blommetje, bereid je voor op een lekkere zomer in augustusquote:Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef blomst het volgende:
[..]
nou, denk dat het niet lang mooi weer zal blijven, dus verheug je er maar niet op.
Nee hoor, dat doen ik morgen alquote:Op zondag 20 juli 2008 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Einde van de week kunnen we weer lekker ouderwets huilen dat het veel te warm is![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dronken in de auto stappen is zo dom! Je kan iemand zo aanrijden met alle gevolgen van dien.
(ik doelde eigenlijk op Huub, die was altijd schuldig toch)
hey, ik over 3 weken, vooralsnog eerst even weer een wolkbreukje, er is nog niet genoeg gevallen de afgelopen tijd......quote:Op zondag 20 juli 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alweer een vakantieganger. Waar gaat de reis naartoe, vast niet naar Schin op Geul?quote:
quote:
Portgal schijnt de zon dus daar zal ik (hopelijk) landenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer een vakantieganger. Waar gaat de reis naartoe, vast niet naar Schin op Geul?
Hier mogen we af-kicken van de streams en DGK, zo lang er nog wordt gepost blijft het open en in september begint er weer een BB, moet lukken.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:15 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ja dat zie ik,maar verder wordt r over vanalles gepost hier dus vond t een beetje vaag..vandaar mijn vraag
dit is nog maar 't begin.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:15 schreef Blondestoot het volgende:
ja dat zie ik,maar verder wordt r over vanalles gepost hier dus vond t een beetje vaag..vandaar mijn vraag
Ik had tijdens mijn studietijd een vriendin die regelmatig kwam logeren om achter de jongens aan te gaan. Dat vond ik helemaal niet leuk.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef loisie het volgende:
ff vraagje: wat vinden jullie van een din die bij je logeert omdat het feest int durp is en die afgesproken heeft met mij dat we het niet laat maken omdat mijn kop niet naar feesten staat................ die vervolgens niet mee naar huis wil en 4 uur na mijn thuiskomst met 2 getrouwde kerels in haar kielzog, mijn gordijnern voor mijn raam opendoen door het bovenraampje en vervolgens schreeuwen dat ik haar er in moet laten??????? En dat ik vervolgens uit bed stap en haar er in laat en zij briesend door het huis loopt, haar slaapzak en kussen pakt, een volle fles bier in de gang achterlaat met de dop eraf en wegrijdt naar een stad 20 kim verderop met een straalbezopen kop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |