Ik neem vrouwen voor ontbijtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:36 schreef Scoobysnacks het volgende:
Serieus noemt ie dat. Als je zo schrijft is geen enkel topic serieus te nemen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Atreyu het volgende:
Heej kerel,
Er zijn altijd andere wegen die je kan bewandelen. Ik verdien nou een paar honderd in de maand via een netwerk van domeinnamen en dit word over een jaartje waarschijnlijk meer dan E1000 per maand winst (hoef er niks voor te doen)
En voor het grote geld... moet ik toch naar het oostblok ivm vrouwtje voor prostitutie... Tuurlijk zullen er mensen niet mee eens zijn... maar of je profiteerd van de ellende van iemand anders... of je hebt zelf een ellendig leven als jan modaal die geen fuck te besteden heeft.
Al die gasten die denken dat ze met een pappiertje de man zijn.. haha ik heb zelf ook papiertjes gehaald maar het grote geld is daar (minimaal de eerste 10 jaar) niet mee binnen te slepen. Om bij het grote geld te komen heb je (black hat) kennis nodig en een toegevoegde waarde (zoals een netwerk van klanten) je hebt lef nodig om geld te investeren en een plan in details uitgewerkt hebben en vooral niet bang zijn .
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:50 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ja, ga maar eerst ergens in een hoekje zitten huilen...
Ik ga voor het grote geld.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Atreyu het volgende:
Heej kerel,
Er zijn altijd andere wegen die je kan bewandelen. Ik verdien nou een paar honderd in de maand via een netwerk van domeinnamen en dit word over een jaartje waarschijnlijk meer dan E1000 per maand winst (hoef er niks voor te doen)
En voor het grote geld... moet ik toch naar het oostblok ivm vrouwtje voor prostitutie... Tuurlijk zullen er mensen niet mee eens zijn... maar of je profiteerd van de ellende van iemand anders... of je hebt zelf een ellendig leven als jan modaal die geen fuck te besteden heeft.
Al die gasten die denken dat ze met een pappiertje de man zijn.. haha ik heb zelf ook papiertjes gehaald maar het grote geld is daar (minimaal de eerste 10 jaar) niet mee binnen te slepen. Om bij het grote geld te komen heb je (black hat) kennis nodig en een toegevoegde waarde (zoals een netwerk van klanten) je hebt lef nodig om geld te investeren en een plan in details uitgewerkt hebben en vooral niet bang zijn .
om snel geld te verdienen moet je meestal een koude kille teringlul zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Atreyu het volgende:
Heej kerel,
Groetjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga denk ik sowieso emigreren als ik het kan betalen. Nederland [ afbeelding ]
Dan zeg ik inderdaad groetjes en tot nooit meer ziensquote:
Verdomme! Hoe lang nog? We zijn je zat!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan zeg ik inderdaad groetjes en tot nooit meer ziensVoor nu moet ik het hier maar uit zien te houden.
Geen idee. De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Verdomme! Hoe lang nog? We zijn je zat!!
Wiens slaaf zijn wij dan? Van de overheid? Wie is dan de overheid? Zijn wij dat ook niet zelf? Als er iemand uitgebuit wordt in de maatschappij, betekent dat als ik me niet vergis ook dat er ook iemand moet zijn die daar baat bij heeft. Wie buit ons uit volgens jou?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die nog niet doorhebben dat we in een moderne slavernij leven.
Vroegah:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Voordeel is wel dat we nu wat meer betaald krijgen, helaas houden we wel met de dag minder over door allerlei heffingen, accijnzen en belastingen. Maar toch.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:36 schreef MaLo het volgende:
Beste meneer Donner,
mensen van 65+ zijn niet geschikt om te werken. Ze zijn sloom en hebben niet meer de capaciteit om snel nieuwe dingen te leren. Dat mensen tegenwoordig wat langer leven dan vroeger, wil niet zeggen dat ze langer jong zijn. Ze zijn langer oud.
mvg,
MaLo
idd, klopt helemaalquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:36 schreef MaLo het volgende:
Beste meneer Donner,
mensen van 65+ zijn niet geschikt om te werken. Ze zijn sloom en hebben niet meer de capaciteit om snel nieuwe dingen te leren. Dat mensen tegenwoordig wat langer leven dan vroeger, wil niet zeggen dat ze langer jong zijn. Ze zijn langer oud.
mvg,
MaLo
Kortzichtigheid is een natuurlijk verschijnsel hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wiens slaaf zijn wij dan? Van de overheid? Wie is dan de overheid? Zijn wij dat ook niet zelf? Als er iemand uitgebuit wordt in de maatschappij, betekent dat als ik me niet vergis ook dat er ook iemand moet zijn die daar baat bij heeft. Wie buit ons uit volgens jou?
Ben ik ook.. heb weinig te verliezen.. heb schijt aan famillie en aan maatschappij.. ben autistisch en heb weinig vrienden ze kunnnen me beter vrezen... ze mogen allemaal dood vallen ik pak je of je *******quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:29 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
om snel geld te verdienen moet je meestal een koude kille teringlul zijn
Ik word bangquote:Op zondag 20 juli 2008 03:07 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ben ik ook.. heb weinig te verliezen.. heb schijt aan famillie en aan maatschappij.. ben autistisch en heb weinig vrienden ze kunnnen me beter vrezen... ze mogen allemaal dood vallen ik pak je of je *******
Gelukkig voor jou maar dat je niet in het bedrijfsleven zit dan, want daar was je nergens gekomen met je autisme.quote:Op zondag 20 juli 2008 03:07 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ben ik ook.. heb weinig te verliezen.. heb schijt aan famillie en aan maatschappij.. ben autistisch en heb weinig vrienden ze kunnnen me beter vrezen... ze mogen allemaal dood vallen ik pak je of je *******
Ja mijn wachtwoord word bang hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 03:18 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Jij hoeft niet bang te worden, maar je ******* wel haha
Je 7 sterretjes? WTF Gay!!quote:Op zondag 20 juli 2008 03:18 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Jij hoeft niet bang te worden, maar je ******* wel haha
Zijn kachel doet het niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:32 schreef IHVK het volgende:
maar PvdA is boos.
Waarschijnlijk ben je ook verplicht je lichaam af te staan voor het opwekken van bio energie.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:13 schreef RealZeus het volgende:
Werken tot je 70ste? Dat zeggen ze nu, ja.
Over een jaar of wat mag je werken tot je dood.![]()
Overheid
Nou zeg mij eens waar het geld zit.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:39 schreef SeLang het volgende:
[serieus]
Als je een redelijke opleiding doet, een redelijke baan zoekt, en een beetje verstandig met geld omgaat kun je gewoon voor je 40-ste stoppen met werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |