"Buut'nlanders"? "Zwart"?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Spot-on lies in the eye of the beholder. Vanaf de overkant van het meer lijken alle buut'nlanders wel zwart!
Dat vind ik ook maar ik wijs op de inconsequenties van GeenStijl.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind een journalist die in dienst is wel heel anders dan een user/reaguurder.
ja johhhhh... zeer politiekcorrect van je..... heel erg burgerfatsoenlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef RonaldRegen het volgende:
De islam is eigenlijk gewoon een vorm van fascisme.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
"Buut'nlanders"? "Zwart"?Is dit soms jouw grappig bedoelde burgermutspoginkje om mensen te declasseren?
We hadden het hier over een religie die opvallend veel overeenkomsten met het fascisme vertoont. Nu geldt dat voor elke religie in zekere mate, maar bij de islam is de gelijkenis verbluffend, bijna angstaanjagend goed. De islam is eigenlijk gewoon een vorm van fascisme.
Tsja, het is wat.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je valt gewoon regelrecht voor de godwins van een of andere idioot die nog nooit een geschiedenisboek heeft opgeslagen. Maar goed, da's erg offtopic.
Dit.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef Yildiz het volgende:
Ik zie het al voor me,
blabla patatgeneratie blabla...
Patatindustrie: Heuy! Zullen we anders even je hyves linken!?
blabla Einsteingeneratie blabla...
Wetenschappers: Heuy! Zullen we anders even je hyves linken!?
Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden, en helemaal de reacties in de trend van 'had je kunnen verwachten'. Nee, dat had je niet mogen verwachten, lijkt me.
Of Rutger en de meiden van halal:quote:Op maandag 21 juli 2008 21:28 schreef Yildiz het volgende:
Dan maar even zo:
@ 4:20 Ik dacht dat dit filmpje ook zo populair was op Geenstijl.... raar.
Dat scoort bij mij ook hoge ogen qua irritatie, er is absoluut geen integriteit. Wat zijn de fundamenten van Geenstijlquote:Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prima dat GS naar de Raad van Journalistiek gaat, maar hadden ze die zelf niet al afgeschreven?
Dat is wat mij zo stoort aan GS, altijd dat opportunisme. Onbetrouwbaar als de neten, maar niet minder leuk.
Is prima, graag zelfs, maar niet in dit topic.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Tsja, het is wat.
Had je ook nog argumenten om aan te tonen dat ik ongelijk heb, of kun je alleen maar op de man? Ik prefereer namelijk beide, maar dan wel tegelijk.
Klopt. Eerst de publieke omroep afzeiken, vervolgens een programma willen maken met een publieke omroep. Holladiee.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prima dat GS naar de Raad van Journalistiek gaat, maar hadden ze die zelf niet al afgeschreven?
Dat is wat mij zo stoort aan GS, altijd dat opportunisme. Onbetrouwbaar als de neten, maar niet minder leuk.
Adverteerders.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat scoort bij mij ook hoge ogen qua irritatie, er is absoluut geen integriteit. Wat zijn de fundamenten van Geenstijl
Het fundament was een stel (oud)-journalisten die baldadige stukjes schreven, waarbij mensen konden reageren. Kleinschalig was het leuk, nu is het overzicht weg en zijn de redacteurs omhooggevallen. Tegenwoordig is enkel Fleischbaum de schrijver die het in de vingers heeft, de rest is te populistisch of gefrustreerd. Tja, het was nieuw en ze shockten. In feite zijn ze ook gegijzeld door hun publiek. Er zitten idioten tussen die GS liever kwijt is dan rijk. Ik denk dat hun frustratie is dat er voornamelijk vmbo-gasten reageren. Denk aan Starfucker en Rombo die al eerder vertrokken, omdat de reaguurders te dom waren voor hun schrijfsels.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat scoort bij mij ook hoge ogen qua irritatie, er is absoluut geen integriteit. Wat zijn de fundamenten van Geenstijl
Ze vinden aandacht en geld leuk, maar dat was niet het fundament.quote:
Dat doet Verdonk ook zo..quote:
Dit is eigenlijk de spijker op de kop. Spot on.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het fundament was een stel (oud)-journalisten die baldadige stukjes schreven, waarbij mensen konden reageren. Kleinschalig was het leuk, nu is het overzicht weg en zijn de redacteurs omhooggevallen. Tegenwoordig is enkel Fleischbaum de schrijver die het in de vingers heeft, de rest is te populistisch of gefrustreerd. Tja, het was nieuw en ze shockten. In feite zijn ze ook gegijzeld door hun publiek. Er zitten idioten tussen die GS liever kwijt heeft dan rijk. Ik denk dat hun frustratie is dat er voornamelijk vmbo-gasten reageren. Denk aan Starfucker en Rombo die al eerder vertrokken, omdat de reaguurders te dom waren voor hun schrijfsels.
Er is geen fundament meer op dat roze blog. Er is weinig speels meer aan,eigenlijk. Dat laat deze strapats ook weer zien, dat met die raad van journalistiek.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze vinden aandacht en geld leuk, maar dat was niet het fundament.
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:25 schreef Klopkoek het volgende:
Adverteerders ondersteunen graag GeenStijl omdat het de rechtse agenda dient.
Ongelooflijk dit soort uitspraken. Ik begrijp echt niet waarom je die in het openbaar zo nodig moet doen? Wat is nou je vreugde daarbij???quote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
"Buut'nlanders"? "Zwart"?Is dit soms jouw grappig bedoelde burgermutspoginkje om mensen te declasseren?
We hadden het hier over een religie die opvallend veel overeenkomsten met het fascisme vertoont. Nu geldt dat voor elke religie in zekere mate, maar bij de islam is de gelijkenis verbluffend, bijna angstaanjagend goed. De islam is eigenlijk gewoon een vorm van fascisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |