abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60212599
Gisteravond kwam ik een interessant groepje mensen tegen wat zich de 'World Wisdom Council' noemt. Ik heb er al een topic over geopend op BNW (De illuminaten van de NWO) maar ik kwam ook iets specifieks voor TRU tegen. De World Wisdom Council is een groep van invloedrijke mensen zoals Mikhail Gorbachev, Robert Muller, de Dalai Lama en Michael Laitman. Zij zijn ook lid van vele andere organisaties die streven naar een New World Order, met een nieuwe spiritualiteit (new age), een nieuwe economie (richting communisme), een nieuwe regering (dictatoriaal, maar een schijndemocratie), een nieuw mensbeeld (exit individualisme, we dienen op te lossen in het collectief) en vele andere revolutionaire ideeën die jouw leven, dat van je vrienden en familie en eventueel je eigen kinderen drastisch zullen veranderen, en ik ben ervan overtuigd dat dat niet in positieve zin zal zijn. Zelf beweren ze een reddingsplan te hebben voor het redden van de mensheid en de planeet, maar in werkelijkheid gaat het om de grootste globale misleiding die ooit plaats zal hebben gevonden om een paar mensen volledige macht te kunnen laten hebben en absolute controle over elk aspect van ons leven.

Michael Laitman is onder andere een vooraanstaande Kabbalist.
quote:
Michael Laitman Michael Laitman, M.S., Ph.D., Kabbalist, Professor of Ontology and the Theory of Knowledge, Founder and Director for the Bnei Baruch World Center for Kabbalah Studies and the ARI—Ashlag Research Institute, non-profit organizations for research and didactic activities in the field of Kabbalah.
Laitman was the student and personal assistant of Rabbi [Baruch Ashlag|Baruch Ashlag], son of Rabbi Ashlag, author of the Sulam (Ladder) Commentary on Zohar.
http://kabbalah.wikia.com/wiki/Michael_Laitman

Ik kwam deze korte video over hem tegen waarin ik enkele onderwerpen die we in dit forum al hebben besproken verenigd zag worden en waarbij duidelijk werd dat de bron van al die onderwerpen de Kabbalah is:

Voor mij is dit een bevestiging dat the secret etc. Luciferiaans is aangezien kabbalisme erkent dat Lucifer God is, het Licht, de Grote Architect van het Universum. Dit blijkt uit geschriften van kabbalisten zoals vrijmetselaars, theosofen en andere leden van esoterische genootschappen, welke al eeuwenlang de dragers zijn van die Kaballah. De new age beweging is dan ook in gang gezet door met name het theosofisch genootschap.

Voor mij worden de connecties tussen geheime genootschappen, new age, Luciferianisme en de New World Order op deze manier alleen maar duidelijker. Ik dacht ik meld het maar even. Er wordt een agenda uitgevoerd om de mindset van de gemiddelde westerling om te vormen richting kabbalisme en luciferianisme, zodat we gemakkelijker de NWO zullen accepteren en ons er ook helemaal in thuis zullen voelen omdat ons wijs gemaakt zal zijn dat de NWO wetenschappelijk, moreel en spiritueel verantwoord is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ali_Kannibali op 20-07-2008 01:19:06 ]
pi_60212760
Ik zie het tegemoet.
pi_60212795
Tree of Life
pi_60212797
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:01 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik zie het tegemoet.
Maar het is misleiding. Het is niet waar. We worden bedonderd.
pi_60212852
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar het is misleiding. Het is niet waar. We worden bedonderd.
Jij denkt dat het christendom (lees Jezus en consorten) de Waarheid in pacht heeft.

Zulke mensen neem ik sowieso niet serieus.

Liever Kaballah.
pi_60212939
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:09 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Jij denkt dat het christendom (lees Jezus en consorten) de Waarheid in pacht heeft.

Zulke mensen neem ik sowieso niet serieus.

Liever Kaballah.

En wat als Jezus de waarheid sprak? Wat als de bijbelprofeties over de eindtijd nu uitkomen, d.w.z. dat Lucifer spoedig zal heersen op aarde? Kabbalisme is Luciferianisme, en de NWO is kaballistisch aangezien de mensen zoals in de world wisdom council kaballisme onderschrijven, dus is de NWO luciferiaans. De leiders zeggen zelf dat we in de NWO subject moeten zijn aan het Licht, oftewel Lucifer. Bestaat er in jouw wereld geen enkele mogelijkheid dat de bijbel weleens gelijk zou kunnen hebben?

Ik ben niet voor niets christen geworden die in de bijbel en alleen de bijbel gelooft.
pi_60213051
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Bestaat er in jouw wereld geen enkele mogelijkheid dat de bijbel weleens gelijk zou kunnen hebben?

Ik ben niet voor niets christen geworden die in de bijbel en alleen de bijbel gelooft.
Nee, in mijn wereld bestaat er geen enkele mogelijkheid dat de bijbel juist/correct is.

Dat jij om een bepaalde reden voor het christendom hebt gekozen zegt niets.

IWeet je, misschien moet je gewoon niet kiezen voor 1 Waarheid. Het beperkt jouw wereldbeeld, alhoewel je wel iets verder bent dan de gemiddelde mens. Helaas ben jij een extremist.
pi_60213107
eens met bovenstaand.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_60213161
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:23 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Nee, in mijn wereld bestaat er geen enkele mogelijkheid dat de bijbel juist/correct is.

IWeet je, misschien moet je gewoon niet kiezen voor 1 Waarheid. Het beperkt jouw wereldbeeld, alhoewel je wel iets verder bent dan de gemiddelde mens. Helaas ben jij een extremist.
Mh.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:47:48 #10
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60213425
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:30 schreef asdqert het volgende:
Mh.
Misschien handig als je iets vollediger ben in je reactie, want dit is dusdanig kort dat ik geen idee hebt wat dat zou moeten betekenen!
pi_60213709
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:30 schreef asdqert het volgende:

[..]

Mh.
Kennelijk leven Ali en ik niet op dezelfde wereld, aangezien wij de dingen anders ervaren.
pi_60214385
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:23 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Ik accepteer de waarheid wanneer ik ermee geconfronteerd word. Als mij dat een extremist maakt, ben ik daar erg trots op. Beter een extremist met de waarheid, dan compromissen sluiten met leugens.

Volgens mij ben je zelf degene die zijn wereldbeeld beperkt met jouw instelling dat de bijbel nooit waar zou kunnen zijn. Je verwijt lijkt me dus ten eerste onterecht, en daarnaast ongegrond.
pi_60214423
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:05 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Kennelijk leven Ali en ik niet op dezelfde wereld, aangezien wij de dingen anders ervaren.
Feiten zijn niet onderhevig aan subjectieve ervaringen.
pi_60214874
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik accepteer de waarheid wanneer ik ermee geconfronteerd word. Als mij dat een extremist maakt, ben ik daar erg trots op. Beter een extremist met de waarheid, dan compromissen sluiten met leugens.

Volgens mij ben je zelf degene die zijn wereldbeeld beperkt met jouw instelling dat de bijbel nooit waar zou kunnen zijn. Je verwijt lijkt me dus ten eerste onterecht, en daarnaast ongegrond.
Er zitten genoeg esoterische elementen in de Bijbel die vrij aannemelijk zijn, maar verder... Ik houd het voor mijzelf.

Maar wat is er mis met Kabbalah bijvoorbeeld?
pi_60214902
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Feiten zijn niet onderhevig aan subjectieve ervaringen.
Uiteraard, vriend.
pi_60215013
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:23 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Maar wat is er mis met Kabbalah bijvoorbeeld?
Alles. Het is de perfecte dwaalleer waarin Lucifer tot god verheven wordt in plaats van de ware schepper van het universum. Het is een bijna perfecte kopie van de echte weg naar verlossing, die echter niet tot werkelijke verlossing leidt omdat het dus een dwaalleer is.

Ik weet dat ik radicaal praat en als een echte fundamentalist/extremist die niet serieus te nemen valt. Ik weet echter waar ik over praat. Ik heb me er lang in verdiept en ik heb er zelf ervaring mee. Ik denk echter dat het feit dat de NWO opgezet wordt door middel van misleiding, gefakete oorlogen, propaganda, indoctrinatie, infiltratie etc., en dat het kabbalisten zijn die dit doen, illustrerend is voor waar deze leer werkelijk vandaan komt, wat voor spirituele kracht erachter zit. Zelf noemt hij zich Lucifer. De bijbel noemt Lucifer de gevallen engel Satan, die als god wil heersen. Dat is gewoon precies wat er in de wereld gaat gebeuren met de komende NWO. Die dus wordt opgezet dmv misleiding etc. Het is voor mij zo helder allemaal.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-07-2008 21:40:40 ]
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:12:05 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60215512
Ik lees eerlijk gezegt geen stuitende dingen van de NWO , als je kijkt naar de mensheid kan het nooit erger zijn dan het nu al is en een meer spirituele denkwijze is iets wat ik alleen maar kan toejuichen waarbij de mensheid meer als 1 geheel word gezien en elkaars gelijke ipv die 100.000 verschillende verzonnen gradaties uit eigenbelang waarbij we letterlijk mensen laten verhongeren of vermoorden of schatrijk worden over de ruggen van anderen , met een bommetje of leugens hier en een oorlogje daar .
De mindset van de westerling hoeft niet omgevormd te worden richting kabbalisme of wat dan ook , mensen uit verschillende richtingen hebben al een meer spirituelere denkwijze en bekijken de wereld als zodanig en zien een bewustzijnsverandering of een soort eindtijd aankomen met grote veranderingen .
Lucifer betekend " brenger van licht " ook buiten het christendom om zijn er interpretaties van lucifer die niet negatief zijn , jij zegt het als een vies woord maar dat hoeft het niet te zijn .
Meer spiritualiteit is al de mindset van vele mensen , ze hoeven niet omgevormd te worden door iets buiten zichzelf in iets wat ze niet zijn , ze zijn het al vanuit zichzelf , ze hoeven niet getrokken te worden door iets buiten zichzelf in magie , dat is hun leven al of er nou een NWO is of een wwkj of een huyf , het maakt niet uit .
De wereld veranderd toch wel , en volgens mij nog drastischer dan alle woorden ooit zouden kunnen uitdrukken .
Maar dat het negatief is ? Nee , dat geloof ik niet , een bewustzijnsverandering zie ik als positief en het juiste gevolg van alles wat nu is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60215886
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Alles. Het is de perfecte dwaalleer waarin Lucifer tot god verheven wordt in plaats van de ware schepper van het universum. Het is een bijna perfecte kopie van de echte weg naar verlossing, die echter niet tot werkelijke verlossing leidt omdat het dus een dwaalleer is.

Ik weet dat ik radicaal praat en als een echte fundamentalist/extremist die niet serieus te nemen valt. Ik weet echter waar ik over praat. Ik heb me er lang in verdiept en ik heb er zelf ervaring mee. Ik denk echter dat het feit dat de NWO opgezet wordt door middel van misleiding, gefakete oorlogen, propaganda, indoctrinatie, infiltratie etc., en dat het kabbalisten zijn die dit doen, illustrerend is voor waar deze leer werkelijk vandaan komt, wat voor spirituele kracht erachter zit. Zelf noemt hij zich Lucifer. De bijbel noemt Lucifer de gevallen engel Satan, die als god wil heersen. Dat is gewoon precies wat er in de wereld gaat gebeuren met de komende NWO. Die dus wordt opgezet dmv misleiding etc. Het is voor mij zo helder allemaal.
Als dat jouw visie is... Prima. Ik deel jouw mening dat er grote krachten aan het werk zijn waar wij geen zicht op hebben. Nee, zelfs jij niet.

Ik ga nu verder met mijn boekje over het beklimmen van de levensboom.
pi_60216541
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:12 schreef Summers het volgende:
Ik lees eerlijk gezegt geen stuitende dingen van de NWO , als je kijkt naar de mensheid kan het nooit erger zijn dan het nu al is en een meer spirituele denkwijze is iets wat ik alleen maar kan toejuichen waarbij de mensheid meer als 1 geheel word gezien en elkaars gelijke ipv die 100.000 verschillende verzonnen gradaties uit eigenbelang waarbij we letterlijk mensen laten verhongeren of vermoorden of schatrijk worden over de ruggen van anderen , met een bommetje of leugens hier en een oorlogje daar .
De mindset van de westerling hoeft niet omgevormd te worden richting kabbalisme of wat dan ook , mensen uit verschillende richtingen hebben al een meer spirituelere denkwijze en bekijken de wereld als zodanig en zien een bewustzijnsverandering of een soort eindtijd aankomen met grote veranderingen .
Lucifer betekend " brenger van licht " ook buiten het christendom om zijn er interpretaties van lucifer die niet negatief zijn , jij zegt het als een vies woord maar dat hoeft het niet te zijn .
Meer spiritualiteit is al de mindset van vele mensen , ze hoeven niet omgevormd te worden door iets buiten zichzelf in iets wat ze niet zijn , ze zijn het al vanuit zichzelf , ze hoeven niet getrokken te worden door iets buiten zichzelf in magie , dat is hun leven al of er nou een NWO is of een wwkj of een huyf , het maakt niet uit .
De wereld veranderd toch wel , en volgens mij nog drastischer dan alle woorden ooit zouden kunnen uitdrukken .
Maar dat het negatief is ? Nee , dat geloof ik niet , een bewustzijnsverandering zie ik als positief en het juiste gevolg van alles wat nu is .
Het probleem met heel de NWO is dat het geen natuurlijk proces van verandering is, maar dat dit gepland is. Alle oorlogen, conflicten, haat, alle tientallen, misschien wel honderden miljoenen doden die al gevallen zijn, plus mischien wel de miljarden doden die nog gaan komen (aangezien ze naar een wereldpopulatie van 500 miljoen streven, wat gaan ze met de rest doen dan?) zijn doelbewust gepland om die NWO mogelijk te maken. Men staat op het punt een globale catastrofe te creëren, zowel op economisch, geopolitiek als religieus/spiritueel gebied. Al het leed wat die crises veroorzaken, waar zij dus zelf verantwoordelijk voor zijn, wordt benoemd als het grote probleem van de mensheid en de reden dat het oude systeem vervangen moet worden voor een nieuw systeem, waar zij zelf dus de bedenkers van zijn. Zie je niet hoe evil dat dat is? Je vernietigt de levens van vele miljoenen/miljarden mensen, doet alsof dat komt door natuurlijke processen of zoals in dit geval, het gevolg is van met name het christelijke gedachtengoed, en vervolgens bied je de oplossing daarvoor die je vantevoren al bedacht had. Als het niet zo'n zooitje was geweest in de wereld had je zo'n NWO nooit omarmd, maar omdat diezelfde mensen die de NWO uitdenken er zo'n zooi van hebben gemaakt denk je 'goh, best een goed idee', vooral wanneer dat met allerlei marketing termen opgediend wordt. Je moet je eerst wat meer verdiepen in de geschiedenis van de NWO voordat je in kan zien wat er mis mee is. Het is precies de bedoeling dat je denkt zoals je nu denkt, dat is een teken dat je goed misleid bent. Niet lullig bedoeld, maar wake up. Men staat op het punt alles kapot te maken wat ons leven nog engiszins aangenaam en zinvol kan maken. Daarnaast ben ik er heilig van overtuigd dat er een uitweg is, maar daarvoor dien je wel de waarheid te omarmen. Dat doe je niet door je schouders op te halen te zeggen 'och, wat maakt het uit, ik zie er niets slechts in hoor'. Dat zagen de Duitsers rond WO2 ook niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-07-2008 23:26:55 ]
pi_60216891
Sorry maar ik kan me zo opwinden over dit soort dingen. Ik wou dat jullie het zouden zien, zouden snappen. Word alsjeblieft wakker, er is denk ik niet veel tijd meer voordat waarheid en fictie niet meer van elkaar te onderscheiden zullen zijn, er staat ons nog een hoop te wachten de komende jaren. Dan zou het weleens te laat kunnen zijn. Informeer jezelf over deze zaken, doe kennis op, verdiep je erin, het gaat om je eigen toekomst, die van je vrienden, familie, nageslacht, om ons leven. We worden niet bestuurd door goedwillende mensen, maar door tyrannen die op je neerkijken zoals wij op insecten neerkijken. Het gaat om jezelf, niet of ik gelijk krijg ofzo.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 23:56:00 #21
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60217132
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Sorry maar ik kan me zo opwinden over dit soort dingen. Ik wou dat jullie het zouden zien, zouden snappen.
...Dat het Christendom de enige echte weg is om op het ware pad te komen en dat alles daarbuiten allemaal BS is en tot de dood zal leiden?
quote:
Het gaat om jezelf, niet of ik gelijk krijg ofzo.
Daar geloof ik nog altijd niks van.
Jij bent dusdanig overtuigd van jouw waarheid dat je niet openstaat voor andere waarheden, want die zijn er naar jouw idee niet.
Jouw waarheid is de mijne niet en toch ga ik het prima redden.
En ik krijg niet meer of minder garantie dat ik in de hemel kom in vergelijking met jou omdat ik mijn leven anders leef met andere ideeen en visies.

Ik kan mij eerder opwinden hoe ontzettend kortzichtig jij bent dat je iedereen steeds maar wilt wakker schudden i.p.v deze gewoon in hun waarde te laten betreft wat zij geloven en hoe zij hun leven leiden.
Laat iedereen toch eens met rust en accepteer nou eens dat jij niet 100 procent zeker kan weten dat ik naar de hel ga of dood ga omdat ik met dieren praat ("demonisch") mijzelf gelijk zie aan alles dus ook met "god" ("god complex") en praat met en over god zoals ik dat wens ("gods lastering").
pi_60217196
In wat voor wazig topic ben ik nu weer beland.
pi_60217245
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:56 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

...Dat het Christendom de enige echte weg is om op het ware pad te komen en dat alles daarbuiten allemaal BS is en tot de dood zal leiden?
Nee, de staat waarin de wereld zich verkeert.
quote:
Daar geloof ik nog altijd niks van.
Jij bent dusdanig overtuigd van jouw waarheid dat je niet openstaat voor andere waarheden, want die zijn er naar jouw idee niet.
Jouw waarheid is de mijne niet en toch ga ik het prima redden.
En ik krijg niet meer of minder garantie dat ik in de hemel kom in vergelijking met jou omdat ik mijn leven anders leef met andere ideeen en visies.

Ik kan mij eerder opwinden hoe ontzettend kortzichtig jij bent dat je iedereen steeds maar wilt wakker schudden i.p.v deze gewoon in hun waarde te laten betreft wat zij geloven en hoe zij hun leven leiden.
Laat iedereen toch eens met rust en accepteer nou eens dat jij niet 100 procent zeker kan weten dat ik naar de hel ga of dood ga omdat ik met dieren praat ("demonisch") mijzelf gelijk zie aan alles dus ook met "god" ("god complex") en praat met en over god zoals ik dat wens ("gods lastering").
Oke. Het maakt mij helemaal niet uit hoe jij je leven leeft, ik hoop alleen dat je je op een gegeven moment bewust wordt van in wat voor staat de wereld zich bevindt. Wie onze leiders zijn en wat ze met ons voor ogen hebben. Het is een roep, een waarschuwing, wat je ermee doet moet je zelf weten, dat is niet mijn zaak. Maar ik ga de kennis die ik opdoe over deze zaken niet voor mijzelf houden, dat kan ik niet. Daar ligt het me teveel voor aan het hart.
pi_60217280
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In wat voor wazig topic ben ik nu weer beland.
Ja het is een warboel geworden. Excuses.

Het gaat om de spiritualitiet achter de new world order en hoe zich dat tot nu toe heeft geuit in het westen via dingen als the secret, what the bleep do we know, en vele andere new age verschijnselen.

Ik weet niet in hoeverre je hiermee bekend bent maar als je er niets van weet zal het wel aardig wazig overkomen allemaal, vooral de reacties na de OP.
pi_60218456
Jezus leert ons feitelijk dezelfde leer als de Kaballah. Jezus zegt dat je schatten in de hemel moet verzamelen, en niet op aarde, omdat aardse (stoffelijke) schatten toch vergaan, maar de spirituele schatten, dat is liefde (dus de ander als jezelf beschouwen) je innerlijke schatten geven. Sterker nog, hij zei tegen een rijke jongeman dat hij al zijn bezittingen moest verkopen, en pas dan het koninkrijk van God binnen kan treden.

Wat wil dit zeggen? Dat Gods koninkrijk zich ontvouwt als je de stoffelijke wereld als een "illusie" beschouwt. Want op het niet-fysieke niveau zijn wij allen met elkaar verbonden, omdat de wereld een projectie is uit Gods geest.

Jezus trok zich regelmatig terug in de bergen om te mediteren. Dat is: De wereld om je heen geheel loslaten, en je louter in je eigen "zijn" bevinden. Dan vind je het koninkrijk.

Gods geest is dus de projector van de fysieke wereld, vergelijkbaar met een Star Trek holodeck. De personages die in het holodeck geprojecteerd worden, weten niet dat ze uit één en dezelfde bron voortkomen, namelijk de centrale computer. Als je echter weet dat het een externe bron is die alles projecteert waar jij ook deel van uitmaakt, kun je die Bron aanroepen. In Star Trek zeggen ze dan bijvoorbeeld: "Computer, Arch" om de boog te tonen. Of "Computer, delete sword". Maar ook "Computer, one glass of wine".

Deze mooie analogie toont aan wat Jezus bedoelt met tot God bidden. Je roept als het ware, net als in Star Trek, de Programmeur aan. Zo kon Jezus brood en vis materialiseren, en ook water in wijn veranderen. Want hij weet dat we in een holodeck wonen.

Nu is God geen computer, maar een Geest, vergelijkbaar met de singulariteit van een zwart gat: Het bevat alle informatie, het kent geen ruimte, geen tijd, en natuurwetten gelden daar niet.

Elk mens had in de voortijd Gods Geest in zich, ze waren er mee gefuseerd. Echter toen mensen zich met zonden begaan hadden zei God: "Mijn geest zal niet altoos in de mens blijven". Deze voortijd, de tijd dat de piramides en andere megalitische bouwwerken gebouwd werden, was de tijd dat alle mensen, goed of slecht, Gods geest hadden. En wat wil dat zeggen? Dat wil zeggen dat jouw geest één met de projector is, dus niet met de fysieke wereld zelf, maar met de Entiteit waaruit de fysieke wereld geprojecteerd wordt.

Dit houdt dus letterlijk in dat ze konden zeggen van: "Steen, verplaats je van hierheen daarheen", en het gebeurde. Zo zijn die enorme blokken op hun plaats gekomen. Omdat iedereen dat kon geloofden de nieuwgeborenen automatisch dat dat mogelijk was. Het is een vereiste dat je gelooft dat je de Geest kunt gebruiken om dingen telekinetisch te verplaatsen, of te materialiseren, en dat gebeurt.

De Geest is sindsdien niet meer in de mens geweest, op enkele uitzonderingen als Elia en Elisa na. Elisa kreeg zelfs een dubbel deel van de Geest als Elia had. En hij kon water splijten, doden opwekken, en zelfs oneindig olie uit een kruikje laten lopen zonder bij te vullen! Onmogelijk? Niet als je je beseft dat wij in een holodeck wonen, en zelf ook een hologram zijn. Als je dan de "Computer" aan kunt roepen, verander je niet de fysieke wereld zelf, die gebonden is aan wetten, maar verander je iets in de bron die de wereld projecteert. En die Bron (God) is, zoals de bijbel zelf zegt: tijdsloos, heeft geen natuurwetten, en weet alles.

Maar: Die Geest, die kunnen wij, doordat Jezus is gekomen, opnieuw ontvangen! Het is de Heilige Geest! En de Heilige Geest is gelijk aan de Geest en gelijk aan Jezus (die ook één met de Geest was). Jezus is als het ware een "template"in de fysieke wereld die deze connectie weer tot stand heeft gebracht. Hij leeft daarom nog steeds, om dat verband in stand te houden.

Als wij dan eenvoudigweg om de Heilige Geest vragen, en er in liefde open voor staan, dan kan onze menselijke geest werkelijk fuseren met de Heilige Geest, en omdat de Heilige Geest gelijk is aan de Projector van de fysieke wereld, ben je qua geest dus letterlijk met alles verbonden (want je bent één met de Geest die alle informatie bevat).

Daarom is het ook zo, dat als je de Heilige Geest bezit, je wonderen kunt verrichten als Jezus en Zijn apostelen konden: Zieken genezen, brood materialiseren, gedachten lezen enz. Alle paranormale gaven die je je maar kunt bedenken zijn mogelijk, omdat je niet gebonden bent aan fysieke wetten van deze fysieke wereld, maar je geest één met de Singulariteit is, de projector, God. Dan kun je tot die berg zeggen: "Verplaats je van hierheen daarheen", en het zal gebeuren. Een grote voorwaarde is, dat je moet geloven dat het gebeurt. En gezien wij nooit een bewijs van telekinese hebben gezien, of andere paranormale fenomenen, zul je op een of andere manier dat geloof toch aan moeten zetten dat het wél mogelijk is.

Het mooie van het hebben van de Heilige Geest is, dat je, doordat jouw mensengeest één is met de Heilige Geest, en dus met de Bron die tijdsloos is, en alle informatie bevat, je alles en iedereen om je heen als jezelf zien. Je hebt een eenheidsbewustzijn. Omdat jij ook alles om je heen bent, zal je compassie groter worden, en je zult de ander geen kwaad kunnen aandoen, immers, jij bent die ander ook? En een normaal mens zal zichzelf geen kwaad willen aandoen.

Daarom is het zo belangrijk te beseffen dat A) Jezus, de Heilige Geest en God hetzelfde zijn en B) Jij kunt fuseren met die drie-eenheid. Dit doe je door A) De fysieke wereld los te laten middels bijvoorbeeld meditatie en B) Vraag om de Heilige Geest C) Geloof.

Aldus zul je het koninkrijk van God binnentreden.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')