En laat ie Nelson weer gaan... zonde had een erg goede speler kunnen zijn voor NECquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:06 schreef EKterror het volgende:
Volgens Been kwamen er deze week nog versterkingen. Ik ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:12 schreef endr0me het volgende:
Als ik het van de AZ-ers mag geloven type Lens, maar dan nog meer talent..
Waarom niet voor AZ dan? Zijn allebei subtoppers normaal gesproken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En laat ie Nelson weer gaan... zonde had een erg goede speler kunnen zijn voor NEC
Omdat ie bij AZ automatisch in Jong-AZ was komen te spelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarom niet voor AZ dan? Zijn allebei subtoppers normaal gesproken.
Gezelligquote:Diverse spelers in de selectie van N.E.C. hebben de afgelopen dagen te maken gekregen met blessureleed. Volop werk voor de medische staf dus, hieronder een overzicht:
Patrick Pothuizen heeft een scheurtje in zijn rechterachillespees. Onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat een operatie niet noodzakelijk is. Het herstel van de routenier zal 3 tot 6 weken in beslag nemen.
Rutger Worm viel in de wedstrijd tegen Sparta uit met een enkelblessure. Nader onderzoek wees uit dat hij een rechterenkelband beschadigd heeft. Hij zal 2 tot 4 weken niet inzetbaar zijn.
Mark van den Boogaart zal wegens overbelasting van zijn rechterhamstring 5-7 dagen rustig aan moeten doen.
Dominique Scholten heeft een kneuzing in zijn rechterknie. Nader onderzoek volgt morgen (woensdag) waarna een diagnose gesteld kan worden.
Bas Sibum kwam de laatste wedstrijden niet in actie wegens een pijnlijke wreef. Hij is inmiddels hersteld, speelde dinsdagavond met Jong N.E.C. (1-0 winst tegen De Bataven) en zal woensdag tegen Germinal Beerschot Antwerpen inzetbaar zijn.
Dat betekend dus dat Wisgerhof blijft.quote:Robbie Wielaert blijft definitief in Enschede, zo laat FC Twente weten. Ook een hernieuwde poging van Ajax de verdediger in te lijven bleef vruchteloos.
Misschien is dat wel de volgende op Ajax' lijst...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat Wisgerhof blijft.
Terwijl Peter een Feyenoord-fan isquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:50 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de volgende op Ajax' lijst...
2 spelers van Honduras?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:14 schreef endr0me het volgende:
De 2 nieuwe wingers van NEC (er is al een optie op) spelen beiden op de olympische spelen..
quote:Maandag liet NEC al weten dat de twee gewenste vleugelspelers mogelijk binnenkort gepresenteerd kunnen worden. Trainer Mario Been houdt het geheimzinnig, maar vertelt wel dat de spelers vanaf vandaag actief zijn op de Olympische Spelen.
"Het gaat om twee buitenspelers waarop we al een optie hebben", zegt Been in het AD. "Technisch directeur Carlos Aalbers, assistent-trainer Ron De Groot en scout Leen Looyen zijn in Peking om ze te bekijken."
Aalbers gaf al aan dat hij verwacht met twee getekende contracten thuis te komen. "Natuurlijk kan er op het laatst nog een kink in de kabel komen, maar ik verwacht dat het goedkomt."
Een van de twee zou de buitenspeler van Honduras zijn, als ik goed ben geinformeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |