abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60573189
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:06 schreef EKterror het volgende:
Volgens Been kwamen er deze week nog versterkingen. Ik ben benieuwd!
En laat ie Nelson weer gaan... zonde had een erg goede speler kunnen zijn voor NEC
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60573225
Wat voor speler is die NelsoN?
pi_60573688
Als ik het van de AZ-ers mag geloven type Lens, maar dan nog meer talent..

Overigens is de reden dat hij weg mocht het feit dat Been Saidi Ntibazonkiza verder vond in zijn ontwikkeling, en aangezien er nog een rechterspits bijkomt zou hij dan 3e keus worden
Brett Holman
pi_60573728
Misschien wel iets voor FC Den Bosch dan.
pi_60574159
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:12 schreef endr0me het volgende:
Als ik het van de AZ-ers mag geloven type Lens, maar dan nog meer talent..

Helemaal mee eens...
Jammer is het wel voor hem maar laat nog maar een jaar oefenen met Jong-AZ...

Om hem dan naar de PL te zien vertrekken vermoedelijke...
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60574271
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:49 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

En laat ie Nelson weer gaan... zonde had een erg goede speler kunnen zijn voor NEC
Waarom niet voor AZ dan? Zijn allebei subtoppers normaal gesproken.
pi_60576629
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Waarom niet voor AZ dan? Zijn allebei subtoppers normaal gesproken.
Omdat ie bij AZ automatisch in Jong-AZ was komen te spelen.
Ik zou als club en als speler liever zien dat een getalenteerd speler in de Ere divisie uitkomt voor 1 misschien 2 seizoenen (met mogelijk wat europese ervaring erbij) dan in de teams van Jong-PSV AZ etc etc.
Dus daarom jammer voor AZ dat deze speler geen minuten gaat maken voorlopig in de ere.
Voor een debutant als Nelson is het heel moeilijk om op het middenveld te komen bij AZ, mede gezien de selectie die er nu al staat, dan is iedere wedstrijd dat hij op de bank zit eentje waarbij je tijd/ervaring verliest
pi_60585818
quote:
Diverse spelers in de selectie van N.E.C. hebben de afgelopen dagen te maken gekregen met blessureleed. Volop werk voor de medische staf dus, hieronder een overzicht:
Patrick Pothuizen heeft een scheurtje in zijn rechterachillespees. Onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat een operatie niet noodzakelijk is. Het herstel van de routenier zal 3 tot 6 weken in beslag nemen.

Rutger Worm viel in de wedstrijd tegen Sparta uit met een enkelblessure. Nader onderzoek wees uit dat hij een rechterenkelband beschadigd heeft. Hij zal 2 tot 4 weken niet inzetbaar zijn.

Mark van den Boogaart zal wegens overbelasting van zijn rechterhamstring 5-7 dagen rustig aan moeten doen.

Dominique Scholten heeft een kneuzing in zijn rechterknie. Nader onderzoek volgt morgen (woensdag) waarna een diagnose gesteld kan worden.

Bas Sibum kwam de laatste wedstrijden niet in actie wegens een pijnlijke wreef. Hij is inmiddels hersteld, speelde dinsdagavond met Jong N.E.C. (1-0 winst tegen De Bataven) en zal woensdag tegen Germinal Beerschot Antwerpen inzetbaar zijn.
Gezellig
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:43:23 #84
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_60587131
quote:
Robbie Wielaert blijft definitief in Enschede, zo laat FC Twente weten. Ook een hernieuwde poging van Ajax de verdediger in te lijven bleef vruchteloos.
Dat betekend dus dat Wisgerhof blijft.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:50:03 #85
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60587315
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:43 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Dat betekend dus dat Wisgerhof blijft.
Misschien is dat wel de volgende op Ajax' lijst...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_60587415
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:50 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de volgende op Ajax' lijst...
Terwijl Peter een Feyenoord-fan is
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:50:24 #87
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_60588937
Ajax is wel een grote club
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:46:06 #88
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60598268
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:53 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Terwijl Peter een Feyenoord-fan is
Die knappe man op jouw avatar tekende ook bij Vitesse
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_60600789
Potje is het allang vergeven
Brett Holman
pi_60610928
1-1 tegen GBA.

Van Beukering draait een lekkere voorbereiding, mocht die een heel seizoen fit blijven zie ik hem nog wel tussen de 15 en 20 goals eindigen.
pi_60620640
De 2 nieuwe wingers van NEC (er is al een optie op) spelen beiden op de olympische spelen..
Brett Holman
pi_60620891
Toch jeugdinternationals, zullen het 2 spelers zijn die we hier nog nooit aan het werk hebben gezien of zouden het al voor ons al redelijk bekende spelers zijn? De komende tijd zal het gaan uitwijzen.

Is het ook al bekend of het in beide gevallen om koop gaat? Anders zou het met niet verbazen als bijvoorbeeld een De Mul voor een seizoen gehuurd gaat worden.
pi_60620987
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:14 schreef endr0me het volgende:
De 2 nieuwe wingers van NEC (er is al een optie op) spelen beiden op de olympische spelen..
2 spelers van Honduras?
pi_60621771
quote:
Maandag liet NEC al weten dat de twee gewenste vleugelspelers mogelijk binnenkort gepresenteerd kunnen worden. Trainer Mario Been houdt het geheimzinnig, maar vertelt wel dat de spelers vanaf vandaag actief zijn op de Olympische Spelen.

"Het gaat om twee buitenspelers waarop we al een optie hebben", zegt Been in het AD. "Technisch directeur Carlos Aalbers, assistent-trainer Ron De Groot en scout Leen Looyen zijn in Peking om ze te bekijken."

Aalbers gaf al aan dat hij verwacht met twee getekende contracten thuis te komen. "Natuurlijk kan er op het laatst nog een kink in de kabel komen, maar ik verwacht dat het goedkomt."
pi_60622111
Hmm, ik kan helaas niet alle wedstrijden tegelijk zien om te kijken of er een talentvolle buitenspeler rondloopt
Brett Holman
pi_60622491
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

2 spelers van Honduras?
Een van de twee zou de buitenspeler van Honduras zijn, als ik goed ben geinformeerd.
pi_60688402
Predrag Pavlovic en een Australier.. dat zijn de 2 opties (www.detrouwehonden.nl)

Pavlovic is niet echt een buitenspeler maar meer een multifunctionele speler met een neusje voor de goal..

De andere speler zal dan Troisi zijn (mag transfervrij weg bij Newcastle maar kost wat aan salaris)

Verder geeft Been aan zowel Lens als Leonardo wekelijks te spreken en hun situatie blijft volgen.
Brett Holman
pi_60694861
22-0 tegen een derdeklasser
  zondag 10 augustus 2008 @ 07:55:21 #99
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_60699403
Het jaarlijkse paintball uitje kan geschrapt worden
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_60731764
En Vadocz naar Osasuna.. eeuwig zonde..

Als NEC verstandig is halen ze nu direct die speler van Liverpool die op proef was..
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')