abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60417245
Handig is dat hè, als je kind zelf naar de wc kan.
Hier ook, ze zegt wel dat ze gaat plassen, maar ze gaat zelf op de wc zitten. En trekt zelf door. Een brilverkleiner hebben we eigenlijk nooit gebruikt en een krukje ook niet. Heel vaak gaat ze zitten en dan zet ze haar handen op de muur voor haar neer. Dan zegt ze: "Ik heb niet de bril vastgehouden hoor" omdat ze dan geen handjes wil wassen
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60417349
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:52 schreef pinquit het volgende:
en, is het gelukt? ben benieuwd. het lijkt me heel lastig voor je kleine kim!
Ze ging toch nog snel slapen! Gelukkig maar.
En vanmorgen riep ze me en stond me voor de deur op te wachten En zei kijk mama, mijn grote bed!
pi_60426291
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:50 schreef Igraine het volgende:
Handig is dat hè, als je kind zelf naar de wc kan.
Hier ook, ze zegt wel dat ze gaat plassen, maar ze gaat zelf op de wc zitten. En trekt zelf door. Een brilverkleiner hebben we eigenlijk nooit gebruikt en een krukje ook niet. Heel vaak gaat ze zitten en dan zet ze haar handen op de muur voor haar neer. Dan zegt ze: "Ik heb niet de bril vastgehouden hoor" omdat ze dan geen handjes wil wassen
Amber kan alleen nog niet zelf het licht aandoen, daar moeten we nog even wat op verzinnen, maar het is idd super makkeliijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:09:06 #54
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60428341
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

Amber kan alleen nog niet zelf het licht aandoen, daar moeten we nog even wat op verzinnen, maar het is idd super makkeliijk!
Je druk-schakelaar vervangen voor eentje met een trektouwtje
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:26:07 #55
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60464354
Ken heeft een blaartje/wondje op zijn hiel. Komt van zijn zijn sandalen vermoed ik. Het zit wel maar aan één kant. Hoe verhelp ik het? Ik heb het zelf namelijk bijna nooit..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60465224
Is het nog heel of al kapot? Bij mezelf plak ik er altijd een pleister op om te voorkomen dat ik het kapot ga frutten. Heeft hij er last van tijdens het lopen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60465346
inderdaad, pleister erop.
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:28:27 #58
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60465665
Okee, heel simpel eigenlijk. Ja, het was al kapot. Echt een soort schuurplek, zeg maar. Dan doe ik er sowieso wel een pleister op dat het een beetje rust krijgt en misschien kan helen als hij op blote voeten loopt.
pi_60465697
Mijn bijna-kleuter hoeft nog maar 2,5 dagen naar de creche en dan mag hij ein-de-lijk naar school!
Volgende week woensdag is hij jarig en de maandag erop begint school al. Hij ziet er zo naar uit.
Ik voeg hem: 'wat ga je dan allemaal doen op school?'
Morris: 'daar ga ik met auto's spelen'
Ik: 'ik weet niet of ze daar autootjes hebben Morris, misschien wel blokken en je kan er vast buiten spelen'.
Morris even vrolijk: 'dan ga ik bouwen en een brug maken en met zand spelen!

Het komt vast helemaal goed met hem
Zondag vieren we zijn verjaardag en volgende week is het afscheid van de creche en dan trakteert hij daar voor de laatste keer.

Kleine jongetjes worden groot....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60466388
nou, wat gaat dat hard zeg snoopy. maar ik denk ook dat ie het er vast heel leuk gaat krijgen! en morris: ze hebben er vast ook wel autootjes hoor (bij piet op school tenminste wel). veel plezier met 't afscheidsfeestje bij de creche!
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:22:31 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_60472558
jeej snoop, wat gaat dat hard ineens he
je kleine man wordt groot
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:36:47 #62
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_60486780
-edit-

Al gedaan snoopy...

[ Bericht 52% gewijzigd door DarkManta op 01-08-2008 13:05:16 ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_60486905
-edit-

ok

[ Bericht 84% gewijzigd door snoopy op 01-08-2008 13:09:38 ]
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:00:58 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_60487283
hij mist haar gewoon is niets aan de hand hoor

Trouwens nog even trots komt melden, dat ze dus echt helemaal dag en nacht zindelijk is
Geen luiers meer, en op de 30 keer 1 ongelukje omdat ze wat dunne poep had, dat is voor een volwassene soms al moeilijk.
We zijn zo onwijs trots op haar.
En gisteren ocht ze kadootje uitzoeken en heeft ze een mooie dora koffer uitgekozen, die ze maar al te graag aan iedereen laat zien
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:08:50 #65
124655 DarkManta
pi_60487461
Die kleine van ons is echt snel met dingetjes.
Misschien is dat omdat ik pappa ben, maar ik vind Arwen sowieso erg slim.

Zo liepen we door het bos en sprongen er kikkertjes over het pad.
Opeens riep Arwen kijk pappa een grote kikker.
Ik zo aan het kijken waar die kikker sprong of zat, maar niks gevonden.
Toen ging Arwen erbij zitten en nog eens met het vingertje wijzen en wees ze een vlek (van olie of water), die vlek had precies de vorm van een kikker.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:23:30 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_60487785
wat goed zeg van Arwen woeiiiii
stormy waters...
sailin'
pi_60488512
ik vind 't ook heel erg knap, dat doet anna haar nog niet na hoor! vooral dat ze meteen ook 's nachts al zonder luier kan, wow!
pi_60488550
Super van Arwen
pi_60489790
Morris al bijna naar school

Arwen zindelijk
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:51:35 #70
124655 DarkManta
pi_60492526
-edit-

[ Bericht 51% gewijzigd door DarkManta op 01-08-2008 18:12:02 ]
pi_60493352
zoho.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:07:29 #72
124655 DarkManta
pi_60493920
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:31 schreef bixister het volgende:
zoho.
Ik vind dat leuk als herinnering.
pi_60494322
al die edits
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60504767
even gekopieerd van mn log;
quote:
donderdag 31 juli

Gisteren was een dag dat Max heel lang opbleef. Waarschijnlijk door de hitte, gebrek aan donker buiten en drukte in zijn hoofdje.
Als Max lang opblijft gebeuren er wel eens gekke dingen!! (voorbeeld; 4 mei 2007, heel laat; Max loopt voor het eerst de hele kamer door)

Zo ook gisterenavond! We aten nasi, en oma ging voor Max ook een beetje nasi maken (zonder sambal enzo).
het grote wonder geschiedde; Max at nasi!
Na bijna een jaar avondmaaltijdloos, ging hij helemaal uit zichzelf de lekkere nasi eten! miracle!! (overigens eerder die dag ook nog brood met pesto en brood met zalm. hij heeft gewoon een beetje een vreemde smaak denk ik)

Daarna nóg iets!
Hij is al een tijdje bezig met "zindelijk worden". dwz; in zn blootje lopen totdat hij moet plassen, een luier aan om in de plassen en daarna weer uit. op het potje wil ie niet.
TOT! gisterenavond. Max liep nakend en ik zag dat hij moest plassen. Voor de probeer gezegd: nou ga eens op je pot dan, dat kan natuurlijk ook! en zomaar ging ie zitten dus wij wachten. opeens zegtie: plas! hij staat op en jahoor! een plas in de pot!!

jullie begrijpen hoe trots ik ben natuurlijk
gisteren overigens nog 2 keer een plas op zijn pot
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60505300
Wat goed van Max!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')