Nee, staan daar dan handige tips in?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:20 schreef zarGon het volgende:
Zeg Teunke, ken jij de hoe-vraag-ik-de-groentemeisje-mee-uit-topics?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, staan daar dan handige tips in?
En even verder lezen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Croupouque het volgende:
Koop een aubergine, en ga de volgende dag terug met de vraag of je hem mag ruilen omdat hij je niet bevalt. Omdat hij niet bij je gordijnen past, ofzo.
Zou dat niet vragen als ze zelf in een patat zaak werkt, friet heb ze wel genoeg gehad denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef SilentFears het volgende:
Gewoon 'hoi keertje samen friet saté eten' of 'samen keer shoppen voor nieuwe g-star shizzle'?
Ze is fucking lief tegen mijquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:24 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Zou dat niet vragen als ze zelf in een patat zaak werkt, friet heb ze wel genoeg gehad denk ik
Misschien iets van, vind je friet sate lekker?!hoer!
En natuurlijk als kramer de kamer binnenstormen als je patat gaat halen werkt altijd wel goed,
[ afbeelding ]
Volgende week zaterdag. En dan maar hopen dat ze weer in de friet kraam aan het werken is.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:26 schreef rene90 het volgende:
Die zin van "kom je een keer een patatje sate met mij eten" zal het goed doen bij haar!
Wanneer ga je over tot actie?
Hallo, ze is super mooi. En ik wil er mee uitgaan!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:27 schreef zakpatat90 het volgende:
Waarom denk je gelijk dat als iemand aardig tegen je doet je er gelijk mee uit moet gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |