lol, 2 maanden niet hardlopen en dan opeens 50 minuten gaan hardlopen is vragen om moeilijkheden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
kan mezelf wel voor mijn kop slaan![]()
20 minuten volgehouden, daarna maar afgehaakt.
wel 20 minuten aan een stuk.
Ik twijfelde al of ik genoeg gedronken had, niet dus, was na 10 minuten al uitgedroogd, waardoor mijn keel weer op ging spelen
Daarbij dacht ik dat 'even' te doen na 2 maanden niet te hebben gelopen. Was in de waan dat als ik spinnen volhield dat ik dit ook wel kon: andere spieren muts!!!!
Zit nu dus met een kutgevoel weer thuis, zo maar douchen en nog even stofzuigen![]()
Ga het vanaf donderdag rustigeraan weer opbouwen...
ik wist het ook stiekem wel, maar ik wilde er niet aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:25 schreef Blik het volgende:
[..]
lol, 2 maanden niet hardlopen en dan opeens 50 minuten gaan hardlopen is vragen om moeilijkheden.
Nee, was het maar zo'n feestquote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef Houniet het volgende:
Ik dacht dat je nog steeds elke week liep!
eerst goede warming up doen zodat de spierpijn een beetje wegtrekt, en niet te hard beginnenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef eer-ik het volgende:
Ha!
Ik wil vanavond weer een stukkie lopen, heb alleen wel een klein beetje spierpijn nog.
Maakt dat wat uit?
Cheersquote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef Blik het volgende:
[..]
eerst goede warming up doen zodat de spierpijn een beetje wegtrekt, en niet te hard beginnen
Zaterdag doen danquote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Martijn85 het volgende:
Heb net les 8 gelopen, was wel iets zwaarder met 2 min lopen en 1 min wandelen, maar kon toch gewoon het tempo blijven lopen wat ik vorige lessen ook deed, rond de 5 min / km
Merk echt dat het veel makkelijker gaat dan in het begin. En heb nog geen een dag echt last gehad van spierpijn oid
Vrijdag kan ik helaas niet lopen omdat ik dan een bedrijfsuitje heb.....
Keurig netjes, ik hoop ook snel weer te gaan!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef eer-ik het volgende:
Les 19
Ging wel lekker.
Ik zie nu wel dat m'n pace er met 6 seconden op achteruit is gegaan na 2 maanden maar dat valt me eigenlijk nog best mee op zo'n tijd. Wel prima gelopen weer, ben blij dat ik weer bezig ben
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 17 september 2008 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig netjes, ik hoop ook snel weer te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |