Wat dacht je van een schilder? Daar betaal je servicekosten voor...quote:
Mijn broer heeft een appartement met servicekosten, maar daar komt enkel een loodgieter en elektricien voor. Als over 10 jaar de muren wat gelig zijn moet hij dat toch echt zelf wit schilderen.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat dacht je van een schilder? Daar betaal je servicekosten voor...
Ik heb het ook over de buitenkant. De binnenkant mag de huurder lekker zelf doen.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een appartement met servicekosten, maar daar komt enkel een loodgieter en elektricien voor. Als over 10 jaar de muren wat gelig zijn moet hij dat toch echt zelf wit schilderen.
Toch, wat als er iets met het appartement gebeurd? Niet alles valt natuurlijk onder servicekosten, ik denk toch echt dat je een hoop zelf zult moeten regelen.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de buitenkant. De binnenkant mag de huurder lekker zelf doen.
Ik denk 't wel, eerst je ID geven in 8 groepen, daarna A-H ingeven met cijfercodesquote:Op maandag 21 juli 2008 14:46 schreef Cothen het volgende:
Werkt dat hetzelfde als alle andere activitaties?
? dus er draait op je pc gezellig spyware mee die je inlogt op de site....quote:Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Wat is de ABN AMRO E.Dentifier2 heerlijk! Je gaat naar abnamro.nl, stopt je PIN-pas in de nieuwe e.dentifier lezer, pincode intoetsen, OK, en je bent ingelogd!
http://www.abnamro.nl/nl/(...)er2/introductie.htmlquote:Op maandag 21 juli 2008 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
? dus er draait op je pc gezellig spyware mee die je inlogt op de site....
bah..
Postbank met SMS tan codes
ja, ontelbare keren al gedaan voor XPquote:Op maandag 21 juli 2008 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ik denk 't wel, eerst je ID geven in 8 groepen, daarna A-H ingeven met cijfercodes![]()
? "enorm" wachtwoord is het ook echtquote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Geqxon het volgende:
SMS tan codes:. Belachelijk systeem. Enorme password dat je mag onthouden, je moet een werkende GSM hebben, en het gaat over SMS. Pfff, doe mij maar een mooie randomreader.
Gezeik? Als ik verhuurder zou zijn van mijn eigen huidige appartement, zou ik in 2 jaar tijd 1x gebeld zijn door mijn huurders, voor de geiser, als ik al gebeld zou zijn, want ik zou ze gelijk in het begin al het tel.nr. hebben gegeven van de installateur die ze kunnen bellen voor problemen met de geiser. Verder zouden ze voor alle dingen de huismeester van de flat gebeld hebben. 1 telefoontje afhandelen voor netto 500+ euro in de maand cashen zou ik op mijn 65e denk ik nog wel aankunnenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toch, wat als er iets met het appartement gebeurd? Niet alles valt natuurlijk onder servicekosten, ik denk toch echt dat je een hoop zelf zult moeten regelen.Ik noem maar wat, en daar zit je dan op je 65, in spanje, met dit gezeik aan je hoofd.
Dat dus. Ideaal, die postbank smsjes.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
? "enorm" wachtwoord is het ook echt(8 karakters
. )
daarnaast kan ik altijd geld overmaken, waar ook ter wereld, zolang ik maar gsm bij me heb... (en die vergeet ik niet zo snel itt een los apparaat dat speciaal en alleen voor bankieren wordt gebruikt
Zucht.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.abnamro.nl/nl/(...)er2/introductie.html
Snel en makkelijk internet bankieren?
Dat doet u met de e.dentifier2. Met alleen uw pincode en een controle op het scherm van uw e.dentifier2 bent u ingelogd en kunt u transacties versturen. U hoeft dus geen codes in te voeren. Elke keer als u online bankiert, kiest u of u de e.dentifier2 los gebruikt of eenvoudig aan uw pc koppelt met een USB-kabel.
Geen software dus, maar een apparaatje
Geen rip-off, maar exact hetzelfde systeem, alleen werkt deze op USB en geeft de codes automatisch aan de computer door.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:32 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zucht.
Een ripoff van de Rabobank Random Reader?
Maar wordt je dan niet platgebeld voor allerlei kutklusjes? "De deur loopt stoer" , "ik zie wat schimmel achter mijn kast", "er zit een barst in het badkamerraampje". Mag je toch wel weer elke keer langs.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gezeik? Als ik verhuurder zou zijn van mijn eigen huidige appartement, zou ik in 2 jaar tijd 1x gebeld zijn door mijn huurders, voor de geiser, als ik al gebeld zou zijn, want ik zou ze gelijk in het begin al het tel.nr. hebben gegeven van de installateur die ze kunnen bellen voor problemen met de geiser. Verder zouden ze voor alle dingen de huismeester van de flat gebeld hebben. 1 telefoontje afhandelen voor netto 500+ euro in de maand cashen zou ik op mijn 65e denk ik nog wel aankunnen
Die e-dentifier2 dus! Ik ga naar ABN-Amro, klik op inloggen, mijn e-dentifier geeft aan dat ik mijn pinpas in moet voeren, ik doe dat, vervolgens toetst ik mijn pincode in, druk op OK, en mijn beeldscherm floept naar de startpagina van internetbankieren.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef Cothen het volgende:
Tis gewoon allemaal waardeloos, steeds maar opnieuw codes en meuk invoeren
Wanneer komt dáár nou eens een verbtering voor?
Deur hoort bij flat, dus huismeester.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar wordt je dan niet platgebeld voor allerlei kutklusjes? "De deur loopt stoer"
Moet je beter en vaker schoonmaken.quote:, "ik zie wat schimmel achter mijn kast"
Glasverzekering van flat, bel huismeester.quote:, "er zit een barst in het badkamerraampje".
Hoef ik dus 0x langs, en als ik alle regels in het begin uitleg, word ik zelfs niet eens gebeld.quote:Mag je toch wel weer elke keer langs.
De rabobank heeft dit systeem bedacht dus het is een ripoff, bovendien dit werkt inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geen rip-off, maar exact hetzelfde systeem, alleen werkt deze op USB en geeft de codes automatisch aan de computer door.
Als je mijn keuze wilt weten: Random reader! Bij de postbank heb je een wachtwoord nodig, plus je GSM. Het password type je op de computer in (onveilig, phishing + keyloggers), en dat SMS bericht is ook geen probleem.
Bij mij heb je een random-reader nodig, mijn bankpas en mijn pincode. Verder toets ik mijn pincode enkel op de random-reader in. Toch een heel stuk veiliger systeem, aangezien dat een bewezen systeem is.
De rabobank gebruikt dit systeem onder licentie, net als ABN-Amro en Fortis.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:59 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De rabobank heeft dit systeem bedacht dus het is een ripoff, bovendien dit werkt inderdaad.
Rabobank
misschien iets onveiliger (maarja zonder SMS -> geen tans, en suc6 met sms'jes onderscheppen, op de echt oude manier: 1 tan lijst, maar dat is imho onveiliger..) maar wel 100000x makkelijkerquote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geen rip-off, maar exact hetzelfde systeem, alleen werkt deze op USB en geeft de codes automatisch aan de computer door.
Als je mijn keuze wilt weten: Random reader! Bij de postbank heb je een wachtwoord nodig, plus je GSM. Het password type je op de computer in (onveilig, phishing + keyloggers), en dat SMS bericht is ook geen probleem.
Bij mij heb je een random-reader nodig, mijn bankpas en mijn pincode. Verder toets ik mijn pincode enkel op de random-reader in. Toch een heel stuk veiliger systeem, aangezien dat een bewezen systeem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |