hmmm, ik moet de nacht voor de finish nog door Parijs heen... ben benieuwd of dat nog wat gaat worden.quote:
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:50 schreef Geqxon het volgende:
Hoi Scarface!
Volgende keer post ik wel eenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:10 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen.
Je had ook een aantrekkelijke kledingloze dame kunnen plaatsen.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Volgende keer post ik wel een![]()
Bookmarks werken ook niet @ foksilvermja anders had ik alsog een tvp gepost
Die kans acht ik vrij kleinquote:Op zondag 20 juli 2008 15:09 schreef Cothen het volgende:
[..]
hmmm, ik moet de nacht voor de finish nog door Parijs heen... ben benieuwd of dat nog wat gaat worden.
Merel van de LOI reclame?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Merovingian, mag ik je merel noemen?
Doen we voor de zekerheid wel een paar rondjes over de Champs-Élyséesquote:
Je moet doen wat je niet laten kan. Maar euh, waarom eigenlijk?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Merovingian, mag ik je merel noemen?
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:42 schreef Merovingian het volgende:
En daarna nog het lef hebben om een 'smilie post' te plaatsen? Ga jij eens heel rap de OP lezen, vlegel!
Merovingian... het typt zo moeilijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kan. Maar euh, waarom eigenlijk?
Kinderfilms zekerquote:Op zondag 20 juli 2008 19:23 schreef mschol het volgende:
zo net terug van "snuf, de hond in oorlogstijd" en stop-loss
de eerste: jep, al niet voor de kleinste. desondanks vond ik em vermakelijk genoeg om em af te kijkenquote:
Echte vrienden noemen me Mero.quote:
Merol dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Echte vrienden noemen me Mero.
Andere oplossing is copy-paste
Veel plezier!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:37 schreef JortK het volgende:
Mensen ik ben pleite en morgenochtend lekker op vakantie, dus tot over twee weken![]()
Mijn voorkeur gaat uit naar Mero. Is nog 1 teken minder ook, dus nog makkelijker voor jequote:
Ik heb een bank, een tv-kast, een klerenkast, twee bedden, een boekenkast, een poang, een vloerkleed, een eettafel, vier eettafelstoelen, een bureau, een salontafel, twee staande lampen, een hanglamp, twee ladekasten, twee nachtkastjes, een posterlijst, een schilderij, vijf fotolijstjes, 16 borden, zes glazen en diverse soorten kookgerei van de Ikea. En nu?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:42 schreef Cothen het volgende:
2 ladenkastjes, een bureau, een nachtkastje, een eettafel, 2 eettafelstoelen, een salontafel, een tv-meubel, een schommelstel, een bank, een luie stoel, pannen, keuken gerei, kaarsen, kaarsenstaarsds, fotolijstjes, een vitrinekast, een bureaustoel, een zooitje hanglampen een slaapbank en vast nog een hoop meer. Een vuilnisbak en een bureaulamp
Alleen heb ik er geen huis bij om het in te zetten.
Bij Samsung direct meestal wel. Weet je nog wanneer je hem gekocht hebt?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:19 schreef Cothen het volgende:
Grrrrmbl, zal je altijd zien, ga je bijna op vakantie, gaat er weer vanalles kapot. eerst was het de motor van mn portierraam in mn auto. Nu geeft de schijf van mijn Multimedia PC overlijdingskuren![]()
En ik had net alle afleveringen van Baantjer compleet op die schijf gezet![]()
De bon is dus ook pissen![]()
Kan je ook zonder bon garantie claimen bij meneer Samsung?
Zal ongeveer een jaar geleden zijn geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:31 schreef Geqxon het volgende:
Bij Samsung direct meestal wel. Weet je nog wanneer je hem gekocht hebt?
Dan zit er vast een addertje onder het grasquote:
Laat hem maar eens beginnen met de leeftijdquote:
Ze is 12.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dan zit er vast een addertje onder het gras
Je bedoelt: Ze is zo groen als gras....quote:Op maandag 21 juli 2008 10:41 schreef Merovingian het volgende:
Niet erg praktisch lijkt me...quote:Op maandag 21 juli 2008 10:51 schreef Geqxon het volgende:
Ze is 12.
Volgens mij groeit er überhaupt nog geen gras op.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je bedoelt: Ze is zo groen als gras....
Daar hebben we het addertje alquote:
Des te dichter bij de nul.......quote:Op maandag 21 juli 2008 10:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens mij groeit er überhaupt nog geen gras op.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:41 schreef Merovingian het volgende:
Ze heeft een blote adder?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:56 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij groeit er überhaupt nog geen gras op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |