Slaap lekkerquote:Op zondag 20 juli 2008 11:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga het straks wel eens uitgebreid lezen hier![]()
ik duik nog een uurtje me bedje in
![]()
Zat op een klein schooltje en dan was het min of meer een verdeling tussen jongens en meisjes die met elkaar in de pauze mochten zijnquote:
"I'm gonna get myself absolutely soaking wet" lalalalaquote:Op zondag 20 juli 2008 12:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor jou deze dan maar, dan heb je nog wat aan die regen![]()
hier ook niet, alhoewel, nu wel evenquote:
Hallelujahquote:Op zondag 20 juli 2008 12:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"I'm gonna get myself absolutely soaking wet" lalalala![]()
![]()
Echt van die keiharde buien en dan even zon en hup, weg weer, volgende bui.quote:
Denk dat ik zelf ijs ga maken, Fluiterquote:Op zondag 20 juli 2008 12:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Alle weervrouwen en mannen zijn het erover eens:
Tijd voor :
Ik heb mijn zwoele stem aan de telefoon zitten oefenen, ik wil a.s. vrijdag natuurlijk wel goed voor de dag komen speciaal voor jou.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:27 schreef Smash-it het volgende:
Jeetje, en dan is het zo opeens bijna een half uur stil. Why?!
Ah, dat wordt gewaardeerd! Alleen vertrek ik donderdag naar betere oorden (Italie) voor een paar weekjes.. Dus ik zal de playbacks moeten luisteren!quote:Op zondag 20 juli 2008 13:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb mijn zwoele stem aan de telefoon zitten oefenen, ik wil a.s. vrijdag natuurlijk wel goed voor de dag komen speciaal voor jou.
Dus als het hier eindelijk mooi weer wordt, vlucht jij pas naar betere oorden?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah, dat wordt gewaardeerd! Alleen vertrek ik donderdag naar betere oorden (Italie) voor een paar weekjes.. Dus ik zal de playbacks moeten luisteren!
Ja, daar is lang en uitvoerig over nagedachtquote:Op zondag 20 juli 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
Dus als het hier eindelijk mooi weer wordt, vlucht jij pas naar betere oorden?
Kan ik me ook wel voorstellen hoor, nu Dementor je zo hard heeft laten vallenquote:Op zondag 20 juli 2008 13:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, daar is lang en uitvoerig over nagedacht![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor jou deze dan maar, dan heb je nog wat aan die regen![]()
is het nog steeds ""uit'' ?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen hoor, nu Dementor je zo hard heeft laten vallen![]()
hoi ik geloof dat ik ze heb weggejaagdquote:
Tja, als we dat wisten... Hoe het ook zit, de soap staat even een paar weken stil nu Smash-It op vakantie gaat... ténzij Dementor hier in de tussentijd een ander object van adoratie vindt... en je weet ook nooit of er toch niet iets moois opbloeit tussen hem en Peter.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is het nog steeds ""uit'' ?![]()
of was het nog niet ''aan''
Objecten nog wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, als we dat wisten... Hoe het ook zit, de soap staat even een paar weken stil nu Smash-It op vakantie gaat... ténzij Dementor hier in de tussentijd een ander object van adoratie vindt... en je weet ook nooit of er toch niet iets moois opbloeit tussen hem en Peter.
oh......quote:Op zondag 20 juli 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, als we dat wisten... Hoe het ook zit, de soap staat even een paar weken stil nu Smash-It op vakantie gaat... ténzij Dementor hier in de tussentijd een ander object van adoratie vindt... en je weet ook nooit of er toch niet iets moois opbloeit tussen hem en Peter.
Nee, niet doen hoor, kijk eens voor jou!quote:Op zondag 20 juli 2008 13:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi ik geloof dat ik ze heb weggejaagdebn weer te luidruchtig
ga wel effe kopje koffie maken
sluipt weg
ah hoef ik niet op te staan dank je welquote:Op zondag 20 juli 2008 13:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, niet doen hoor, kijk eens voor jou!![]()
[ afbeelding ]
Hehehe, 't zal m'n Engels wel zijn.quote:
Om maar te zwijgen van de unieke middeleeuwse geveltjes en ontzettend mooie trappen van en naar het water zeker.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:54 schreef Dementor het volgende:
Venetië is ook tof.
Lekkere broodjes en pasta daar.
![]()
De eerste dag heb ik echt uren in zo'n gondel gezeten, de 2e dag besloten we maar een boot te huren.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van de unieke middeleeuwse geveltjes en ontzettend mooie trappen van en naar het water zeker.![]()
Qua culinaire zaken zit je in Florence trouwens ook niet verkeerd.
He volgens mij kan jij m unlocken nu hoor. Jij hebt toch een V1? Die unlocktie nu gelijk met die die nieuwe software. Tenminste, dat is wat ik er met mn blonde verstand van begreep.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:34 schreef Dementor het volgende:
Oja voor de iPhone users, jailbreaken betekend dat je lees en schrijfrechten krijgt op je iPhone, dan kun je er dus programma's en ringtones opzetten.
We gaan van 1.activation naar 2.jailbreak en voor mij hopelijk snel naar 3.unlock (zodat ik ook 2.0 kan draaien).
Dat was wel weer genoeg techtalk voor een zondag.
Hey je hebt gelijk! ( hoe vaak zeg ik dat per week).quote:Op zondag 20 juli 2008 14:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He volgens mij kan jij m unlocken nu hoor. Jij hebt toch een V1? Die unlocktie nu gelijk met die die nieuwe software. Tenminste, dat is wat ik er met mn blonde verstand van begreep.
En nu ben ik echt weg! Ga hele interessante dingen doen
goed zo !quote:
Die linkies van Tipsch van vannacht moet je effe opzoeken. Of is dit dezelfde?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hey je hebt gelijk! ( hoe vaak zeg ik dat per week).
http://www.iphoneclub.nl/(...)tool-mac-en-windows/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |