abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:56:37 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60440187
Peter Wisgerhof --> FC Twente
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:32:44 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60441028
Boem boem Theo naar Willem II
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60443086
Hopelijk gaat Theo niet naar die kutclub.

De Paus is overigens al weer afgetest bij ons.
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:06:54 #180
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_60444543
David Bentley van Rovers naar Spurs?
Arshavin naar Spurs?

Suazo en Crespo van Inter naar Napoli?
pi_60447802
Michael van der Heijden van FC Lisse naar Swansea City is rond, zodra Swansea met Hereford United een goede afspraak heeft gemaakt over het direct verhuren van Van der Heijden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60456897
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef super-mario het volgende:
David Bentley van Rovers naar Spurs?
Arshavin naar Spurs?
Deze zijn erg hardnekkig. Net een telefoontje gehad van me oom dat deze 2 voor vrijdag zullen tekenen en als hij dat zegt is dat 9 van de 10 keer waar. Lets hope so!
pi_60456936
LoL Bentley heeft net voor Tottenham getekend Lekkere gerucht van mijn oom Als hij het maar waar als het om Arshavin gaat.

Welkom Bentley
pi_60456989
Klopt het dat Spurs bijna 23 miljoen heeft betaald? Bizarre prijs namelijk...Keane kostte Pool ietsje meer
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60457090
Ik zou niet weten wat er is betaald voor hem, maarja de voorzitter van Tottenham heeft vaker de neiging om gewoon te betalen wat er gevraagd wordt.
pi_60463664
"Ron Vlaar op verlanglijstje Internazionale"

Datum: 31-07-2008 Bron: Voetbalprimeur.nl

Ron Vlaar is in beeld bij Internazionale, zo bericht Football Italia. De Feyenoorder is één van de kandidaten om de door blessures geteisterde defensie van de Italiaanse kampioen te versterken.
Walter Samuel, Cristian Chivu en Ivan Cordoba waren al enige tijd out met een blessure. Dinsdag is daar Marco Materazzi bijgekomen, die ook een maand aan de kant staat met een dijbeenblessure. Mirel Radoi, die op huurbasis over zou moeten komen van Steaua Boekarest, en de transfervrije Matteo Ferrari zijn Inters topkandidaten.

Echter staan ook Feyenoorder Ron Vlaar en de Griekse jeugdinternational Sokratis Papastathopoulos op het lijstje van Inter. Zij zijn echter een duurdere investering dan de twee eerder genoemde verdedigers.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:38:00 #187
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60464606
gareth barry schijnt in de belangstelling te staan van liverpool, vernomen van een betrouwbare bron
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60465064
quote:
Tottenham Hotspur hoopt dubbele zaken te doen in Rusland. Voor het waanzinnige bedrag van 62 miljoen euro moeten Andrei Arshavin (foto, midden, Zenit Sint-Petersburg) en Roman Pavlyuchenko (foto, links, Spartak Moskou) met ingang van komend seizoen de aanval van de Londenaren gaan vormen. (Diverse Britse tabloids)
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60482983
Eto'o --> Roma
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:25:39 #190
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_60483085
Silva --> Roma (25-30miljoen)
pi_60483450
quote:
Jovanovic: ‘Ik wil naar PSV’

AMSTERDAM - De Servische aanvaller Milan Jovanovic stuurt aan op een overgang van Standard Luik naar PSV. Hoewel de Belgische club hem niet wil laten gaan, heeft de voetballer openlijk zijn voorkeur voor PSV uitgesproken.



“Uiteraard wil ik graag naar PSV”, noteerde het AD uit de mond van Jovanovic. “Ik wil er op dit moment verder niets over zeggen. Ik heb ook geen idee wanneer ik bij PSV te zien zal zijn.”

De onderhandelingen over de aanvaller zijn in volle gang. PSV zou vijf miljoen en Eric Addo hebben geboden, terwijl Standard zeven miljoen wil ontvangen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:24:30 #192
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60491969
Hij zal wel wegmogen nu luik toch geen kans heeft op de CL te bereiken...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_60493055
De Paus is op rondreis en heeft zich nu gemeld bij Fortuna Sittard.
Eens kijken of hij daar wel weet te imponeren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60493256
Bij FCDB was hij na een half uur al helemaal kapot van wat ik begreep..schiet lekker op met die kerel...
20 keer is scheepsrecht
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60503227
Botinnelli voor 99,9% zeker naar Samp
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60503378
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Botinnelli voor 99,9% zeker naar Samp
Jonathan zeker? Of Dario?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 08:13:05 #197
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60504643
Ledesma, die van Lazio uiteraard, naar Inter voor 9 miljoen pond + Pele.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 13:46:46 #198
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_60508149
Baptista en Malouda naar Roma?
Maquez van Barca naar Inter?
Van Persie naar Juventus? (Toevallig is Juve in Londen voor de Emirates Cup)
pi_60508586
Tomasz Radzinski van Xanthi naar AZ.
pi_60523514
quote:
Eto'o wil alleen naar 'big four'

Na de interesse van AS Roma en Valencia heeft Samuel Eto'o kenbaar gemaakt enkel naar een échte topclub te willen vertrekken.

De vier clubs die op zijn lijste staan, zijn AC Milan, Inter, Manchester United en Chelsea.

De Kameroener wordt al de gehele zomer gelinkt aan vertrek bij Barcelona, maar tot dusverre is nog geen enkele club echt concreet geworden.

Om geinteresseerde clubs af te houden heeft Eto'o nu laten weten welke clubs bij hem aan mogen kloppen.

Van die vier lijkt overigens alleen de optie Manchester United reëel. AC Milan heeft geen geld voor de aanvaller, terwijl Inter geen behoefte heeft aan een nieuwe spits.

Chelsea behoudt waarschijnlijk Didier Drogba, waardoor alleen Manchester United als optie overblijft.
quote:
'Real Madrid gaat 80 miljoen bieden op Ronaldo'

De transfersoap rondom Cristiano Ronaldo heeft weer een nieuw hoofdstuk gekregen. Volgens de Engelse krant News of the World komt Real Madrid komende week met een bod van 80 miljoen euro op de 23-jarige Portugees van Manchester United.

De soap-Ronaldo houdt de voetbalmedia al de gehele zomer bezig, maar volgens News of the World is het einde in zicht.

De krant beweert dat de 'Koninklijke' 80 miljoen euro over heeft voor de aanvallende middenvelder, die eerder nog te horen kreeg niet te mogen vertrekken bij Manchester United.

Ronaldo zelf heeft echter al te kennen gegeven persé naar Real te willen en zeker niet terug te willen keren naar Manchester United, dit tot afgrijzen van manager Sir Alex Ferguson.

De Duitse trainer Bernd Schuster bevestigt de ambitie om Ronaldo aan te trekken. "Of ik hem nog wil hebben? Ja, natuurlijk, wie wil er een speler als Ronaldo nu niet hebben."

De mogelijke komst van de Portugees betekent echter niet dat Rafael van der Vaart niet naar de Spaanse kampioen komt. Real Madrid zou graag beide spelers aan de selectie toevoegen.
quote:
'Arshavin voor recordbedrag naar Spurs'

Volgens The Mirror is Andrei Arshavin hard op weg om speler van Tottenham Hotspur te worden. De 26-jarige Rus komt waarschijnlijk voor zo'n 25 miljoen euro over van Zenit St. Petersburg, dat solidair is met de wens van de aanvaller om naar Engeland te trekken.

Arshavin maakte tijdens het afgelopen EK veel indruk en trok hiermee de aandacht van diverse buitenlandse topclubs.

De kans dat hij bij de Spurs zijn Russische maatje Roman Pavlyuchenko tegen gaat komen, is echter niet groot.

De aanvaller van Spartak Moskou heeft te kennen gegeven een voorkeur te hebben voor Arsenal of Chelsea.

Arshavin heeft volgens The Mirror reeds een persoonlijk akkoord bereikt met de ploeg van manager Juande Ramos waar hij per week zo'n 130.000 euro kan gaan verdienen.
quote:
Groot talent Moutinho blijft volgens Franco in Lissabon

João Moutinho blijft volgens de voorzitter van Sporting Lissabon, ofwel Sporting CP, Filipe Soares Franco gewoon in het José Alvalade, het stadion van Sporting.

De 21-jarige superster van Sporting CP wordt constant gelinkt aan Everton, dat een bod van vijftien miljoen euro op tafel zou hebben gelegd.

Moutinho is een van de grootste talenten die op de Europese velden rondloopt en heeft al 107 duels op zijn naam staan voor Sporting, waarin hij dertien keer scoorde.

De spelmaker van de Portugezen heeft zelf aangegeven graag aan een nieuw avontuur te willen beginnen. Dit viel echter niet in goede toonaarden bij trainer en medespelers, waardoor Moutinho nu uit de toon lijkt te vallen. Voorzitter Franco zou echter alles onder controle hebben.

"Ik ben optimistisch gestemd," zegt de voorzitter Franco van Sporting CP. "We hebben, naar aanleiding van de vraag van de technische staf om nieuwe spelers, flink geïnvesteerd. We hebben een nationaal- en internationaal waardige selectie, die zonder meer beter is dan de selectie van vorig seizoen."

Op enkele namen, die in verband worden gebracht met zijn club ging hij echter niet in. "Als er iets rond is, zullen wij het melden."
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')