Slaap lekkerquote:Op zondag 20 juli 2008 11:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga het straks wel eens uitgebreid lezen hier![]()
ik duik nog een uurtje me bedje in
![]()
Zat op een klein schooltje en dan was het min of meer een verdeling tussen jongens en meisjes die met elkaar in de pauze mochten zijnquote:
"I'm gonna get myself absolutely soaking wet" lalalalaquote:Op zondag 20 juli 2008 12:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor jou deze dan maar, dan heb je nog wat aan die regen![]()
hier ook niet, alhoewel, nu wel evenquote:
Hallelujahquote:Op zondag 20 juli 2008 12:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"I'm gonna get myself absolutely soaking wet" lalalala![]()
![]()
Echt van die keiharde buien en dan even zon en hup, weg weer, volgende bui.quote:
Denk dat ik zelf ijs ga maken, Fluiterquote:Op zondag 20 juli 2008 12:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Alle weervrouwen en mannen zijn het erover eens:
Tijd voor :
Ik heb mijn zwoele stem aan de telefoon zitten oefenen, ik wil a.s. vrijdag natuurlijk wel goed voor de dag komen speciaal voor jou.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:27 schreef Smash-it het volgende:
Jeetje, en dan is het zo opeens bijna een half uur stil. Why?!
Ah, dat wordt gewaardeerd! Alleen vertrek ik donderdag naar betere oorden (Italie) voor een paar weekjes.. Dus ik zal de playbacks moeten luisteren!quote:Op zondag 20 juli 2008 13:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb mijn zwoele stem aan de telefoon zitten oefenen, ik wil a.s. vrijdag natuurlijk wel goed voor de dag komen speciaal voor jou.
Dus als het hier eindelijk mooi weer wordt, vlucht jij pas naar betere oorden?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah, dat wordt gewaardeerd! Alleen vertrek ik donderdag naar betere oorden (Italie) voor een paar weekjes.. Dus ik zal de playbacks moeten luisteren!
Ja, daar is lang en uitvoerig over nagedachtquote:Op zondag 20 juli 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
Dus als het hier eindelijk mooi weer wordt, vlucht jij pas naar betere oorden?
Kan ik me ook wel voorstellen hoor, nu Dementor je zo hard heeft laten vallenquote:Op zondag 20 juli 2008 13:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, daar is lang en uitvoerig over nagedacht![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor jou deze dan maar, dan heb je nog wat aan die regen![]()
is het nog steeds ""uit'' ?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen hoor, nu Dementor je zo hard heeft laten vallen![]()
hoi ik geloof dat ik ze heb weggejaagdquote:
Tja, als we dat wisten... Hoe het ook zit, de soap staat even een paar weken stil nu Smash-It op vakantie gaat... ténzij Dementor hier in de tussentijd een ander object van adoratie vindt... en je weet ook nooit of er toch niet iets moois opbloeit tussen hem en Peter.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is het nog steeds ""uit'' ?![]()
of was het nog niet ''aan''
Objecten nog wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, als we dat wisten... Hoe het ook zit, de soap staat even een paar weken stil nu Smash-It op vakantie gaat... ténzij Dementor hier in de tussentijd een ander object van adoratie vindt... en je weet ook nooit of er toch niet iets moois opbloeit tussen hem en Peter.
oh......quote:Op zondag 20 juli 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, als we dat wisten... Hoe het ook zit, de soap staat even een paar weken stil nu Smash-It op vakantie gaat... ténzij Dementor hier in de tussentijd een ander object van adoratie vindt... en je weet ook nooit of er toch niet iets moois opbloeit tussen hem en Peter.
Nee, niet doen hoor, kijk eens voor jou!quote:Op zondag 20 juli 2008 13:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi ik geloof dat ik ze heb weggejaagdebn weer te luidruchtig
ga wel effe kopje koffie maken
sluipt weg
ah hoef ik niet op te staan dank je welquote:Op zondag 20 juli 2008 13:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, niet doen hoor, kijk eens voor jou!![]()
[ afbeelding ]
Hehehe, 't zal m'n Engels wel zijn.quote:
Om maar te zwijgen van de unieke middeleeuwse geveltjes en ontzettend mooie trappen van en naar het water zeker.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:54 schreef Dementor het volgende:
Venetië is ook tof.
Lekkere broodjes en pasta daar.
![]()
De eerste dag heb ik echt uren in zo'n gondel gezeten, de 2e dag besloten we maar een boot te huren.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van de unieke middeleeuwse geveltjes en ontzettend mooie trappen van en naar het water zeker.![]()
Qua culinaire zaken zit je in Florence trouwens ook niet verkeerd.
He volgens mij kan jij m unlocken nu hoor. Jij hebt toch een V1? Die unlocktie nu gelijk met die die nieuwe software. Tenminste, dat is wat ik er met mn blonde verstand van begreep.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:34 schreef Dementor het volgende:
Oja voor de iPhone users, jailbreaken betekend dat je lees en schrijfrechten krijgt op je iPhone, dan kun je er dus programma's en ringtones opzetten.
We gaan van 1.activation naar 2.jailbreak en voor mij hopelijk snel naar 3.unlock (zodat ik ook 2.0 kan draaien).
Dat was wel weer genoeg techtalk voor een zondag.
Hey je hebt gelijk! ( hoe vaak zeg ik dat per week).quote:Op zondag 20 juli 2008 14:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He volgens mij kan jij m unlocken nu hoor. Jij hebt toch een V1? Die unlocktie nu gelijk met die die nieuwe software. Tenminste, dat is wat ik er met mn blonde verstand van begreep.
En nu ben ik echt weg! Ga hele interessante dingen doen
goed zo !quote:
Die linkies van Tipsch van vannacht moet je effe opzoeken. Of is dit dezelfde?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hey je hebt gelijk! ( hoe vaak zeg ik dat per week).
http://www.iphoneclub.nl/(...)tool-mac-en-windows/
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He volgens mij kan jij m unlocken nu hoor. Jij hebt toch een V1? Die unlocktie nu gelijk met die die nieuwe software. Tenminste, dat is wat ik er met mn blonde verstand van begreep.
Vertel!quote:Op zondag 20 juli 2008 14:01 schreef HoneyBunny het volgende:
ah.... dus we gaan jou niet horen vrijdagquote:Op zondag 20 juli 2008 13:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah, dat wordt gewaardeerd! Alleen vertrek ik donderdag naar betere oorden (Italie) voor een paar weekjes.. Dus ik zal de playbacks moeten luisteren!
Alsjeblieft!quote:Op zondag 20 juli 2008 13:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah hoef ik niet op te staan dank je wel![]()
hé dit is wel een leuk nummertjequote:Op zondag 20 juli 2008 13:30 schreef Dementor het volgende:
Even een too muchi nummer terwijl ik me opfris.
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé dit is wel een leuk nummertje
gebeurd niet vaak bij jou
Ja ik ben een keer in Bari geweest, bij kennissen via via werk enzo...quote:Op zondag 20 juli 2008 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alsjeblieft!![]()
Heb zelf ook net een bakkie van mijn
gekregen.
![]()
Ben jij wel eens in Italie geweest?
Dit is mijn favoriete plein in Toscane:
[ afbeelding ]
Dit is in het klooster van San Marco vlak bij Florence, hier heeft volgens een plaquette die daar hangt Einstein zijn dochter viool leren spelen.
Dan ga ik die alsnog bekijken he!quote:Op zondag 20 juli 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je hebt die film niet gezien. Dan heb je echt iets gemist, het is een klassieker.
Klinkt goed, rond de meren is ook een heleboel te zien, of ga je meer voor zon en terrasjes?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:59 schreef Smash-it het volgende:
Haha, over D-tor ben ik nog niet helemaal uit. Het is een ingewikkelde kwestie met veel tegenstrijdige berichten. Daarom is een paar weekjes eruit misschien juist wel goed
Ik heb een soort van rondreis geboekt, samen met een vriendinnetje gaan we met de auto eerst naar milaan en daar is dan al een hotel voor ons geboekt. Verder gaan we naar Gardameer, Verona, Comomeer en nog wat dingen. Overal is al wat gereserveerd, dus dat is relaxed.
Nog nooit in Italie geweest, haha. Dus ik ben benieuwd! Al ontzettend veel gezien, maar pizza-land nog nooit.
Ja, een beetje van alles wat! Over die kerk in Milaan heb ik al meer mensen gehoord, ga ik zeker even kijken! Maar ik heb gister de hele Bruna leeggekocht qua tijdschrift (en alle viva's sinds mei consequent bewaard) dus het zal ook heel veel zonnen worden met wat te lezen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
Klinkt goed, rond de meren is ook een heleboel te zien, of ga je meer voor zon en terrasjes?
klink goedquote:Op zondag 20 juli 2008 14:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, een beetje van alles wat! Over die kerk in Milaan heb ik al meer mensen gehoord, ga ik zeker even kijken! Maar ik heb gister de hele Bruna leeggekocht qua tijdschrift (en alle viva's sinds mei consequent bewaard) dus het zal ook heel veel zonnen worden met wat te lezen.
ZIN IN
Oh wat zonde, dat drukt zo'n ongelofelijk stempel dan, als het gewoon gezellig is en iedereen is in een vakantiestemming dan gaat het nog wel denk ik, als er echter huwelijksproblemen zijn en er 2 kinderen rondlopen die waarschijnlijk meer meekrijgen dan goed voor ze is en zich ook zodanig gedragen.....quote:Op zondag 20 juli 2008 14:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja ik ben een keer in Bari geweest, bij kennissen via via werk enzo...
affijn was een ramp![]()
ze hadden ons al tig keren gevraagd om te komen, ze hadden een buitenhuis vlak bij het strand enzo....
maar goed, na tig keren toch maar oké is goed we komen een weekje
nah, bleek det hun huwelijk flink in 't slop te zitten enzo, 2 kleine kinderen die volledig losgelagen rondliepen, omdat die ouders het een beetje te druk hadden met zich zelf op dat moment, buitenhuis, bleek piepklein huisje te zijn, kindertjes moesten op slaapbank in woonkamer(tje) slapen en wij in een stapelbed
![]()
echt waar
een hel echt
Getver, ik poep echt in mn broek van witte haaien. In Australie gingen we whale watchen, op een heel klein bootje, midden op de oceaan beetje dobberen en naar walvissen kijken. Was leuk, maar het enige waar ik aan dacht, stel nou dat zo'n wallie verkeerd mikt en op ons valt en we hier in het water liggen, etc.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:11 schreef Dementor het volgende:
Ik zwom ook in de zee van Mexico zonder dat ik bewust was van de witte haaien daar (sommige dingen kun je beter niet weten).
En wij maar van die catamaran buiten de kust lekker in het water springen.
die twee liepen iedere dag op elkaar te schelden in het italiaansquote:Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh wat zonde, dat drukt zo'n ongelofelijk stempel dan, als het gewoon gezellig is en iedereen is in een vakantiestemming dan gaat het nog wel denk ik, als er echter huwelijksproblemen zijn en er 2 kinderen rondlopen die waarschijnlijk meer meekrijgen dan goed voor ze is en zich ook zodanig gedragen.....![]()
Wat jammer, de omgeving daar is prachtig en er is ook heel veel te zien en te doen, ik kan me echter voorstellen dat als je in zo'n sfeertje moet zitten je ook niet echt ontspannen kan genieten van de omgeving.....
Tof! dat soort dingen vergeet je nooit meer he?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Getver, ik poep echt in mn broek van witte haaien. In Australie gingen we whale watchen, op een heel klein bootje, midden op de oceaan beetje dobberen en naar walvissen kijken. Was leuk, maar het enige waar ik aan dacht, stel nou dat zo'n wallie verkeerd mikt en op ons valt en we hier in het water liggen, etc.
Was verder wel vet, want ze springen naast je bootje dan recht omhoog en dan plonsen ze weer neer(en je hebt een regendicht jasje gekregen).
Ja natuurlijk, je moet ook niet a la de Amerikanen 3 volledige tours in een dag proberen te proppen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, een beetje van alles wat! Over die kerk in Milaan heb ik al meer mensen gehoord, ga ik zeker even kijken! Maar ik heb gister de hele Bruna leeggekocht qua tijdschrift (en alle viva's sinds mei consequent bewaard) dus het zal ook heel veel zonnen worden met wat te lezen.
ZIN IN
dat spoelt gelijk weer weg door het zeewaterquote:Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Getver, ik poep echt in mn broek van witte haaien.
Fijn voor ze dat het weer goed is gekomen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die twee liepen iedere dag op elkaar te schelden in het italiaans![]()
weet niet wat ze allemaal zeiden maar 't klonk niet goed![]()
nah was erger voor hun dan voor ons, wij konden na een week weer terug
maar goed, ze zijn er wel weer uitgekomen, maar om nou nog een keer te gaan in dat stapelbed van de kindjes![]()
neu toch maar niet
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Fijn voor ze dat het weer goed is gekomen.![]()
Misschien een volgende keer toch maar een appartementje of hotel boeken, dan weet je zeker dat je dit niet nog eens overkomt.
Nee, inderdaad! In Canada hadden we het ook al eens gedaan, maar dat was een grotere boot met meer mensen. Dit was echt een luchtbootje met een motor achterop met iets van 8 man ofzo. In Nieuw-zeeland wil ik straks weer! Het geluid is denk nog wel het bijzonderste, als ze lucht eruit laten via dat gat op hun rug.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
Tof! dat soort dingen vergeet je nooit meer he?
Haha, dit had ik getypt kunnen hebben! Ik vind de voorpret minstens de helft zo leuk! Ik ga pas in oktober naar Nieuw-Zeeland, maar ben er al maanden mee bezig. Al een hele lijst met álles wat ik wil gaan doen en zien en ervaringen van anderen gevraagd etc. Super is dat!quote:Op zondag 20 juli 2008 14:24 schreef kahaarin het volgende:
Vind jij de voorpret voor een vakantie ook altijd bijna net zo leuk als de vakantie zelf? Wetenswaardigheden opzoeken, bedenken wat er mee moet, wat je aan gaat doen...heerlijk!![]()
Behalve dan de dag van vertrek
Over klassiek gesproken.. er zijn films met beroerdere soundtracks. Oe wat mooi.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je hebt die film niet gezien. Dan heb je echt iets gemist, het is een klassieker.
oe nee kamperen is niks voor mij, da's leuk als je 18 bentquote:Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of een tent mee natuurlijk, kamperen ftw!
Ken je deze al dan? Ik zoek altijd de startpagina op van de streek waar we naat toe gaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, dit had ik getypt kunnen hebben! Ik vind de voorpret minstens de helft zo leuk! Ik ga pas in oktober naar Nieuw-Zeeland, maar ben er al maanden mee bezig. Al een hele lijst met álles wat ik wil gaan doen en zien en ervaringen van anderen gevraagd etc. Super is dat!
Dag voor en van vertrek ben ik echt niet leuk, duizend keer alles checken, stressen als een malle en slecht slapen, haha.
Ik zie een kruisje, maar in de URL zie ik white shark kayak. Je bent gek, haha!! Als het maar geen foto is van een witte haai met zijn bek open, ik schrik daar zooo vaak van als ik langs Animal Planet/NG zap en je ziet er weer een. Blegh.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik nog wel eens meemaken eigenlijk, dan ga je echt langs het randje gewoon.
Niet heel lollig gaan doen waardoor je kapseist natuurlijk.
Precies, dat bedoel ik dusquote:Op zondag 20 juli 2008 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Over klassiek gesproken.. er zijn films met beroerdere soundtracks. Oe wat mooi.![]()
Nee joh, niet creperen, we hebben een haske luxe tent met gasstel en hoog luchtbed, kastjes en fatsoenlijke stoelen en een tafel.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe nee kamperen is niks voor mij, da's leuk als je 18 bent
ik heb nou een beetje meer luxe nodig hoor
Oh, dat is best een goed idee eigenlijk! Ik struin altijd gewoon alle fora af en koop de boeken (lonely planetquote:Op zondag 20 juli 2008 14:32 schreef kahaarin het volgende:
Ken je deze al dan? Ik zoek altijd de startpagina op van de streek waar we naat toe gaan.![]()
http://milaan.startpagina.nl/
dus je hoeft niet meer met zo'n wc rol onder je arm de hele camping over op zoek naar zo'nquote:Op zondag 20 juli 2008 14:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee joh, niet creperen, we hebben een haske luxe tent met gasstel en hoog luchtbed, kastjes en fatsoenlijke stoelen en een tafel.![]()
De tijden van een iglo tentje, matjes en zo'n gaspotje op de grond ben ik ook ontgroeid.
Gefixed.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik zie een kruisje, maar in de URL zie ik white shark kayak. Je bent gek, haha!! Als het maar geen foto is van een witte haai met zijn bek open, ik schrik daar zooo vaak van als ik langs Animal Planet/NG zap en je ziet er weer een. Blegh.
Haha, met hand voor mijn ogen terugscrollen, maar het is een mooi plaatje. Voor geen miljoen dat ik het zou doen, maar dat terzijde.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:37 schreef Dementor het volgende:
Gefixed.
Weet je wat het is, mocht je in het water vallen en enorm in de stress schieten dan pikt zo'n beest dat direct op (pulsen).quote:Op zondag 20 juli 2008 14:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, met hand voor mijn ogen terugscrollen, maar het is een mooi plaatje. Voor geen miljoen dat ik het zou doen, maar dat terzijde.
We hebben geen toilet mee maar we gaan ook niet meer naar budgetcampings met maar 1 ster, stroom bij de tent en een eigen kraantje is toch wel echt een must, de WC hokken en douches zijn ook een stuk beter op een betere camping, bovendien verwarmd indien nodig en natuurlijk niet ellendig ver lopen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus je hoeft niet meer met zo'n wc rol onder je arm de hele camping over op zoek naar zo'n
stinkend wc hok![]()
ja da's dan wel weer te doen inderdaad
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo ik ga es effe douchen enzo ........
Hoezo? Vind het wel interessant. Welke roofdieren heb je al gezien dan? Ik kwam in Aussie niet verder dan kangaroo's en kookaburra's. Gelukkig! Slangen en spinnen enzo zijn aan mij niet besteed.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:42 schreef Dementor het volgende:
Weet je wat het is, mocht je in het water vallen en enorm in de stress schieten dan pikt zo'n beest dat direct op (pulsen).
Ik zou er ook niet bewust instappen hoor, maar ik zie het me nog wel eens overkomen.
Ik heb op vrijwel iedere vakantie wel bepaalde roofdieren van dichtbij gezien.
Maar goed ik schakel wel even over op een ander onderwerp.
Dat klinkt allemaal wel goed eigenlijk! Ik heb nooit gekampeerd, mijn ouders zijn er niet van. Paar jaar terug met vriendinnetjes met de auto door Frankrijk hebben we 1 nacht op een camping gestaan, maar ik vond het zo erg dat ik dezelfde dag nog een appartementje had geregeld daar. Warme tent, smerige douche/wc, pikkedonker, overal liggen je spullen.. Ik trok het niet echt.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:43 schreef kahaarin het volgende:
We hebben geen toilet mee maar we gaan ook niet meer naar budgetcampings met maar 1 ster, stroom bij de tent en een eigen kraantje is toch wel echt een must, de WC hokken en douches zijn ook een stuk beter op een betere camping, bovendien verwarmd indien nodig en natuurlijk niet ellendig ver lopen.
Slangen....daar heb ik dus echt een bloedhekel aan want die duiken uit het niets op (zo ook in Mexico)quote:Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoezo? Vind het wel interessant. Welke roofdieren heb je al gezien dan? Ik kwam in Aussie niet verder dan kangaroo's en kookaburra's. Gelukkig! Slangen en spinnen enzo zijn aan mij niet besteed.
Wij zijn de laatste 10 jaar elk jaar gaan kamperen, in het begin met zo'n klein tunneltentje en later hebben we onze mooie katoenen tent gekocht, jammer dat het de 1e keer niet zo'n succes was, klinkt alsof jullie geen opbergmogelijkheden hadden, dan wordt het al snel een bende, ook een lamp die je met een klikker (kleine afstandsbediening, kan er niets aan doen, het heet nu eenmaal zo.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel goed eigenlijk! Ik heb nooit gekampeerd, mijn ouders zijn er niet van. Paar jaar terug met vriendinnetjes met de auto door Frankrijk hebben we 1 nacht op een camping gestaan, maar ik vond het zo erg dat ik dezelfde dag nog een appartementje had geregeld daar. Warme tent, smerige douche/wc, pikkedonker, overal liggen je spullen.. Ik trok het niet echt.
Haha, inderdaad. Ik zie de brug nauwelijks, maar als het maar gezellig is toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:01 schreef Dementor het volgende:
We gaan dus van French kisses naar roofdieren.
Ik eigenlijk wel, scary gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ik zie de brug nauwelijks, maar als het maar gezellig is toch?
Die echte roofdieren/slangen hoeven van mij niet echt, er valt al genoeg te beleven met andere mormels.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Slangen....daar heb ik dus echt een bloedhekel aan want die duiken uit het niets op (zo ook in Mexico)en zijn gewoon eng tanden/gif/snelheid enzo.
![]()
Poema's en lynxen zullen ook nooit mijn beste vrienden worden.
Ik heb nog geen echte leeuwen en tijgers in het wild gezien maar wel wat wolven en beren.
Wolven zijn laf en beren vallen alleen aan als je ze bedreigd of als je te dichtbij komt (zo ver ik weet).
Oja en wasbeertjes, je zult denken wasbeertjes?
Ja, als je buiten zit te eten kan het zo zijn dat ze vooral 's avonds opeens opduiken in de hoop wat eten van je te stelen.
Kamperen is tof. De mooiste plekjes, je eigen huisje. Flexibel qua standplaats, Lekker buiten de hele dag. Vier keer per week BBQ-en. Maar inderdaad: er zijn wat randvoorwaarden om het leuk te laten zijn, en een mediterraan klimaat is een heel belangrijke. En geen hurk-WC's aub.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We hebben geen toilet mee maar we gaan ook niet meer naar budgetcampings met maar 1 ster, stroom bij de tent en een eigen kraantje is toch wel echt een must, de WC hokken en douches zijn ook een stuk beter op een betere camping, bovendien verwarmd indien nodig en natuurlijk niet ellendig ver lopen.
Dáár heb ik toch zó'n hekel aan! Jullie hoeven alleen nummer 2 erop, meisjes alles! Wat een ondingen zijn dat, zeg..quote:
Mijn eerste french kissing sessie liep uit op een scenario waarbij the hunter opeens the hunted werd.quote:
Ow noes nee, hurk WC's.....quote:Op zondag 20 juli 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kamperen is tof. De mooiste plekjes, je eigen huisje. Flexibel qua standplaats, Lekker buiten de hele dag. Vier keer per week BBQ-en. Maar inderdaad: er zijn wat randvoorwaarden om het leuk te laten zijn, en een mediterraan klimaat is een heel belangrijke. En geen hurk-WC's aub.
Hahaha, dat is zeker een brug! Hoe oud was je toen?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
Mijn eerste french kissing sessie liep uit op een scenario waarbij the hunter opeens the hunted werd.
Maar dat vond ik toen totaal niet erg.
Ik was volgens mij een jaar of 12.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha, dat is zeker een brug! Hoe oud was je toen?
Maar dit was niet de kabouterleidster, toch? Ik heb de radio niet verder afgeluiserd namelijk.. na jouw woordenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:14 schreef Dementor het volgende:
Ik was volgens mij een jaar of 12.
Ik ben eens een paar dagen met een jeep en gids in wat wildparken in Tanzania rond wezen toeren. Ik kreeg de indruk dat hersens toch wel erg handig zijn, want anders red je het daar niet echt als mens.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Slangen....daar heb ik dus echt een bloedhekel aan want die duiken uit het niets op (zo ook in Mexico)en zijn gewoon eng tanden/gif/snelheid enzo.
![]()
Poema's en lynxen zullen ook nooit mijn beste vrienden worden.
Ik heb nog geen echte leeuwen en tijgers in het wild gezien maar wel wat wolven en beren.
Wolven zijn laf en beren vallen alleen aan als je ze bedreigd of als je te dichtbij komt (zo ver ik weet).
Nee dat was niet de kabouterleidsterquote:Op zondag 20 juli 2008 15:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Maar dit was niet de kabouterleidster, toch? Ik heb de radio niet verder afgeluiserd namelijk.. na jouw woorden.
Ik was volgens mij ook net 12 bij de eerste kus.. Tijd vliegt!
Nijjpaarden maken jaarlijks meer slachtoffers dan nijlkrokodillen maar dat wist je ws alquote:Op zondag 20 juli 2008 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eens een paar dagen met een jeep en gids in wat wildparken in Tanzania rond wezen toeren. Ik kreeg de indruk dat hersens toch wel erg handig zijn, want anders red je het daar niet echt als mens.![]()
Nijlpaarden zijn trouwens ook echt scáry.
Ik zie een mooie anekdote?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:15 schreef Gert het volgende:
Ik kreeg de indruk dat hersens toch wel erg handig zijn, want anders red je het daar niet echt als mens.![]()
Ehm nee sorry , de jeep was erg veilig. Maar als je op de vlakte voor je een luipaard een aanval ziet uitvoeren, dan snap je direct dat je het buiten de auto niet zou gaan redden zonder schietgeweer.quote:
Hehequote:Op zondag 20 juli 2008 15:33 schreef Gert het volgende:
O wacht.. toch nog iets stoers: ik ben één keer buiten de jeep geweest, toen ik heel nodig moest piesen, en hoewel er in geen velden of wegen een beest te zien was, was het tóch eng. Tot zover mijn heldhaftige verhaal.
Woon je in Rotterdam?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zie hier steeds rondtollende vliegtuigjes overvliegen
Middagquote:
O ja.. de Red Bull air race!quote:
O gisteren is die vliegshow toch afgelast, is die nu waarschijnlijk toch van startquote:Op zondag 20 juli 2008 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Middag
Vlak bij Rotterdam, in Vlaardingen.
Het zijn waarschijnlijk overenthousiaste piloten
Als je morgen een uur langer fiets mag je een pizzaquote:Op zondag 20 juli 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
Zal ik zondigen door een lekkere pizza te bestellen of word het een boterham met een beetje zalm als avondeten vandaag?
God hoe heet dat ding!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als je morgen een uur langer fiets mag je een pizza![]()
Wat heb je trouwens voor een fiets?
Ja, ik ben ook gelijk even gaan spiekenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
O gisteren is die vliegshow toch afgelast, is die nu waarschijnlijk toch van start
Ik zeg het broodje zalm. Anders is het zonde van de -0,5 in 2 dagen. Ik vind het zo knap wat je doet, ik zou het niet kunnen!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
Zal ik zondigen door een lekkere pizza te bestellen of word het een boterham met een beetje zalm als avondeten vandaag?
Okay dan gaan we aan het broodje met zalm.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik zeg het broodje zalm. Anders is het zonde van de -0,5 in 2 dagen. Ik vind het zo knap wat je doet, ik zou het niet kunnen!
Trots op je!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
Okay dan gaan we aan het broodje met zalm.
Omdat het moet.
Met altijd streng zijn maak je het wel extra moeilijk lijkt me, of heb jij er geen moeite mee?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
Okay dan gaan we aan het broodje met zalm.
Omdat het moet.
Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Met altijd streng zijn maak je het wel extra moeilijk lijkt me, of heb jij er geen moeite mee?
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:00 schreef Dementor het volgende:
Oja de fiets, maar dan heb ik natuurlijk wel de heren variant.
[ afbeelding ]
Batavus Valencia (special edition, wat er zo special aan is mag de paashaas weten).
Knap hoor minder eten is voor de meeste mensen toch heel erg moeilijk, zeker als het langer gaat duren dan een paar dagen.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:02 schreef Dementor het volgende:
Nee eigenlijk niet.
Maar ik heb dan ook absoluut geen stress meer van mijn werk, dat scheelt ook enorm.
Ik ben al bijna 3 maanden bezig.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Knap hoor minder eten is voor de meeste mensen toch heel erg moeilijk, zeker als het langer gaat duren dan een paar dagen.
Dat is al langer dan de meeste mensen die ik ken, goed hoor!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef Dementor het volgende:
Ik ben al bijna 3 maanden bezig.
Zonder dipjes eigenlijk, de lijn in de grafiek loopt nog steeds naar beneden.
Heel fijne vakantie Smash!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga er vandoor! Lekker de hele avond kolonisten bij vrienden!
Dag all!
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga er vandoor! Lekker de hele avond kolonisten bij vrienden!
Dag all!
Volgens mij ben je er ook goed mee bezig, af en toe een keertje zondigen mag best, anders wordt het zo krampachtig en dat houd je juist niet vol.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 3 maanden bezig.
Zonder dipjes eigenlijk, de lijn in de grafiek loopt nog steeds naar beneden.
52 % heeft die pauper ook nogquote:Op zondag 20 juli 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
Jullie springen echt van de hak op de tak, gezellig hoor.![]()
Dan doe ik maar even mee. Lees de blog van Brian en check de poll, ik lig in een deuk hier. Brian fans hebben zich gekgestemd.![]()
http://brianaire.hyves.nl/blog/
BTW, goedemiddag en ben ik niet teveel OT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |