Ik neem vrouwen voor ontbijtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:36 schreef Scoobysnacks het volgende:
Serieus noemt ie dat. Als je zo schrijft is geen enkel topic serieus te nemen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Atreyu het volgende:
Heej kerel,
Er zijn altijd andere wegen die je kan bewandelen. Ik verdien nou een paar honderd in de maand via een netwerk van domeinnamen en dit word over een jaartje waarschijnlijk meer dan E1000 per maand winst (hoef er niks voor te doen)
En voor het grote geld... moet ik toch naar het oostblok ivm vrouwtje voor prostitutie... Tuurlijk zullen er mensen niet mee eens zijn... maar of je profiteerd van de ellende van iemand anders... of je hebt zelf een ellendig leven als jan modaal die geen fuck te besteden heeft.
Al die gasten die denken dat ze met een pappiertje de man zijn.. haha ik heb zelf ook papiertjes gehaald maar het grote geld is daar (minimaal de eerste 10 jaar) niet mee binnen te slepen. Om bij het grote geld te komen heb je (black hat) kennis nodig en een toegevoegde waarde (zoals een netwerk van klanten) je hebt lef nodig om geld te investeren en een plan in details uitgewerkt hebben en vooral niet bang zijn .
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:50 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ja, ga maar eerst ergens in een hoekje zitten huilen...
Ik ga voor het grote geld.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Atreyu het volgende:
Heej kerel,
Er zijn altijd andere wegen die je kan bewandelen. Ik verdien nou een paar honderd in de maand via een netwerk van domeinnamen en dit word over een jaartje waarschijnlijk meer dan E1000 per maand winst (hoef er niks voor te doen)
En voor het grote geld... moet ik toch naar het oostblok ivm vrouwtje voor prostitutie... Tuurlijk zullen er mensen niet mee eens zijn... maar of je profiteerd van de ellende van iemand anders... of je hebt zelf een ellendig leven als jan modaal die geen fuck te besteden heeft.
Al die gasten die denken dat ze met een pappiertje de man zijn.. haha ik heb zelf ook papiertjes gehaald maar het grote geld is daar (minimaal de eerste 10 jaar) niet mee binnen te slepen. Om bij het grote geld te komen heb je (black hat) kennis nodig en een toegevoegde waarde (zoals een netwerk van klanten) je hebt lef nodig om geld te investeren en een plan in details uitgewerkt hebben en vooral niet bang zijn .
om snel geld te verdienen moet je meestal een koude kille teringlul zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Atreyu het volgende:
Heej kerel,
Groetjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga denk ik sowieso emigreren als ik het kan betalen. Nederland [ afbeelding ]
Dan zeg ik inderdaad groetjes en tot nooit meer ziensquote:
Verdomme! Hoe lang nog? We zijn je zat!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan zeg ik inderdaad groetjes en tot nooit meer ziensVoor nu moet ik het hier maar uit zien te houden.
Geen idee. De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Verdomme! Hoe lang nog? We zijn je zat!!
Wiens slaaf zijn wij dan? Van de overheid? Wie is dan de overheid? Zijn wij dat ook niet zelf? Als er iemand uitgebuit wordt in de maatschappij, betekent dat als ik me niet vergis ook dat er ook iemand moet zijn die daar baat bij heeft. Wie buit ons uit volgens jou?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die nog niet doorhebben dat we in een moderne slavernij leven.
Vroegah:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Voordeel is wel dat we nu wat meer betaald krijgen, helaas houden we wel met de dag minder over door allerlei heffingen, accijnzen en belastingen. Maar toch.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:36 schreef MaLo het volgende:
Beste meneer Donner,
mensen van 65+ zijn niet geschikt om te werken. Ze zijn sloom en hebben niet meer de capaciteit om snel nieuwe dingen te leren. Dat mensen tegenwoordig wat langer leven dan vroeger, wil niet zeggen dat ze langer jong zijn. Ze zijn langer oud.
mvg,
MaLo
idd, klopt helemaalquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:36 schreef MaLo het volgende:
Beste meneer Donner,
mensen van 65+ zijn niet geschikt om te werken. Ze zijn sloom en hebben niet meer de capaciteit om snel nieuwe dingen te leren. Dat mensen tegenwoordig wat langer leven dan vroeger, wil niet zeggen dat ze langer jong zijn. Ze zijn langer oud.
mvg,
MaLo
Kortzichtigheid is een natuurlijk verschijnsel hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wiens slaaf zijn wij dan? Van de overheid? Wie is dan de overheid? Zijn wij dat ook niet zelf? Als er iemand uitgebuit wordt in de maatschappij, betekent dat als ik me niet vergis ook dat er ook iemand moet zijn die daar baat bij heeft. Wie buit ons uit volgens jou?
Ben ik ook.. heb weinig te verliezen.. heb schijt aan famillie en aan maatschappij.. ben autistisch en heb weinig vrienden ze kunnnen me beter vrezen... ze mogen allemaal dood vallen ik pak je of je *******quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:29 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
om snel geld te verdienen moet je meestal een koude kille teringlul zijn
Ik word bangquote:Op zondag 20 juli 2008 03:07 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ben ik ook.. heb weinig te verliezen.. heb schijt aan famillie en aan maatschappij.. ben autistisch en heb weinig vrienden ze kunnnen me beter vrezen... ze mogen allemaal dood vallen ik pak je of je *******
Gelukkig voor jou maar dat je niet in het bedrijfsleven zit dan, want daar was je nergens gekomen met je autisme.quote:Op zondag 20 juli 2008 03:07 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ben ik ook.. heb weinig te verliezen.. heb schijt aan famillie en aan maatschappij.. ben autistisch en heb weinig vrienden ze kunnnen me beter vrezen... ze mogen allemaal dood vallen ik pak je of je *******
Ja mijn wachtwoord word bang hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 03:18 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Jij hoeft niet bang te worden, maar je ******* wel haha
Je 7 sterretjes? WTF Gay!!quote:Op zondag 20 juli 2008 03:18 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Jij hoeft niet bang te worden, maar je ******* wel haha
Zijn kachel doet het niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:32 schreef IHVK het volgende:
maar PvdA is boos.
Waarschijnlijk ben je ook verplicht je lichaam af te staan voor het opwekken van bio energie.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:13 schreef RealZeus het volgende:
Werken tot je 70ste? Dat zeggen ze nu, ja.
Over een jaar of wat mag je werken tot je dood.![]()
Overheid
Nou zeg mij eens waar het geld zit.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:39 schreef SeLang het volgende:
[serieus]
Als je een redelijke opleiding doet, een redelijke baan zoekt, en een beetje verstandig met geld omgaat kun je gewoon voor je 40-ste stoppen met werken.
Overal valt geld te verdienen. Het is niet zo belangrijk wat je doet, meer dat je er goed in bent en dat je het leuk vindt (gaat vaak samen trouwens).quote:Op maandag 21 juli 2008 01:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou zeg mij eens waar het geld zit.
Ik heb nu mijn VWO diploma gehaald en heb geen idee welke opleiding ik moet doen.
Dit dus... echt idioot gewoon dat die lui dat toen zo hebben ingevoerd en al die oudjes gratis AOW kregen.quote:Op maandag 21 juli 2008 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Daarom studeer ik dus ook gewoon lekker 10 jaar. Sterker nog, ik leer zelfs wat de oplossing is voor dit soort fratsen, als iedereen zelf voor het pensioen spaart dan zal er nooit een probleem ontstaan met betrekking tot de betaalbaarheid. Zelfde geldt voor de AOW.
Een omslagstelsel heet dat, de werkenden betalen de AOW voor de gepensioneerden. Bij verschuivingen in de verhouding tussen beroepsbevolking en gepensioneerden levert dat echter grote problemen op zoals je inderdaad terecht opmerkt.quote:Op maandag 21 juli 2008 02:12 schreef MouzurX het volgende:
Dit dus... echt idioot gewoon dat die lui dat toen zo hebben ingevoerd en al die oudjes gratis AOW kregen.
Ook bij individuele financiering moet je meer betalen hoor als je hetzelfde bedrag als nu wil ontvangen aan pensioen. Wel heb je bij individuele financiering meer zekerheid omdat je de invloed van de demografie uitschakelt. Ook voorkom je dat de overheid jouw pensioen kan beïnvloeden omdat ze je over de AOW belasting willen laten betalen (Bos-belasting). Je creëert dus een zekerder pensioen, niet hoger, geld kan immers niet zomaar er bij toveren (ja de overheid kan het wel maar dat mag gelukkig niet van de Europese Centrale Bankquote:Op maandag 21 juli 2008 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Erg slim zijn ze niet dan geweest
Bolkesteijn heeft gewoon de oplossing
Jij bent fokking stoer men, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 20 juli 2008 03:07 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Jij snapt precies wat hij met dat statement wilde zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:00 schreef Mirko_Zitrovic het volgende:
Ik heb het bericht alleen op Teletekst gelezen, maar daar stond een opmerking van Donner in de trant van "als de levensverwachting tegen 2040 met 10 jaar is gestegen, kunnen mensen best langer doorwerken".
Dat getuigt niet van veel inzicht of een diepe studie naar de uitvoering van dit plan; 10 jaar levensverwachting erbij lijkt mij in 30 jaar onhaalbaar. Met andere woorden: Donner moet niet zomaar wat roepen.
gewoon telkens wat op een speciale spaarrekening knallen?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:09 schreef SeLang het volgende:
Het mooie is dat je gewoon zelf wel uitmaakt hoelang je doorwerkt. Daar heeft Donner helemaal niets over te vertellen, gelukkig. Gewoon zelf een potje opbouwen en verder schijt hebben aan de WAO en pensioen (en als je daar ooit nog iets van terugziet is het mooi meegenomen).
Ik heb liever dat ik 5 jaar eerder mag stoppen met werken, en even de laatste jaartjes van mijn leven helemaal geen verplichtingen meer heb, dan dat ik de volle mep mag werken en moet terugkijken naar mijn jeugd van de vrijheid die ik had (naast school)quote:Op maandag 21 juli 2008 17:30 schreef Kanonskogel het volgende:
Wat maakt die extra 5 jaar dan nog uit?
Net alsof werk zo'n kwelling is, dat je dan geen 5 jaar extra kan werken.
En als dat wel zo is dan doe je toch wat fout.
Wie zegt dat je verplicht bent om te werken. Je kan net zo goed een stukje grond kopen, en daar je eigen spullen op verbouwen. En dan gewoon geheel zelfvoorzienend zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik 5 jaar eerder mag stoppen met werken, en even de laatste jaartjes van mijn leven helemaal geen verplichtingen meer heb, dan dat ik de volle mep mag werken en moet terugkijken naar mijn jeugd van de vrijheid die ik had (naast school)
Ja, dat denk ik dus ook. Zo ken ik ook iemand die veel teveel plezier had in zijn werk bij de post, moest eigenlijk met pensioen, maar werkt nu toch nog een paar dagen per week bij de post omdat hij het daar zo naar zijn zin heeft, hij had geen zin om de hele week elke dag thuis te gaan zitten met bakken vrije tijd. Niets mis mee vind ik, als je zo'n plezier hebt in je werk, waarom niet?quote:Op maandag 21 juli 2008 17:46 schreef RRGJL het volgende:
Vraag me af wat je wil gaan doen de hele dag zonder werk dan. En even wat realistische voorbeelden aub, haalbaar enzo. De eerste paar weken is het vast leuk, maar ik denk dat die zee aan vrije tijd snel gaat vervelen, en je jezelf ineens weer terugziet in een bijbaantje of vrijwilligerswerk 1 of 2 dagen per week. Gewoon om iets te doen te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |