Was me aan het bedenken dat ik voor tijdje terug bij de griek had gegeten die zo heette vandaar die briljante invalquote:
Vakantie eindigt maandagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
Vakantie, ik wil ook
Maar dat duurt waarschijnlijk nog 5 a 6 weken![]()
Ik had eerst eigenlijk helemaal geen vakantie, maar toch maar een weekje vrij genomenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Vakantie eindigt maandaghad deze week vrij i.v.m zomerfeesten
Ik zal doorgeven hoe het is daarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Was me aan het bedenken dat ik voor tijdje terug bij de griek had gegeten die zo heette vandaar die briljante invalmaar tof joh...Wil ik nog eens heen
Coolquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zal doorgeven hoe het is daar![]()
maar hoe gaat ie met jou?
met ouders / vrienden? Anders dan doe je dagelijkse uitstapjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had eerst eigenlijk helemaal geen vakantie, maar toch maar een weekje vrij genomen
Nu nog kijken of we nog ff weggaan
Londenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:12 schreef Californium het volgende:
met ouders / vrienden? Anders dan doe je dagelijkse uitstapjeswalibi of weekendje kan ook
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Londen![]()
Voor de rest zal er wel niet veel gebeuren
jij ook al....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Was zonet tijdens het tv kijken in slaap gevallen
Je gaat naar Edinburgh toch? Komen we nog wel een keer langsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:15 schreef Californium het volgende:
als ik niet naar schotland ging de 27ste... ging ik mee....Nog nooit in London geweest
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Was zonet tijdens het tv kijken in slaap gevallen
uiteraard langs komenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je gaat naar Edinburgh toch? Komen we nog wel een keer langs![]()
Gisteravond toch naar de diploma uitreiking gegaan, inclusief open bar.. en omdat mijn studie maar 7 afgestudeerde kende (van de 10) waren we ook vrij snel klaar... dus daar stond Bedrijfskundige Informatica aan de champagne, wijn en bier.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
jij ook al....Nog beetje moe van stappen van deze week
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteravond toch naar de diploma uitreiking gegaan, inclusief open bar.. en omdat mijn studie maar 7 afgestudeerde kende (van de 10) waren we ook vrij snel klaar... dus daar stond Bedrijfskundige Informatica aan de champagne, wijn en bier.
Na mijn 3 wijntje, kwam ik er achter.. oh ja, morgenochtend 7:45 bed uit, om 9.30 training..
Echte zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
btw er is ook geen reet op tv..
Ik heb donderdags en vrijdags tentamen...dan een weekend vrij en dan woensdags vliegenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon mee![]()
Gaat niet gebeuren, ik weet het![]()
![]()
Ja, ook veel docenten gesproken, die allemaal wel op hoogte waren van mijn situatie. Hopelijk 1 augustus weer beginnen.. heb nu wel genoeg vakantie gehadquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel relaxed dan
Jij moet toch nog stage lopen toch?
Tis ook een supermooi landquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:21 schreef jna het volgende:
Ik wil ook nog wel een keer naar Schotland gaan. Trekt me wel op 1 of andere manier
kun je neit beginnen ofzo dan? OF iets... of moet je verplicht wachten... Dat zou echt verrot zijn... dat je gewoon lekker je diploma wil gaan halen maar dat dat niet kanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ook veel docenten gesproken, die allemaal wel op hoogte waren van mijn situatie. Hopelijk 1 augustus weer beginnen.. heb nu wel genoeg vakantie gehad
Sowieso ben ik van plan om veel meer stedentrips te gaan maken binnen europa.quote:
Ik wil een wereldreis maken binnen nu en 10 jaarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:26 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso ben ik van plan om veel meer stedentrips te gaan maken binnen europa.
Oslo
Stockholm
Berlijn
Munchen
Praag
Barcelona
Madrid
Glasgow
Dublin
Rome
Milaan
En dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar waar ik naartoe wil.
Wie nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil een wereldreis maken binnen nu en 10 jaarBen eigenlijk nog nooit (zo goed als) buiten Nederland geweest(op schoolreisjes naar Hongarije en Tjechie na, maar dan zit je toch vast aan een bepaald programma) dus moet / wil nog zoveel zien van de wereld
Dat zou wel serieus iets zijn waar ik me geld aan zou besteden...Maar ben stiekem al beetje aan het sparen daarvoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie niet
Ik wil miljonair zijn, kan ik overal naartoe![]()
Brandend Zandquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
Ah, jna, daar is het Brandend Zand fragment
Echt een wereldreis of alleen 1 deel van de wereld zoals veel mensen doen. Veel mensen gaan bijvoorbeeld een jaar door azie/oceanie heen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil een wereldreis maken binnen nu en 10 jaarBen eigenlijk nog nooit (zo goed als) buiten Nederland geweest(op schoolreisjes naar Hongarije en Tjechie na, maar dan zit je toch vast aan een bepaald programma) dus moet / wil nog zoveel zien van de wereld
In Zimbabwe niet echtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie niet
Ik wil miljonair zijn, kan ik overal naartoe![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
Dat zou wel serieus iets zijn waar ik me geld aan zou besteden...Maar ben stiekem al beetje aan het sparen daarvoor
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:35 schreef PieterBas het volgende:
In Zimbabwe niet echt
$100.000.000.000 biljet voor Zimbabwe
Weet niet of ik alles kan zien in 1 keer i.v.m. cashflowquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
Echt een wereldreis of alleen 1 deel van de wereld zoals veel mensen doen. Veel mensen gaan bijvoorbeeld een jaar door azie/oceanie heen.
Ik had het vorige week ergens gezien jah..Echt ziekquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Zimbabwe niet echt
$100.000.000.000 biljet voor Zimbabwe
Voorjaar is stage lopenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaan wie in het voorjaar naar Australie
Jipje opzoeken
Oh ja, dan moet ik afstuderenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Voorjaar is stage lopenEn geen geld daarvoor want een ticket is nou eenmaal niet onder de 500 euro
reken maar op het dubbele (wou eerst in Australie stage lopen)
Afstuderen jahquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet ik afstuderen
En veel te duur idd
Inflatie is daar een beetje uit de hand gelopenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik had het vorige week ergens gezien jah..Echt ziek
had ik dat niet verteld danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Vast wel toch
Of verwacht je problemen
Lekker is datquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
had ik dat niet verteld danIk moet nog 3 toetsen halen en mag daarvoor niet afstuderen en mag er in augustus maar 2 doen
Oh ja, tuurlijk had je dat verteld. Was even vergeten dat allemaal al over komend jaar gaat enzoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
had ik dat niet verteld danIk moet nog 3 toetsen halen en mag daarvoor niet afstuderen en mag er in augustus maar 2 doen
jah klopt jah... Maar omdat mijn stage in Edinburgh ook een gedeelte minor beslaat mag ik het eerst gedeelte als minor benoemen en mag in in januari de andere toets makenquote:
Blijkbaar mag je er meer... Maar hadden ze niet gedacht dat ik het kon dus werd ik er haast in gedwongen om er 1 in januari te doen... Ze zijn pittig hoor maar tochquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind het raar dat je dan maar 2 herkansingen mag doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |