Hell yeah. En een soort democratisch-achtig systeem om eventuele nieuwelingen te keuren voordat ze toegelaten wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:02 schreef Vork het volgende:
Mensen moeten gewoon lekker in hun eigen reeks blijven. En in sommige gevallen zouden prive reeksen dan uitkomst kunnen bieden.
SMS maar iddquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Annie, moet ik je bellen bij de volgende rel of geloof je het wel
Freire heeft gewonnenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:17 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrei, een nederlandse versie van celia van simon and garfunkel..
Heeft Freire gewonnen Borisz? Dat is tof! Heb de finale gemist. Ben wel heel erg trots op ooons Bram.
T regent, en ik moet nog boodschappen gaan doen. En nog steeds niet alle vliegen zijn weg!
Netjes achterinquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
[..]
ze moesten vlak voor de sprint nog een heuveltje over, dus waar denk je dat die zat?
dat verklaart inderdaad een hele hoop..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:26 schreef Vork het volgende:
[..]
ze moesten vlak voor de sprint nog een heuveltje over, dus waar denk je dat die zat?
Ik heb m ook maar ff gedaanquote:Je bent vooral een realistisch type. Je bent graag buiten in de vrije natuur of gewoon onderweg. Je geniet van activiteiten die iets praktisch hebben. Je werkt graag met je handen en hebt een avontuurlijke inslag. Stil zitten is niet je favoriete bezigheid. Als je maar lekker bezig kan zijn.
Kernwoorden: doen, buiten.
Prototype hobby: motor rijden.
Daarnaast ben je een mensgericht persoon. Je vindt het leuk om onder de mensen te zijn. Gezelligheid is een belangrijk aspect. Je geniet van activiteiten als er andere mensen zijn, of als je mensen kan helpen.
Kernwoorden: gezelligheid, samen.
Prototype hobby: gezelschapsspellen.
Speaking off, waar zijn die gebleven?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:47 schreef octopussy het volgende:
oh noes...miss_s heeft ons gevonden![]()
Oh mijn ouders hebben ons dus gisteren uit eten genomen. Wij zijn in Delft bij Vieux Jean belandtEcht verrassend goed eten daar
wel aan de prijs, maar absoluut het geld waard. Aanrader voor Bluez en Golfer ook
![]()
Diploma-uitreiking was ook leukben in het zonnetje gezet door mijn examinator (diploma, verjaardag en bruiloft genoemd) en hij heeft het gelukkig niet echt gehad over mijn afstudeerproject
![]()
Kreeg van een lerares daarna nog een zonnebloem. Lief he?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Speaking off, waar zijn die gebleven?
Fijn dat het tof was Octo!
Ik ga de "geen-groente-lustende man" vanvaond maar broodjes hamburger voorschotelen. Met kettle chips d'rnaast.
En nog maar eens met insectenspray gespoten tijdens het boodschappen doen, en maar 1 lijkje als buit. het lijkt de goede kant op te gaan!
BTW: Welkom back Steer!![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk dat is nu weer jammerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ie maar vlees lust![]()
Net boodschappen gedaan en bij de super een twijfelachtig italiaans wijntje gekocht; niet te zuipen issie![]()
hij lust ook geen wijn. Ja, zoete witte wijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als ie maar vlees lust![]()
Net boodschappen gedaan en bij de super een twijfelachtig italiaans wijntje gekocht; niet te zuipen issie![]()
Da's geen wijn...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hij lust ook geen wijn. Ja, zoete witte wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |