Hihi.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat doe je met mijn MSN lijst?
quote:Op zondag 20 juli 2008 03:41 schreef dery1990 het volgende:
Een potentieel succestopic! Wie o Wie opent hem?
[MSN]'Het Grote persoonlijke berichten topic deel 1'
quote:Op zondag 20 juli 2008 03:41 schreef dery1990 het volgende:
Een potentieel succestopic! Wie o Wie opent hem?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:36 schreef MouzurX het volgende:
Eensch... en dan heb je ook van die paupers die hun schatje heeeeelemaal geweldig vinden en dit aan iedereen moeten laten weten![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik ook in mn lijst.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:32 schreef El_Rolando het volgende:
tvp
Dat dat er nog niet ís, ongelooflijk!quote:Op zondag 20 juli 2008 03:41 schreef dery1990 het volgende:
Jeej, wat zullen de mensen blij zijn dat ze weten welke muziek je hoort!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:48 schreef slindenau het volgende:
Ik heb mijn 'current song' van Winamp als persoonlijk bericht, en als er niks speelt staat er ook niks.
Goed he, kan iedereen zien wat voor verschrikkelijke kutmuziek ik luisterquote:Op zondag 20 juli 2008 16:49 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Jeej, wat zullen de mensen blij zijn dat ze weten welke muziek je hoort!
Helmut Lottiquote:Op zondag 20 juli 2008 16:52 schreef Placenta het volgende:
Ik heb dus zo´n kerel op msn met deze naam:
-NAAM VAN PERSOON- - 32 van de 48 bestralingen gehad SUPERTROTS op zijn papa!!!! SAMEN GAAN WE DIT OVERWINNEN - 30 maart naar Helmut Lotti met m'n vader- een -ACHTERNAAM- geeft nooit op
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:52 schreef Placenta het volgende:
Ik heb dus zo´n kerel op msn met deze naam:
-NAAM VAN PERSOON- - 32 van de 48 bestralingen gehad SUPERTROTS op zijn papa!!!! SAMEN GAAN WE DIT OVERWINNEN - 30 maart naar Helmut Lotti met m'n vader- een -ACHTERNAAM- geeft nooit op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |