abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 16:59:38 #251
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60247928
Ik heb het boekje 'het maakbare nieuws' gelezen waarin journalisten vertellen over hun werk. Dan besef je hoe kwalijk GeenStijl bezig is.

Die journalisten beschrijven allemaal dat ze duizenden dreigmaild per dag krijgen, dreigbrieven zelfs. Conny Mus (van RTL) wordt zelfs bij de nieuwjaarsreceptie op de Nederlandse ambassade in Israel flink onderhanden genomen. En nee Martijn_77, die dreigementen komen meestal niet van allochtonen. Vaak van felle Nederlandse pro-Israel mongolen.
En zo zijn er tientallen voorbeelden van journalisten die allemaal stront over zich heen krijgen. Waarbij soms zelfs de mobiele telefoonnummers van hun kinderen per post worden meegestuurd.

En dan doet GeenStijl dit! Nu maken ze het zélf ongelooflijk persoonlijk! Door niet alleen de Volkskrant maar ook de journalist kapot te maken. En je maar schuilen achter 'ja, wij zijn niet verantwoordelijk, dat zijn onze bezoekers'.

Het is een schande. GeenStijl is echt een gevaar voor de samenleving, dat MEEN ik. Internetterreur ten top. Puur terreur!!!!
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 21 juli 2008 @ 17:01:17 #252
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60247959
Owja, vergeef me even dat bovenstaande toontje. Het lijkt zo net alsof alle stoppen tegelijk doorslaan

Ik kan me alleen goed inleven in anderen, dat probeer ik althans
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_60248056
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:59 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb het boekje 'het maakbare nieuws' gelezen waarin journalisten vertellen over hun werk. Dan besef je hoe kwalijk GeenStijl bezig is.

Die journalisten beschrijven allemaal dat ze duizenden dreigmaild per dag krijgen, dreigbrieven zelfs. Conny Mus (van RTL) wordt zelfs bij de nieuwjaarsreceptie op de Nederlandse ambassade in Israel flink onderhanden genomen. En nee Martijn_77, die dreigementen komen meestal niet van allochtonen. Vaak van felle Nederlandse pro-Israel mongolen.
En zo zijn er tientallen voorbeelden van journalisten die allemaal stront over zich heen krijgen. Waarbij soms zelfs de mobiele telefoonnummers van hun kinderen per post worden meegestuurd.

En dan doet GeenStijl dit! Nu maken ze het zélf ongelooflijk persoonlijk! Door niet alleen de Volkskrant maar ook de journalist kapot te maken. En je maar schuilen achter 'ja, wij zijn niet verantwoordelijk, dat zijn onze bezoekers'.

Het is een schande. GeenStijl is echt een gevaar voor de samenleving, dat MEEN ik. Internetterreur ten top. Puur terreur!!!!
Dat slechte (linkse) journalisten worden kapotgemaakt is iets negatiefs?
  maandag 21 juli 2008 @ 17:08:37 #254
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60248075
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:34 schreef Klopkoek het volgende:
GS is een gevaar voor de samenleving. Oppassen dat dit niet een coup van rechts wordt.
Je kunt de zaken ook veel te ver door trekken KK. Je slaat nu echt door
quote:
En daar heb je natuurlijk bronnen van die dit bevestigen?
quote:
KK je bent echt aan het doorslaan. Je zet dingen nu wel heel erg zwaar en Zwart wit neer.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:01 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, vergeef me even dat bovenstaande toontje. Het lijkt zo net alsof alle stoppen sloegen net tegelijk doorslaan
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 21 juli 2008 @ 17:11:10 #255
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60248120
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:07 schreef Sora het volgende:

[..]

Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 21 juli 2008 @ 17:15:00 #256
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60248200
quote:
GeenStijl woedend op de Volkskrant
AMSTERDAM (ANP) - GeenStijl is woedend op de Volkskrant vanwege een artikel zaterdag over de bedreigingen van politici. Het weblog dient een klacht in bij de Raad voor de Journalistiek, meldde GeenStijl maandag op zijn eigen website.

Het artikel in de Volkskrant heeft als kop 'GeenStijlgeneratie bedreigt erop los'. Dat is oprichter en hoofdredacteur Dominique Weesie van de populaire website in het verkeerde keelgat geschoten. Het artikel is ervaren als ,,tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend'', aldus Weesie in zijn brief aan de Raad voor de Journalistiek.

Het stuk in de Volkskrant verwijst naar de Korpskrant van de politie Haaglanden, dat verhaalt over het groeiende aantal dreigementen dat ministers en Kamerleden ontvangen. Een grote leverancier van de dreigementen is volgens de krant ,,het schoolkinderencircuit van de ongeremde GeenStijlgeneratie, gewend als dat is primair te reageren op alles wat onwelgevallig is.'' Volgens Weesie wordt de merknaam GeenStijl misbruikt en wordt in het artikel in de Korpskrant met geen woord gerept over de zogenaamde GeenStijlgeneratie.
Bron
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 21 juli 2008 @ 17:15:51 #257
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60248214
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:08 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Je kunt de zaken ook veel te ver door trekken KK. Je slaat nu echt door
De rechtspraak heeft al vaker GeenStijl een handje boven het hoofd gehouden terwijl Indymedia om het gedrag van users is veroordeeld.
quote:
[..]

En daar heb je natuurlijk bronnen van die dit bevestigen?
Dat boek, met name pagina 123-124.
[/quote]
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 21 juli 2008 @ 17:19:55 #258
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60248275
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
Dat boek, met name pagina 123-124.
En dat boek is de enige echte waarheid?

Zeker net zoals de SP site
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 21 juli 2008 @ 17:21:44 #259
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60248303
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:19 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En dat boek is de enige echte waarheid?

Zeker net zoals de SP site
Uiteraard moet het matchen met de paginabedrukking van de Elsevier. Dat heb ik nog niet gecheckt nee.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 21 juli 2008 @ 17:28:57 #260
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60248412
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:21 schreef Klopkoek het volgende:
Uiteraard moet het matchen met de paginabedrukking van de Elsevier. Dat heb ik nog niet gecheckt nee.
Ga toch weg met je Elsevier gezeik. Ik vraag mij alleen af of jou bron niet heel gekleurd is zoals jou bronnen zeer regelmatig zijn.

Maar ja, ik weet het alle te gebruiken bronnen moeten KK goed gekeurd zijn
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 21 juli 2008 @ 17:32:39 #261
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60248469
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:28 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ga toch weg met je Elsevier gezeik. Ik vraag mij alleen af of jou bron niet heel gekleurd is zoals jou bronnen zeer regelmatig zijn.

Maar ja, ik weet het alle te gebruiken bronnen moeten KK goed gekeurd zijn
Die journalisten vertellen zelf over hun ervaringen dumbhead. Van beperkingen die het regime (succesvol of totaal niet) of terroristen aan hen opleggen tot dreigmails uit Nederland.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 21 juli 2008 @ 17:33:04 #262
136 V.
Like tears in rain...
pi_60248479
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:28 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ga toch weg met je Elsevier gezeik.
Je bent bekend met ironie, zie ik?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:35:02 #263
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60248507
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Die journalisten vertellen zelf over hun ervaringen dumbhead. Van beperkingen die het regime (succesvol of totaal niet) of terroristen aan hen opleggen tot dreigmails uit Nederland.
Welke journalisten zijn dat want er zijn er veel die links gekleurd zijn
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60248533

En mevrouwtje denkt dat ze zomaar geenstijl zwart kan maken,wahahahh
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  maandag 21 juli 2008 @ 17:37:09 #265
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60248539
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:35 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Welke journalisten zijn dat want er zijn er veel die links gekleurd zijn
Misschien hebben die wel gewoon gelijk.

Maar nee, Martijn_77 neemt liever de ongefundeerde schreeuwers van geenstijl serieus dan wat journalisten. Ze zouden maar eens lid van de linkse colone kunnen zijn

Hoe dan ook moet GeenStijl verantwoordelijker hiermee omgaan. Dit is olie op het vuur gooien. Zij zullen vast ook wel weten dat journalisten regelmatig worden bedreigd en het niet makkelijk hebben.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 21 juli 2008 @ 19:04:25 #266
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60250024
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:37 schreef Klopkoek het volgende:
Misschien hebben die wel gewoon gelijk.
Tuurlijk mensen die roepen wat in jou straatje past hebben altijd gelijk.
quote:
Maar nee, Martijn_77 neemt liever de ongefundeerde schreeuwers van geenstijl serieus dan wat journalisten. Ze zouden maar eens lid van de linkse colone kunnen zijn
He ik zeg nergens dat ik GS serieus neem. Dit is een kort door de bocht conclusie die jij trekt. Ik wilde alleen weten welke journalisten jij je op baseerd omdat er dieverse zijn die met een gekleurde bril naar de feiten kijken.
quote:
Hoe dan ook moet GeenStijl verantwoordelijker hiermee omgaan. Dit is olie op het vuur gooien. Zij zullen vast ook wel weten dat journalisten regelmatig worden bedreigd en het niet makkelijk hebben.
Daar ben ik het volledig mee eens
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 21 juli 2008 @ 19:12:18 #267
136 V.
Like tears in rain...
pi_60250193
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Tuurlijk mensen die roepen wat in jou straatje past hebben altijd gelijk.
... of je bent niet bekend met ironie, dat kan natuurlijk ook

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:18:34 #268
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60250367
quote:
Op maandag 21 juli 2008 07:13 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Claim ik dan dat ik het portretteren van Hirsch Ballin (notabene halfjoods) in Duits officierenuniform acceptabel is? Dat is het natuurlijk niet en slaat ook inhoudelijk de plank mis aangezien de NSDAP niet enige was die mensen de mond snoerde.
Nee hoor, en dat siert je. (Overigens vind ik dat ze het juridisch wel moeten mogen, maar dat het niet moreel acceptabel is.)
Wat vind je dan van Wilders' fascismevergelijkingen met moslims? Ook niet zo fris?
  maandag 21 juli 2008 @ 19:25:58 #269
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60250556
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:09 schreef Klopkoek het volgende:
Erg merkwaardig. Komt er een klacht over hun binnen? Dan wijzen ze erop dat ieder persoon voor zichzelf verantwoordelijk is en zij niet iedereen kunnen controleren. Idioten houd je altijd. Dan maken ze een onderscheid tussen de berichten van henzelf (die nog binnen de grens zijn) en de verantwoordelijkheid van de bezoekers om daarmee om te gaan.
Ik vind een journalist die in dienst is wel heel anders dan een user/reaguurder.

Overigens vind ik dat raad voor journalistiek-gedoe echt - komt de Volkskrant dan terug op dat ge-azijnbode en gecampingzender? En hoe zit dat met dat filmpje, dat je alles mag zeggen als je maar niet agressief wordt, dat altijd zo hoog op die Dumpert staat? Holle woorden.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:27:16 #270
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60250597
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:07 schreef Sora het volgende:

[..]

Eh, dat íemand wordt kapotgemaakt is toch negatief?
  maandag 21 juli 2008 @ 19:39:30 #271
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60250915
Ik zie het al voor me,

blabla patatgeneratie blabla...
Patatindustrie: Heuy! Zullen we anders even je hyves linken!?

blabla Einsteingeneratie blabla...
Wetenschappers: Heuy! Zullen we anders even je hyves linken!?

Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden, en helemaal de reacties in de trend van 'had je kunnen verwachten'. Nee, dat had je niet mogen verwachten, lijkt me.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:46:02 #272
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_60251105
Toen ik het artikel in de VK las afgelopen zaterdag vond ik de toon toch wel verwonderlijk, temeer omdat ik het bericht al een stuk minder gekleurd kende.
Jammer dat GS er zo kinderachtig mee omgaat al heeft dat natuurlijk ook wel weer een hoog popcorn gehalte.
Life is what you make it.
pi_60251356
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef Floripas het volgende:
Wat vind je dan van Wilders' fascismevergelijkingen met moslims? Ook niet zo fris?
Wilders' vergelijkingen van de islam met het fascisme zijn spot-on. Kun jij als politieke correcte linkse burgermuts wel net doen of het niet zo is, maar dat maakt het echt niet minder waar.
pi_60251475
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:55 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Wilders' vergelijkingen van de islam met het fascisme zijn
zijn.......haatzaaierij-praktijken..onder het mom van poltieke correct antifascisme
  maandag 21 juli 2008 @ 20:01:06 #275
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60251508
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:55 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Wilders' vergelijkingen van de islam met het fascisme zijn spot-on. Kun jij als politieke correcte linkse burgermuts wel net doen of het niet zo is, maar dat maakt het echt niet minder waar.
Spot-on lies in the eye of the beholder. Vanaf de overkant van het meer lijken alle buut'nlanders wel zwart!
pi_60251708
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Spot-on lies in the eye of the beholder. Vanaf de overkant van het meer lijken alle buut'nlanders wel zwart!
"Buut'nlanders"? "Zwart"? Is dit soms jouw grappig bedoelde burgermutspoginkje om mensen te declasseren?

We hadden het hier over een religie die opvallend veel overeenkomsten met het fascisme vertoont. Nu geldt dat voor elke religie in zekere mate, maar bij de islam is de gelijkenis verbluffend, bijna angstaanjagend goed. De islam is eigenlijk gewoon een vorm van fascisme.
  maandag 21 juli 2008 @ 20:10:04 #277
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60251718
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik vind een journalist die in dienst is wel heel anders dan een user/reaguurder.
Dat vind ik ook maar ik wijs op de inconsequenties van GeenStijl.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60251802
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef RonaldRegen het volgende:

De islam is eigenlijk gewoon een vorm van fascisme.
ja johhhhh... zeer politiekcorrect van je..... heel erg burgerfatsoenlijk
  maandag 21 juli 2008 @ 20:18:47 #279
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60251977
quote:

[..]

"Buut'nlanders"? "Zwart"? Is dit soms jouw grappig bedoelde burgermutspoginkje om mensen te declasseren?

We hadden het hier over een religie die opvallend veel overeenkomsten met het fascisme vertoont. Nu geldt dat voor elke religie in zekere mate, maar bij de islam is de gelijkenis verbluffend, bijna angstaanjagend goed. De islam is eigenlijk gewoon een vorm van fascisme.

Je valt gewoon regelrecht voor de godwins van een of andere idioot die nog nooit een geschiedenisboek heeft opgeslagen. Maar goed, da's erg offtopic.
pi_60252721
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je valt gewoon regelrecht voor de godwins van een of andere idioot die nog nooit een geschiedenisboek heeft opgeslagen. Maar goed, da's erg offtopic.
Tsja, het is wat.

Had je ook nog argumenten om aan te tonen dat ik ongelijk heb, of kun je alleen maar op de man? Ik prefereer namelijk beide, maar dan wel tegelijk.
pi_60252972
"Geenstijl-generatie" hoe verzin je het.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60253075
Tsjah, gewoon veroordelen. Met zo'n pussyaanpak blijft het gebeuren.
  maandag 21 juli 2008 @ 21:28:56 #283
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60253665
Dan maar even zo:

@ 4:20 Ik dacht dat dit filmpje ook zo populair was op Geenstijl.... raar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 21 juli 2008 @ 21:30:35 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_60253719
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef Yildiz het volgende:
Ik zie het al voor me,

blabla patatgeneratie blabla...
Patatindustrie: Heuy! Zullen we anders even je hyves linken!?

blabla Einsteingeneratie blabla...
Wetenschappers: Heuy! Zullen we anders even je hyves linken!?

Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden, en helemaal de reacties in de trend van 'had je kunnen verwachten'. Nee, dat had je niet mogen verwachten, lijkt me.
Dit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_60253854
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:28 schreef Yildiz het volgende:
Dan maar even zo:

@ 4:20 Ik dacht dat dit filmpje ook zo populair was op Geenstijl.... raar.
Of Rutger en de meiden van halal:

http://www.geenstijl.tv/2(...)eiden_van_halal.html

"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2008 @ 22:13:18 #286
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60254769
Prima dat GS naar de Raad van Journalistiek gaat, maar hadden ze die zelf niet al afgeschreven?
Dat is wat mij zo stoort aan GS, altijd dat opportunisme. Onbetrouwbaar als de neten, maar niet minder leuk.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:15:47 #287
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60254821
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prima dat GS naar de Raad van Journalistiek gaat, maar hadden ze die zelf niet al afgeschreven?
Dat is wat mij zo stoort aan GS, altijd dat opportunisme. Onbetrouwbaar als de neten, maar niet minder leuk.
Dat scoort bij mij ook hoge ogen qua irritatie, er is absoluut geen integriteit. Wat zijn de fundamenten van Geenstijl
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:15:55 #288
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_60254827
De generatie geenstijl, heeft geen stijl
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  maandag 21 juli 2008 @ 22:39:38 #289
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60255402
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Tsja, het is wat.

Had je ook nog argumenten om aan te tonen dat ik ongelijk heb, of kun je alleen maar op de man? Ik prefereer namelijk beide, maar dan wel tegelijk.
Is prima, graag zelfs, maar niet in dit topic.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:40:47 #290
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60255429
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Klopt. Eerst de publieke omroep afzeiken, vervolgens een programma willen maken met een publieke omroep. Holladiee.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:41:27 #291
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60255446
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat scoort bij mij ook hoge ogen qua irritatie, er is absoluut geen integriteit. Wat zijn de fundamenten van Geenstijl
Adverteerders.
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2008 @ 22:44:48 #292
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60255516
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het fundament was een stel (oud)-journalisten die baldadige stukjes schreven, waarbij mensen konden reageren. Kleinschalig was het leuk, nu is het overzicht weg en zijn de redacteurs omhooggevallen. Tegenwoordig is enkel Fleischbaum de schrijver die het in de vingers heeft, de rest is te populistisch of gefrustreerd. Tja, het was nieuw en ze shockten. In feite zijn ze ook gegijzeld door hun publiek. Er zitten idioten tussen die GS liever kwijt is dan rijk. Ik denk dat hun frustratie is dat er voornamelijk vmbo-gasten reageren. Denk aan Starfucker en Rombo die al eerder vertrokken, omdat de reaguurders te dom waren voor hun schrijfsels.
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2008 @ 22:45:25 #293
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60255533
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Adverteerders.
Ze vinden aandacht en geld leuk, maar dat was niet het fundament.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:45:48 #294
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60255541
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Adverteerders.
Dat doet Verdonk ook zo..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:47:39 #295
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60255579
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het fundament was een stel (oud)-journalisten die baldadige stukjes schreven, waarbij mensen konden reageren. Kleinschalig was het leuk, nu is het overzicht weg en zijn de redacteurs omhooggevallen. Tegenwoordig is enkel Fleischbaum de schrijver die het in de vingers heeft, de rest is te populistisch of gefrustreerd. Tja, het was nieuw en ze shockten. In feite zijn ze ook gegijzeld door hun publiek. Er zitten idioten tussen die GS liever kwijt heeft dan rijk. Ik denk dat hun frustratie is dat er voornamelijk vmbo-gasten reageren. Denk aan Starfucker en Rombo die al eerder vertrokken, omdat de reaguurders te dom waren voor hun schrijfsels.
Dit is eigenlijk de spijker op de kop. Spot on.
En dat er nog mensen religieus geloven in De Waarheid die die opportunistische bende verkondigt zegt eigenlijk meer over die lui dan over het rebelse dat GeenStijl ooit had, dat is uitgegroeid tot een zuur monster dat aan elkaar hangt van de éénregelige VMBO-reaguursels.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:49:07 #296
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60255624
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ze vinden aandacht en geld leuk, maar dat was niet het fundament.
Er is geen fundament meer op dat roze blog. Er is weinig speels meer aan,eigenlijk. Dat laat deze strapats ook weer zien, dat met die raad van journalistiek.
pi_60255889
GeenStijl is inderdaad niet leuk meer, het nieuwe is er zolangzamerhand wel vanaf. Maar het blog heeft imho nog steeds een belangrijke functie die op dit moment door geen enkel ander medium naar behoren wordt vervuld: het aan de kaak stellen van de hypocrisie en leugenachtigheid van politici en andere zich verheven voelende lieden.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:25:54 #298
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60256630
Adverteerders ondersteunen graag GeenStijl omdat het de rechtse agenda dient.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60256708
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:25 schreef Klopkoek het volgende:
Adverteerders ondersteunen graag GeenStijl omdat het de rechtse agenda dient.

Dat het het meest gelezen blog van Nederland is heeft er volgens jou zeker niks mee te maken?
pi_60256880
quote:

[..]

Ongelooflijk dit soort uitspraken. Ik begrijp echt niet waarom je die in het openbaar zo nodig moet doen? Wat is nou je vreugde daarbij???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')