Jij hebt ook het boek Digitale Fotografie Licht en Belichting van Michael Freeman gelezen? Dit klinkt als een exacte quote.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:09 schreef Ynske het volgende:
Het gouden licht:
Aan het begin en eind van de dag, bij onbewolkte weer, als de zon (nog) een uur boven de horizon staat (onder de 30 graden), verlicht hij de objecten met een licht-oranje gloed.
nopequote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:42 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij hebt ook het boek Digitale Fotografie Licht en Belichting van Michael Freeman gelezen? Dit klinkt als een exacte quote.
en tevens tvp
Gouden lichtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:09 schreef Ynske het volgende:
Het gouden licht:
Aan het begin en eind van de dag, bij onbewolkte weer, als de zon (nog) een uur boven de horizon staat (onder de 30 graden), verlicht hij de objecten met een licht-oranje gloed.
Zat er al aan te komenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:09 schreef Ynske het volgende:
jammer voor degene die nog fotos zijn gaan maken
Vliegevenement Rotterdam vroegtijdig afgebroken
ROTTERDAM (ANP) - De organisatie van de Red Bull Air Race in Rotterdam heeft het evenement vroegtijdig moeten stoppen wegens het slechte weer. De verkeersleiding vond het te gevaarlijk om met de harde windstoten, regen- en onweersbuien te vliegen.
De twaalf piloten hebben slechts een van de twee kwalificatierondes kunnen afronden. Na een formatievlucht van twee oude aerobactics-vliegtuigen werd het evenement afgelast.
Het gouden licht:
vorig topic [FOT SC # 108] Met lange sluitertijden......
Lekkerrrrr ...dan kun je overal komen dusquote:Op zondag 20 juli 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
vanmiddag fotos maken van deparade.nl in Utrecht
k sta op de perslijst![]()
Dat doe je goed Ynsquote:Op zondag 20 juli 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
vanmiddag fotos maken van deparade.nl in Utrecht
k sta op de perslijst![]()
Sowieso zijn die afleveringen al gaaf om te zienquote:Op zondag 20 juli 2008 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je goed Yns![]()
Afleveringen Top Gear kijken in bed is trouwens best een aangename bezigheid op de zondagochtend
Eerste weekend na maanden dat ik weer eens fout uitslaapquote:Op zondag 20 juli 2008 11:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Ann![]()
Nu pas wakker ...tssssssss
dank jequote:
hier MCW seizoen 3 alweer bijna afgelopenquote:Afleveringen Top Gear kijken in bed is trouwens best een aangename bezigheid op de zondagochtend
Dna wordt het inderdaad ook tijd Annquote:Op zondag 20 juli 2008 11:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Eerste weekend na maanden dat ik weer eens fout uitslaapMoet vanmiddag ook paar uurtjes werken, dus is wel best
Mwjah..enige wat ik kan bedenken is dat het de schuld van Vista isquote:Op zondag 20 juli 2008 10:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
P,had je mijn vraag gelezen bterffende die remote shooting met Canon?
Bij mij werkt dit niet meer(op de pc wel),niet op me notebook.
Dat was ik al eens van plan,maar besef me ook dat ik het aan het lopen had op me desktop pc ...met ook Vista.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah..enige wat ik kan bedenken is dat het de schuld van Vista isFlikker Vista van je laptop af en zet XP terug of zo?
Cameraquote:Op zondag 20 juli 2008 16:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Klink naar BMW motor,maar of dat het is
Probeer eens een van deze: http://images.google.com/images?client=safari&rls=nl-nl&q=cartier-bresson&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wiquote:Op zondag 20 juli 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Camera
Kan iemand me btw misschien helpen? Ik moet voor de cursus een foto van een beroemde fotograaf namaken maar ik heb geen idee wat
Pak je cam en laat ons meegenietenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:06 schreef Xilantof het volgende:
Ik woon nu al ong. 9 maanden waar ik nu zit... En ik blijf nog altijd genieten van het uitzicht... Ook nu weer. Zonnenstralen die als een soort peacekeeper door de wolken schijnen. Mooi donkerblauwe lucht met witte/grijze wolken die oranje worden gekleurd door de ondergaande zon. Achter de zee is de horizon is nog goed zichtbaar dus over een half uur ong. zal ik zien hoe de zon de horizon aantikt om er vervolgens achter weg te zakken...
Ik hou van dit uitzicht.Werkelijk prachtig
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:20 schreef Ynske het volgende:ik heb de G van Gezelligheid, een theatershow van Ellen Ten Damme gefotografeerd
Zal best welquote:Op zondag 20 juli 2008 20:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prachtig ding hoor
Ik denk dat ik deze ga doen
Het blijft heerlijk om die prachtige zonsondergangen te zienquote:
Euhm...quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het blijft heerlijk om die prachtige zonsondergangen te zien![]()
Xil,had je problemen met de Canon vs pc en remote shooting?
Als dat zo is,hoe heb je dat opgelost?
OK,dacht dat Ynske dat schreefquote:Op zondag 20 juli 2008 21:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Euhm...![]()
Ik heb zelf Nikon apparatuur... Dus met Canon zal ik niet snel problemen hebben![]()
Oke, ik heb een Canon compactje, maar daar heb ik geen problemen mee
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zal best wel![]()
Die foto is gaaf als doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |