Kun je ergens zien hoeveel rente je al hebt opgebouwd of heb je dat zelf berekend? Vind de detail informatie bij Icesave wat aan de lage kant.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:04 schreef SeLang het volgende:
Icesave was bij mij zo geregeld hoor, dus het maximum door DNB gegarandeerde bedrag staat daar alweer een paar weken rente te trekken. Inmiddels alweer ¤97,50 rente opgebouwd.
Een paar weken terug ook Anadolu Bank aangevraagd (5,1% zonder voorwaarden). Nog steeds niets ontvangen, dus zojuist even gebeld. Rekening was al actief. Ze zouden de papieren opnieuw opsturen naar Engeland.
Kun je gewoon zien hoor bij IceSavequote:Op maandag 21 juli 2008 15:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Kun je ergens zien hoeveel rente je al hebt opgebouwd of heb je dat zelf berekend? Vind de detail informatie bij Icesave wat aan de lage kant.
Yep. Zodra je inlogt op IceSave krijg je, gewoon bij de saldo-informatie, de tot nu toe opgebouwde rente te zien.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Kun je ergens zien hoeveel rente je al hebt opgebouwd of heb je dat zelf berekend? Vind de detail informatie bij Icesave wat aan de lage kant.
dat is die EUR 20.000 toch ?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:04 schreef SeLang het volgende:
Icesave was bij mij zo geregeld hoor, dus het maximum door DNB gegarandeerde bedrag staat daar alweer een paar weken rente te trekken. Inmiddels alweer ¤97,50 rente opgebouwd.
Een paar weken terug ook Anadolu Bank aangevraagd (5,1% zonder voorwaarden). Nog steeds niets ontvangen, dus zojuist even gebeld. Rekening was al actief. Ze zouden de papieren opnieuw opsturen naar Engeland.
Staat je geld 1 jaar vast of iets dergelijks, dus niet vergelijkbaar met Icesave en dergelijke zonder beperkende voorwaarden.quote:
Zolang kon ik toen de OP nog editen.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:22 schreef ryan_atwood het volgende:
Hoezo nog 24 uur?
Eén mailje is genoeg, zoals je in deze topic reeks had kunnen lezen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:25 schreef ryan_atwood het volgende:
Kan ik bij Credit Europe bank ook mijn rekening opheffen, om hem vervolgens weer opnieuw te openen voor die 5%?
Ach ja, zo zijn er nog wel 20.887 dingen die mensen hadden kunnen lezen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:38 schreef SeLang het volgende:
Eén mailje is genoeg, zoals je in deze topic reeks had kunnen lezen.
Dat klinkt goed!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De nationale banken van Zweden, Noorwegen en Denemarken staan ieder voor € 500 miljoen garant als de IJslandse Centrale bank het niet geheel kan opvangen, dat is ook al een stukje extra zekerheid.
http://www.telegraaf.nl/o(...)_niet_zo_safe__.html
Depositioquote:
Minder safe dan een NL-bank?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
Is niet gezegd (althans niet door mij) dat het minder safe is als een nederlandse bank.
Zoals MBG al aangeeft had ik ongelijk over dat alleen Ijsland er voor opdraait. Er is dus ook uit de drie andere landen geld beschikbaar.
En of Landsbanki snel zal vallen?
Ik zou zeggen lees het forum even wat Arcee heeft beschreven eerder deze pagina, daar hebben ze blijkbaar ook de hele tijd mailcontacten met DNB en Landsbanki. En uit meerdere postings begrijp ik dat ze vrijwel geen last hebben van de situatie in Amerika, terwijl hier in NL er al meerdere banken wat moeite hebben na de kredietcrisis.
Dus is het dan minder safe te noemen dan een Nederlandse bank?
Tja, zelfs sparen lijkt op beleggen...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Safer dan de rabo wordt het niet
Ok , zal morgen eens bellen. Op de site staan geen (of oude) rentepercentages voor 1 jaar.quote:
Ja, ook met deposito's. Nu vast zetten of nog even wachten?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:44 schreef agter het volgende:
Tja, zelfs sparen lijkt op beleggen...
wil je een hoger rentement, dan meer risico...
Maar dat kon toch helemaal niet volgens de Rabobank Directeurquote:Op maandag 21 juli 2008 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rabobank 5,10%, 1 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |