Wees maar gerust, alles onder de 17 krijgt mijn aandacht niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:10 schreef Cothen het volgende:
Volgens het CBS moet je je doelgroep aanpassen, Bertje
We zaten over een paar jaar met een mannenoverschot op jongere leeftijd en vrouwenoverschot op latere leeftijd....
Dat rijmt nietquote:Op maandag 21 juli 2008 11:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Des te groter maakt Bubba je kringspier.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van kleine meisjes blijf je af. Onbenul.
Daarom bouw ik met mijn koophuis ook mijn eigen extra pensioen op.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:16 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mag die hogere pensioenleeftijd er snel komen... Volgens het CBS gaan de babyboomers zo'n 15~20 jaar uit van onze centen eten.![]()
En dan te bedenken dat in de tijd dat het pensioen werd ingevoerd de gemiddelde levensverwachting rond de 67 lag. Door medische uitvinden is de levensverwachting omhoog gegaan, maar gaat men korter werken. Niet zo vreemd dus dat voorzieningen bijna niet meer te betalen zijn.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat rijmt wel! Met je smilieposts...
Klinkt goed, je vergeet alleen dat tegen de tijd dat jij met pensioen gaat er minder mensen zijn en het dus niet direct aannemelijk hoeft te zijn dat je huis meer waard is dan nu...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef Merovingian het volgende:
Daarom bouw ik met mijn koophuis ook mijn eigen extra pensioen op.
ehm nee, ik wil zo snel mogelijk weer weg uit dat dorpquote:Op maandag 21 juli 2008 11:29 schreef Geqxon het volgende:
Fred!
Iets voor jou? Past bij je opleiding, en ook nog eens in je eigen woonplaats.
Maakt ook niet uit of het meer waard is of niet, zodra ik kan koop ik een tweede huis. Die verhuur ik, van de huur los ik de hypotheek af. Tegen de tijd dat ik met pensioen ga is dat huis afbetaald en is de huur pure winst. Als ik het een beetje goed doe kan ik halverwege nog wel een appartementje erbij kopen ofzo, nog meer huurinkomsten.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef Cothen het volgende:
[..]
Klinkt goed, je vergeet alleen dat tegen de tijd dat jij met pensioen gaat er minder mensen zijn en het dus niet direct aannemelijk hoeft te zijn dat je huis meer waard is dan nu...
De mens is overduidelijk een kuddedier, twee maal daags met zn allen op de weg stil staan:
[ afbeelding ]
Kost het niet veel energie om op je ouwe dag nog als huisbaas te spelen?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit of het meer waard is of niet, zodra ik kan koop ik een tweede huis. Die verhuur ik, van de huur los ik de hypotheek af. Tegen de tijd dat ik met pensioen ga is dat huis afbetaald en is de huur pure winst. Als ik het een beetje goed doe kan ik halverwege nog wel een appartementje erbij kopen ofzo, nog meer huurinkomsten.
Huisbaas? Waarvoor? Ik ga appartementen verhuren in een flat waar al een huisbaas is.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kost het niet veel energie om op je ouwe dag nog als huisbaas te spelen?
Dan ben ik er toch niet meerquote:Op maandag 21 juli 2008 11:59 schreef Geqxon het volgende:
Och, leef tot het maximale, want over een paar eeuwen klapt de wereld.
Ach, weet je wat het is, huizenprijzen fluctueren. Maar op de lange termijn stijgen ze toch altijd. Lekker boeiend dat het 5 jaar daalt als het daarna weer 10 jaar stijgtquote:Op maandag 21 juli 2008 14:39 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan ben ik er toch niet meer
Mero: als we hier hetzelfde krijgen als in de VS, dan zie je straks je hele winst verdampen, maar het kan een leuke spaarpot zijn![]()
(en stiekem ben ik hetzelfde van plan)
En wie gaat het schilderen?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Huisbaas? Waarvoor? Ik ga appartementen verhuren in een flat waar al een huisbaas is.
Meeste gezeik als verhuurder heb je als het dak gaat lekken, de cv-ketel stuk is, of als er geschilderd moet worden. Bij een flat zitten al die drie dingen in de servicekosten, heb ik dus geen omkijken naar. Ik ben niet gek, uiteraard ga ik geen huizen verhuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |