Jij hebt ook het boek Digitale Fotografie Licht en Belichting van Michael Freeman gelezen? Dit klinkt als een exacte quote.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:09 schreef Ynske het volgende:
Het gouden licht:
Aan het begin en eind van de dag, bij onbewolkte weer, als de zon (nog) een uur boven de horizon staat (onder de 30 graden), verlicht hij de objecten met een licht-oranje gloed.
nopequote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:42 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij hebt ook het boek Digitale Fotografie Licht en Belichting van Michael Freeman gelezen? Dit klinkt als een exacte quote.
en tevens tvp
Gouden lichtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:09 schreef Ynske het volgende:
Het gouden licht:
Aan het begin en eind van de dag, bij onbewolkte weer, als de zon (nog) een uur boven de horizon staat (onder de 30 graden), verlicht hij de objecten met een licht-oranje gloed.
Zat er al aan te komenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:09 schreef Ynske het volgende:
jammer voor degene die nog fotos zijn gaan maken
Vliegevenement Rotterdam vroegtijdig afgebroken
ROTTERDAM (ANP) - De organisatie van de Red Bull Air Race in Rotterdam heeft het evenement vroegtijdig moeten stoppen wegens het slechte weer. De verkeersleiding vond het te gevaarlijk om met de harde windstoten, regen- en onweersbuien te vliegen.
De twaalf piloten hebben slechts een van de twee kwalificatierondes kunnen afronden. Na een formatievlucht van twee oude aerobactics-vliegtuigen werd het evenement afgelast.
Het gouden licht:
vorig topic [FOT SC # 108] Met lange sluitertijden......
Lekkerrrrr ...dan kun je overal komen dusquote:Op zondag 20 juli 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
vanmiddag fotos maken van deparade.nl in Utrecht
k sta op de perslijst![]()
Dat doe je goed Ynsquote:Op zondag 20 juli 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
vanmiddag fotos maken van deparade.nl in Utrecht
k sta op de perslijst![]()
Sowieso zijn die afleveringen al gaaf om te zienquote:Op zondag 20 juli 2008 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je goed Yns![]()
Afleveringen Top Gear kijken in bed is trouwens best een aangename bezigheid op de zondagochtend
Eerste weekend na maanden dat ik weer eens fout uitslaapquote:Op zondag 20 juli 2008 11:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Ann![]()
Nu pas wakker ...tssssssss
dank jequote:
hier MCW seizoen 3 alweer bijna afgelopenquote:Afleveringen Top Gear kijken in bed is trouwens best een aangename bezigheid op de zondagochtend
Dna wordt het inderdaad ook tijd Annquote:Op zondag 20 juli 2008 11:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Eerste weekend na maanden dat ik weer eens fout uitslaapMoet vanmiddag ook paar uurtjes werken, dus is wel best
Mwjah..enige wat ik kan bedenken is dat het de schuld van Vista isquote:Op zondag 20 juli 2008 10:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
P,had je mijn vraag gelezen bterffende die remote shooting met Canon?
Bij mij werkt dit niet meer(op de pc wel),niet op me notebook.
Dat was ik al eens van plan,maar besef me ook dat ik het aan het lopen had op me desktop pc ...met ook Vista.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah..enige wat ik kan bedenken is dat het de schuld van Vista isFlikker Vista van je laptop af en zet XP terug of zo?
Cameraquote:Op zondag 20 juli 2008 16:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Klink naar BMW motor,maar of dat het is
Probeer eens een van deze: http://images.google.com/images?client=safari&rls=nl-nl&q=cartier-bresson&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wiquote:Op zondag 20 juli 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Camera
Kan iemand me btw misschien helpen? Ik moet voor de cursus een foto van een beroemde fotograaf namaken maar ik heb geen idee wat
Pak je cam en laat ons meegenietenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:06 schreef Xilantof het volgende:
Ik woon nu al ong. 9 maanden waar ik nu zit... En ik blijf nog altijd genieten van het uitzicht... Ook nu weer. Zonnenstralen die als een soort peacekeeper door de wolken schijnen. Mooi donkerblauwe lucht met witte/grijze wolken die oranje worden gekleurd door de ondergaande zon. Achter de zee is de horizon is nog goed zichtbaar dus over een half uur ong. zal ik zien hoe de zon de horizon aantikt om er vervolgens achter weg te zakken...
Ik hou van dit uitzicht.Werkelijk prachtig
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:20 schreef Ynske het volgende:ik heb de G van Gezelligheid, een theatershow van Ellen Ten Damme gefotografeerd
Zal best welquote:Op zondag 20 juli 2008 20:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prachtig ding hoor
Ik denk dat ik deze ga doen
Het blijft heerlijk om die prachtige zonsondergangen te zienquote:
Euhm...quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het blijft heerlijk om die prachtige zonsondergangen te zien![]()
Xil,had je problemen met de Canon vs pc en remote shooting?
Als dat zo is,hoe heb je dat opgelost?
OK,dacht dat Ynske dat schreefquote:Op zondag 20 juli 2008 21:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Euhm...![]()
Ik heb zelf Nikon apparatuur... Dus met Canon zal ik niet snel problemen hebben![]()
Oke, ik heb een Canon compactje, maar daar heb ik geen problemen mee
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zal best wel![]()
Die foto is gaaf als doel
Ik moest ff kijkenquote:
Tadaaquote:Op zondag 20 juli 2008 22:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik moest ff kijken
ik heb dat spul van mijn collega over gekocht...
ik heb er ook geen verstand van verder van dat analoge... maar het ziet er tof uit en alles wat ik gekocht heb...zag er als nieuw uit
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tadaa
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pentax_products
I can have?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:52 schreef prupke het volgende:
[..]dank je
Maar dat had ik ook al gevonden
ik heb dat ding gewoon overgenomen omdat ik het leuk vond meer niet.
Ja er zit wel een rolletje in maar ...ik schiet liever digitaal
Jouw uitzicht? *jaloerst*quote:
Jeps, das mijn uitzicht... Vanuit m'n eigen plekkie zonsondergang over zeequote:
Gaaf! Dat word je nooit zat, zo'n uitzicht!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:03 schreef Xilantof het volgende:
Jeps, das mijn uitzicht... Vanuit m'n eigen plekkie zonsondergang over zee
Kom eens langs! Kun je 't zelf zien!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaaf! Dat word je nooit zat, zo'n uitzicht!
Je hebt het echt goed te pakken hé...?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNog steeds thuis
Maar toch ff inloggen op kantoor om de schade te overzien daar
Het gaat beterquote:Op maandag 21 juli 2008 10:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je hebt het echt goed te pakken hé...?
Mag ik langskomen als er onweer op komst is?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kom eens langs! Kun je 't zelf zien!
Dat is vooruitgang in elk geval...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat beterTwee dagen dyclofenac-zooi geslikt en vanmorgen niet en ik heb nog steeds nergens last van
Als het zo blijft *vingers kruist* dan woensdag weer naar kantoor
Van mij wel hoor!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:31 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Mag ik langskomen als er onweer op komst is?![]()
Zoek op koploper?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:59 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand hier een site met NEDERLANDSE stockfoto's? Dus dat als ik op trein zoek, ik voornamelijk gele koplopers krijg enzo? En andere typisch Nederlandse dingen?
Dunno, heb ze nog niet op de computer bekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 06:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het was dus een succes, die nachtfoto's?
Oei...! Is het ernstig?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:30 schreef sanger het volgende:
Mogguh!
Vader is voor de verandering vannacht maar weer eens opgenomen in het ziekenhuis
Goedemorgen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 04:18 schreef RubberDuckey het volgende:
Was ie leuk Xil?
Goedemorgen trouwens allemaal
Ja, terminaal zelfs. Vergevorderde leukemie. Volgens de doktoren had hij al enkele meters onder de zoden moeten liggen inmiddels. Maar daar wilde hij niet aan meewerken ondanks dat hij behandeling weigert te ondergaan.quote:
Damn... Dat is rot! Wat zijn de berichten nu uit het ziekenhuis dan? Nu is weer is opgenomen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, terminaal zelfs. Vergevorderde leukemie. Volgens de doktoren had hij al enkele meters onder de zoden moeten liggen inmiddels. Maar daar wilde hij niet aan meewerken ondanks dat hij behandeling weigert te ondergaan.
Maar we beginnen nu toch wel te zien dat het aflopende zaak is. Niet alleen qua uiterlijk (vermageren enzo) maar ook houding en manier van reageren (is veel fletser en matter dan het altijd geweest is).
Sterkte manquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, terminaal zelfs. Vergevorderde leukemie. Volgens de doktoren had hij al enkele meters onder de zoden moeten liggen inmiddels. Maar daar wilde hij niet aan meewerken ondanks dat hij behandeling weigert te ondergaan.
Maar we beginnen nu toch wel te zien dat het aflopende zaak is. Niet alleen qua uiterlijk (vermageren enzo) maar ook houding en manier van reageren (is veel fletser en matter dan het altijd geweest is).
We weten eigenlijk al vanaf het begin dat het terminaal is omdat ze er te laat bij waren. Eigen schuld van mijn vader overigens, die is (net als ik overigens) zo eigenwijs niet naar de dokter te gaan als hij iets heeft of denkt te hebben. Daarnaast is het een familiekwaaltje dus ook geen verassing.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterkte manIk heb het een aantal jaren geleden meegemaakt dat mijn pa leukemie had. Dat is gelukkig goed afgelopen maar dat was op een paar momenten wel wat kritisch aan het worden.
Hij is een twee weken geleden ook al met spoed opgenomen en toen hebben ze medicatie voorgeschreven. Toen dachten ze aan een niersteentje ofzo die het leven iets ongemakkelijker maakte.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Damn... Dat is rot! Wat zijn de berichten nu uit het ziekenhuis dan? Nu is weer is opgenomen?
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
Maar ik schuif maar wel gebak het topic in
Gefeliciteerd! HM2quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:26 schreef HMaster-II het volgende:Okeeee...
Dat is erg balen Sanger.![]()
Maar ik schuif maar wel gebak het topic in
Feli HM2quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Van alles wat![]()
van slagroom tot kwark, via appeltaart, naar schuimgebak
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:34 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb net de eerste foto's met mijn slr gemaakt!
Johquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:42 schreef HMaster-II het volgende:thank you mensen.
En dan geef ik de verjaardagsslingers over aan Chanty![]()
Chanty gefeliciteerd met je 24ste op de 24steGebak
Heeee...wat zei de Arbo-meneer?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:03 schreef Ynske het volgende:
Euh hoi
HMastergefeliciteerd manneke
Chantyjij ook nog gefeliciteerd
Eens kijken of ik vandaag nog wat foto's kan bewerken
t was een mevrouwquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was een mevrouw
ze sprak over duidelijk aanwezig zijn van burnout/overspanning/depressie
moest maar eens gaan denken richting wat ik voor werk uiteindelijk wilde gaan doen, maar pas in september, om dan ook op gesprek te komen bij een arbeidsdeskundige die me ook zou proberen te helpen aan een werkplek waar de spanningen niet zo hoog liggen als was op vorig werk door de deadlines.
pas na dat gesprek zou de arbomevrouw contact opnemen met psych en hoefde ik pas bij haar op gesprek te komen...
al met al vooral doorgaan met dingen doen die ik leuk vind, spanningen vermijden en proberen genieten van het leven.
Gieteeeeehhhhhh (in the Northern Darkness)quote:
stuur maar door, ik wil oooooooookkkkkkkkkkquote:
gezellig wonen hier hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:42 schreef kwiebuske het volgende:
dan krijg ik daar binnekort ook mee te maken
wor ws gedetasjeerd in omgeving eindhove
dat wachten we nog wel ff af als je t nie errug vindtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:47 schreef prupke het volgende:
gezellig wonen hier hoor![]()
het mag btw wel iets minder...ik vind het niet tof dat mijn dubbelglas op en neer gaat door de donder
Het ligt er misschien wel aan waar je gaat wonenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat wachten we nog wel ff af als je t nie errug vindt![]()
nah, zei al, stuur maar op hierheen
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand nog toffe ideeën voor een shoot op en nabij het strand? Ik ben echt even inspiratieloos
Jawel hoor, manual focus.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:59 schreef Mindstate het volgende:
400d kreeg hem totaal niet scherpgesteld, op welke modus dan ook.
Duits vlaggetje kan vervangen worden door een bierbuikquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]iets met een kuil en een Duits vlaggetje
Nah, doe iets creatieverquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]iets met een kuil en een Duits vlaggetje
Nat? Warm!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen op deze natte maar verder prettige morgen
Nee hoor....droogquote:
Ik heb lekker vakantiequote:Op maandag 28 juli 2008 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor....droogIk zit nl. op kantoor met klimaatcontrole
Ik had je bericht net al gelezen voor je edit Ynske, waarom de edit? Denk dat het best een leuk idee is!quote:
omdat het niet haalbaar isquote:Op maandag 28 juli 2008 15:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik had je bericht net al gelezen voor je edit Ynske, waarom de edit? Denk dat het best een leuk idee is!
Goh, jij woont ook in de buurt van eindhoven?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:54 schreef prupke het volgende:
avond
hier is het onweer en de regen al weer weg
yepquote:Op maandag 28 juli 2008 20:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Goh, jij woont ook in de buurt van eindhoven?
Als ie in een hooiberg terecht komt mag je hem zelf gaan zoeken hoor.quote:
welterustenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ie in een hooiberg terecht komt mag je hem zelf gaan zoeken hoor.
anyway, ik ga pitten
truste allemaal
Que?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef prupke het volgende:
[..]
welterusten
btw ik wil je ff complimenteren met je schrijfstijl![]()
Vroeger was de truc een CD-tje voor de lens. Nu, geen idee. Zet de lens in ieder geval niet vol open op 300mm, er schijnt dan wat te kunnen smelten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:29 schreef Fogel het volgende:
Aanstaande vrijdag is er een zonsverduistering van 49,6% in Trondheim (waar ik woon). Hoe maak ik daar het beste een foto van?
Ik heb een Canon EOS 350D met kitlens en een Sigma 70-300 F4.0-5.6. Een tripod heb ik ook, maar geen filters en dergelijke.
http://www.dekoepel.nl/zenit/eclipsweb/fotograferen.htmlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:29 schreef Fogel het volgende:
Aanstaande vrijdag is er een zonsverduistering van 49,6% in Trondheim (waar ik woon). Hoe maak ik daar het beste een foto van?
Ik heb een Canon EOS 350D met kitlens en een Sigma 70-300 F4.0-5.6. Een tripod heb ik ook, maar geen filters en dergelijke.
Als ik het goed begrijp kan ik dus het beste mijn 70-300 lens pakken, op oneindig instellen en geen filters gebruiken... Klinkt een beetje té makkelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:57 schreef prupke het volgende:
[..]
http://www.dekoepel.nl/zenit/eclipsweb/fotograferen.html
misschien heb je hier wat aan?
wat heb je gedaan dan ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wat baal ik er van dat mijn computer gecrasht is en dat photoshop het niet meer doet en opnieuw geinstalleerd moet worden, mijn beelscherminstellingen verneukt zijn, en ik niks mag doen omdat mijn pa dan boos wordt omdat ie nog bezig is met dingen enzo.
Ik heb niks gedaan, het werkte allemaal prima, tot mijn vader iets heeft uitgevoerd waardoor windows crashte en opnieuw geinstalleerd moest wordenquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan, het werkte allemaal prima, tot mijn vader iets heeft uitgevoerd waardoor windows crashte en opnieuw geinstalleerd moest worden.
Het is een opendeur-opmerking van jewelste, maar waarom neem je geen eigen pc? Ik zou het wel weten, met PS en al mijn foto's op een bakkie dat door pa gesloopt wordt spontaan onklaar kan rakenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wat baal ik er van dat mijn computer gecrasht is en dat photoshop het niet meer doet en opnieuw geinstalleerd moet worden, mijn beelscherminstellingen verneukt zijn, en ik niks mag doen omdat mijn pa dan boos wordt omdat ie nog bezig is met dingen enzo.
das lastig jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn foto's leven nog. Dat is een voordeel. En waaorm geen eigen PC, omdat ik verwoede pogingen doe om geld te sparen voor een fatsoenlijke camera
.
Picsquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:14 schreef Xilantof het volgende:
Woei!![]()
Grote opruimactie hier. M'n bureau ga ik wat groter maken. Maar daarvoor moet eerst álles eraf... En dat is nogal wat...
Wat een kabelzooi... Geweldig.
Zo gezien heb ik best veel op mijn bureau staan
Heb voordat ik begon een "voor" foto gemaakt.quote:
Kwartje is nu wel gevallen ondertussen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik was bezig met je serieus te vragen wat een tobo is
Ik dacht dat mijn opmerking zoveel wel impliceerde ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kwartje is nu wel gevallen ondertussen?
Dit was even de dubbel-check.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn opmerking zoveel wel impliceerde ja.
Ah dat, dank je.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Op je homepage
leest lekker weg..avond
Biieeerrrrrr!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef prupke het volgende:avond
* prupke een koud kratje bier de sc inschuift voor verfrissing
ik ga in een jurkquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, dan kan ik wel in zwembroek naar mijn werk, in ieder geval aan handdoek meenemen.
Haha, bewaar in dat geval wel jurken voor het nageslachtquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:26 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ga in een jurk![]()
word lachen ....ik draag nooit jurken , maar vanwege die rothitte heb ik er vandaag maar 2 gekocht....
dat komt er bij mij nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Haha, bewaar in dat geval wel jurken voor het nageslacht
Hebben ze daar lekker bier dan? (is toch alleen te koop bij de monopolett? of hoe heet dat daar?)quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:39 schreef Fogel het volgende:
Pils is een goed plan, maar ik heb alleen nog maar speciaalbier in de koelkast (wat ik liever drink als het wat koeler is).
Naar de winkel gaan helpt ook niet, die mogen geen bier verkopen na 20u![]()
Nog iemand tips voor de zonsverduistering? Gewoon 300 erop en geen filters of poespas?
krijg jij dat bier gemakkelijk door de douane?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog geen goed-smakend Noors speciaalbier geproefd. Noorse pils is wel te doen, maar dat moet je dus wel op tijd kopen. Alcoholhoudige producten met minder dan 5% alcohol (of ergens in de buurt van 5%, kan 4,5 of 5,5 zijn) mag je tot 20u doordeweeks en 18u op zaterdagen ook in de supermarkt kopen. Op zondag mag je 'natuurlijk' helemaal geen alchol kopen.
Ik vind vooral Hansa goed te drinken. Frydenlund wil ik nog niet met een stok aanraken, smerig spul.
Het bier dat in mijn bierkoelkast staat is voornamelijk Belgisch en heb ik zelf geimporteerd
misschien dat er iets veranderd is sinds 2001quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:13 schreef Fogel het volgende:
Je kan zonder problemen:
1 liter sterke drank + 1,5l wijn + 2l bier
of
3l wijn + 2l bier
of
5l bier meenemen.
Ik ben vaak genoeg in het buitenland, dus een beetje een voorraad opbouwen is geen probleem. Neem zelfs vaak voor vrienden of buren een fles sterke drank mee omdat ik zelf niet alles opgedronken krijg als ik steeds de volledige quota mee zou nemen. Is voor mij weinig moeite en voor hun een besparing van minimaal 20¤.
Glenfiddich is op Schiphol trouwens goedkoper dan bij de slijterij in Nederland, Noorwegen hoort niet bij de EU en scheelt best veel geld in de taxfree/dutyfree.
Ik was op bezoek toen bij iemand die in het leger werkte en die moest spontaan naar het werk omdat er iets gaande was... maar goed.:)quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:20 schreef Fogel het volgende:
Voor de laatste verandering vorig jaar of twee jaar geleden mocht je 1liter sterke drank, 1 liter wijn en 2 liter bier of 2 liter wijn en 2 liter bier of 4 liter bier meenemen. Dus die ene fles zat wel goed
De aanslag heeft geen (tijdelijke) inscherping teweeg gebracht (ik was in die periode ongeveer eens per twee weken een paar dagen in het buitenland).
Lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:11 schreef Fogel het volgende:
[showcase]Op vakantie in eigen land (Noorwegen) Misschien een beetje veel fotos, maar dit is al een selectie van zo'n 500-700 fotos.
Gouden licht?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerIk zou die onderste rand er nog ff afslopen maar verder.....
Ja, het blijft Nederland he. Zeiken hoord hier bij het klimaat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje aanstellersIs het eindelijk eens mooi weer met een wat hogere temperatuur, gaan we weer lopen miepen dat het te warm is
't Is maar 30 graden of zo
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het blijft Nederland he. Zeiken hoord hier bij het klimaat.
Ik ken het, mijn baas staat ook nog ¤1200 bij me in het krijtquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zo......weer wat afgehandeld (waarvoor mijn dank Yoni). Nu nog even wachten op die declaratie van EUR 700 die bij de baas openstaat al 1,5 maandLeuk dat zelf voorschieten van het hotel, maar ze waren bezig met het afsluiten van het boekjaar en ik kwam net een dag te laat terug bij onze oosterburen vandaan.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:16 schreef Erasmo het volgende:
Kodak Tri-X look voor de Apeldoorn-foto's, zo'n geweldig effect
Alien Skin Exposure, geweldige pluginquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat gebruik je ervoor? Een actie?
Ik ben hier bezig met het repareren van een iTunes-library. Apple is wat vaag in zijn helpteksten. Oftewel, ik deed precies wat ze wilden en hielp mijn library om zeep. Verander nooit spontaan de plek waar je muziek is opgeslagen.
Had alles netjes gekopieerd en voer een consolidate library uit. Wat doet iTunes? Juist....die begint te kopieren en vernachelt a) mijn library en b) geeft me dubbele bestanden
Maar goed...bijna gefixed. Alleen al mijn playlists weg
Niets ten nadele van Applequote:
Ik kan er niet mee omgaan, alleen die verschrikkelijke muis al *ril*quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets ten nadele van AppleAls het werkt, dan werkt het
En mooi ook
Nog maar een kwartier...quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:27 schreef prupke het volgende:
wie heeft er nog niet gestemd? voor het wedstrijd topic??
u heeft nog 33 minuten om iemand punten te geven
Voorbeelden willen we zien!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn baas staat ook nog ¤1200 bij me in het krijt![]()
Kodak Tri-X look voor de Apeldoorn-foto's, zo'n geweldig effect
t was hier gister anders 32 graden binnen en hoger dan 36 in de patioquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje aanstellersIs het eindelijk eens mooi weer met een wat hogere temperatuur, gaan we weer lopen miepen dat het te warm is
't Is maar 30 graden of zo
Niet slecht hequote:
Ook niet slecht hoor Yoniquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:19 schreef Yoni het volgende:
Pfew vervelend zeg Loehoes![]()
Ik vertoef over iets meer dan drie weken hier
[ afbeelding ]
okay okay, stukken minder exotisch, I know. Maar hey, ik heb wel ook gekleurde huisjes!
Jarig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:53 schreef Erasmo het volgende:
Middag
*kersenvlaai met slagroom sc binnen schuift*
Dat ziet er goed uit hoor loehoes!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:36 schreef loehoes het volgende:
[..]
Niet slecht he![]()
En dat voor vier maanden!![]()
[..]
Ook niet slecht hoor Yoni
Dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit hoor loehoes!![]()
Wordt veel foto's maken daar ook denk ik!
Niet dat Yoni het slecht heeft trouwens![]()
ze zit daar toch pas ove 3 weken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:17 schreef Xilantof het volgende:
@loehoes: heb je daar internet? zodat je ons met die foto's kunt spammen?
Dat komt wel goed hahaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:17 schreef Xilantof het volgende:
@loehoes: heb je daar internet? zodat je ons met die foto's kunt spammen?
Dat weet ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zit daar toch pas ove 3 weken?
@erasmo gefeli
euh jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat weet ikdat ze er dan pas zit, maar ik kan toch nu best al vragen of ze daar internet heeft?
![]()
@loehoes: ik ben benieuwd!![]()
En nu ga ik lekker naar buiten!
Gefeliciteerdquote:
Altijd goed!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Altijd goed!
Mijn vakantie weken vliegen voorbij...
Heb er nog wel 2...![]()
Maar 't gaat veel te snel!
Zonde!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's altijd Xil
En morgen Schollenpop is pech hebben
De helft van de optredens gecanceld omdat er een rukwindje een van de podia in het water heeft laten vallen.
Tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:22 schreef kvdv het volgende:
Morgen ga ik samen met m'n zwager en collega daarvan 'n fotomarathon houden.
Collega's hebben thema's verzonnen en in een envelop gedaan, dus we weten nog van niets. Bij die thema's gaan we in 24 uur foto's maken. De collega's die de thema's verzonnen hebben gaan de foto's nadien beoordelen.
Idee is gewoon letterlijk gejat van de officiele Fotomarathon, maar aangezien die maar 1x per jaar is en we er nooit meer iets over gehoord hebben gaan we nu lekker zelf. Tijdens de officiele fotomarathon van vorig jaar waren we ook met z'n 3en en dat was supergezellig![]()
Waarschijnlijk post ik na 't weekend hier wel wat foto's![]()
Heb er zin in!
Ja. Ik weet het. Maar goed...ik ben er toch nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zonde!
Want op dat podiumpje stonden toch ook wel echt hele leuke namen!
Das tof!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:22 schreef kvdv het volgende:
Morgen ga ik samen met m'n zwager en collega daarvan 'n fotomarathon houden.
Collega's hebben thema's verzonnen en in een envelop gedaan, dus we weten nog van niets. Bij die thema's gaan we in 24 uur foto's maken. De collega's die de thema's verzonnen hebben gaan de foto's nadien beoordelen.
Idee is gewoon letterlijk gejat van de officiele Fotomarathon, maar aangezien die maar 1x per jaar is en we er nooit meer iets over gehoord hebben gaan we nu lekker zelf. Tijdens de officiele fotomarathon van vorig jaar waren we ook met z'n 3en en dat was supergezellig![]()
Waarschijnlijk post ik na 't weekend hier wel wat foto's![]()
Heb er zin in!
Have funquote:Op zondag 3 augustus 2008 08:06 schreef Erasmo het volgende:
Jij ook al zo vroeg op?
Hier nog een lotgenoot, op weg naar castlefest
http://www.castlefest.nl/quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:46 schreef Fogel het volgende:
Wat is een castlefest?
had je mijn email nog ontvangen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:26 schreef Chanty het volgende:
* Chanty is ook weer teruggekeerd op aarde
Mwah. Soms.quote:
Mwah. Kan beterquote:hoe is het nu met je rug?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah. Soms.
[..]
Mwah. Kan beterAutorijden gaat, slapen gaat, TV kijken gaat, fotograferen gaat nog niet helemaal kwam ik gister achter
ik had 106 nieuwe mailtjes, heb net alle rotzooi weggegooid en ga nu rustig het overige doorlezenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
had je mijn email nog ontvangen?
hoe bevalt het nieuwe huisje?
is goequote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik had 106 nieuwe mailtjes, heb net alle rotzooi weggegooid en ga nu rustig het overige doorlezen
Neuh...da's fotograferen uit de jeep toch?quote:
jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh...da's fotograferen uit de jeep toch?
Ik mis poesquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:04 schreef Chanty het volgende:
Nog bedankt voor alle felicitaties. Op aanwijzing van P. heb ik ze gevondenJarig zijn op een bounty-eiland is errggg relaxed
En hier onbewerkte (alleen even geresized) resultaten:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das tof!
Heb zelf 1 keer meegedaan met die fotomarathon in rotterdam, en damn,... dat is tof. Echt een creatieve marteling.
Dit jaar wil ik wel weer meedoen, heb een idee van aanpak...![]()
Ben benieuwd naar jullie geimproviseerde marathon!
De keuken staat erquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:49 schreef prupke het volgende:
[..]
hoe staat het met de verbouwing als ik zo vrij mag zijn?
enig idee wanneer je de ingepakte keuken kan gebruiken? of is dat nog maar evenafwachten..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De keuken staat erIn dozen
![]()
Het schiet aardig op. De plavuizen liggen er. Er moet nog een plafond en een muur afgewerkt worden en de keuken moet nog geplaatst worden.
lekker, meerrrrrquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
yikes onweer
hoezo dat nu weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |