SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:36 schreef Metalfrost het volgende:
Het is normaal eh. Wie de dood niet vreest is bang voor het leven. Vice versa geldt hetzelfde.Ok dat is dus het geheim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet over nadenken....maar vreemd blijft het wel."Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
Natuurlijk. Je bent waarschijnlijk wel bekend met het gezegde: 'Geniet van het leven, nu het nog kan.'quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:38 schreef Druuna het volgende:
[..]
Ok dat is dus het geheim?
Niet over nadenken....maar vreemd blijft het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Ja wat is het nou dood = doodquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:31 schreef doerustug het volgende:
Ik geloof erin dat de dood net zoiets is als dat je de stroomkabel uit je pc trekt. Gewoon in een keer uit. Niks gezeik over de hemel. Er leven gvd 6 miljard mensen op de aarde, om nog maar te zwijgen over onze voorgangers... Alsof die allemaal een 'check' krijgen bij de 'hemelpoort' Daar zullen ze het aardig druk mee hebben dan...![]()
Give me a break stomme gristenhonden... Dood = dood. Dood != in de hemel/hel belanden
hopelijk heb ik hierbij het emo gehalte wat opgeschroefd
!= niet gelijk aanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja wat is het nou dood = dood
Of Dood = in de hemel of hel belanden
Als ik zou kunnen kiezen.
Doe mij maar de Hell.
Natuurlijk, veel meer intersante personen daar, babbeltje maken met Adolfje, Nappie, Ceasar, Mao, Fidel binnekort, Newton, DaVinci etc etc en alle hoeren gaan ernaartoe,
Wat zit er nu in de hemel... nonnekes, paters, pauzen cda'ers, sgp'ersnee dank je
Vergeef me ik zag het ! niet, doe als je nick blaaskaakquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:44 schreef doerustug het volgende:
[..]
!= niet gelijk aan
En ga alsjeblieft terug naar de basisschool en begin vanaf daar helemaal opnieuw aan je schoolcarriére.
Bij voorbaat dank.
Maak jij je vooral geen zorgen over hoe ik me gedraagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vergeef me ik zag het ! niet, doe als je nick blaaskaak
Ik maak me altijd zorgen over de jeugd van tegenwoordig, comazuipen, messentrekken, schelden en agresief doen als je normaal kan reagerenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:48 schreef doerustug het volgende:
[..]
Maak jij je vooral geen zorgen over hoe ik me gedraag
Het is iets uit de informatica... bij programmeren enzo wordt dat gebruikt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vergeef me ik zag het ! niet, doe als je nick blaaskaak
P.s. != is geen term die ik ooit geleerd heb, nog op de basisschool, nog op de lts nog op de havo.
Zal wel iets zijn van de afgelopen 10 jaar nadat ik van school af ben gekomen.
quote:Crematie Verzekering
Verzeker uw Afscheid op uw manier. Gratis Vrijblijvend Advies!
Nuvema.nl/Crematieverzekeringen
Hopelijk de volgende keer een vrouwlijk lichaam, dan zou ik niet van mezelf af kunnen blijven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:25 schreef Morwen het volgende:
De dood is de circel rond, wij mogen hier even spelen in lichamelijke vorm, daarna moeten we weer netjes wachten op een nieuw lichaam om mee te spelen
Ah, een grapjasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:18 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Het is iets uit de informatica... bij programmeren enzo wordt dat gebruikt.
Gaat ook vervelenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hopelijk de volgende keer een vrouwlijk lichaam, dan zou ik niet van mezelf af kunnen blijven.
De eerst komende 20 jaar niet, daarna zien we wel verderquote:
Ik zou het bij 10 jaar houdenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 07:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
De eerst komende 20 jaar niet, daarna zien we wel verder
Ah crap.. jah :Squote:Op zaterdag 19 juli 2008 07:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou het bij 10 jaar houdenVanaf daar is het downhill, ongesteldheid, lekken, hormonen, zwangerschappen. Ik zou die kant niet op gaan als ik jou was
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is weliswaar zo dat ouderen al meer voldoening uit hun leven hebben gehaald en dus minder vrees voor de dood hebben. Maar van de andere kant: Als je de dood niet vreest, houd je niet genoeg van het leven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Als je bang bent voor de dood heb je denk ik geen voldoening uit je leven gehaald.
Ik ben niet bang voor de dood. Niet dat ik zoveel voldoening uit mijn leven gehaald heb, maar als het gebeurt dan gebeurt het gewoon. Het heeft geen zin om er in angst voor te leven.
Daar gaat het dan ook niet om. Het gaat om het niet meer zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:15 schreef MLF het volgende:
hoe kan iemand nu bang voor de dood zijn, je voelt er niks van
Nu wil het ook weten.quote:
Eerst aanvragen, dan een formulier in drievoud invullen, en dan 6 maanden wachten totdat er toestemming gegeven wordquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:29 schreef Gummibeer79 het volgende:
Goed nieuws!
De regering is voornemens de dood af te schaffen!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:03 schreef floris.exe het volgende:
Wees blij dat er ooit een einde komt aan deze verschrikking.
Kan ik me niet voorstellen!quote:
Ja maar hij staat daar!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Eerst aanvragen, dan een formulier in drievoud invullen, en dan 6 maanden wachten totdat er toestemming gegeven word
Daar kun je van mening over verschillen. Ik vind dat dus niet. Het leven kent mooie momenten, dat ervaar ik ook wel, maar over het algemeen word ik iedere ochtend wakker met een zwaar gevoel en probeer ik alle moed weer bij elkaar te verzamelen om die dag door te komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:09 schreef Knevelt het volgende:
[..]het leven is een mooi verschijnsel.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:25 schreef Morwen het volgende:
De dood is de circel rond, wij mogen hier even spelen in lichamelijke vorm, daarna moeten we weer netjes wachten op een nieuw lichaam om mee te spelen
Is niet grappig, want GOTO's zijn echt not done :{w . Doe dan het volgende:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah, een grapjas :') die stoer doet met programeer taal :p
Dan heb ik ook nog wat voor hem
10 print "Fuck you"
20 Goto 10
1 2 3 4 | { System.out.println("Fuck you"); } |
Helaas heb je op sommige gebieden je denken niet in de hand.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:14 schreef MarMar het volgende:
Het maakt dus geen fluit uit hoe druk je je er over maakt, maak je dan maar liever druk over hoe je leeft
Waarom dan? Vanwaar dat zware gevoel?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Daar kun je van mening over verschillen. Ik vind dat dus niet. Het leven kent mooie momenten, dat ervaar ik ook wel, maar over het algemeen word ik iedere ochtend wakker met een zwaar gevoel en probeer ik alle moed weer bij elkaar te verzamelen om die dag door te komen.
Maybe, maar het helpt wel om te relativeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:18 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Helaas heb je op sommige gebieden je denken niet in de hand.
Da's waar. Wat mij vooral helpt te relativeren is dat iedereen ooit eraan moet geloven. En die gelijkheid heeft ook zo z'n mooie kant, hoe gek het misschien ook klinkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maybe, maar het helpt wel om te relativeren.
Objectief gezien is er niet zoveel aanleiding, maar het is een gevoel dat er gewoon is. Ik denk dat het ook vooral een karaktertrek is. Ik ben van nature pessimistisch. Ik word niet opeens optimistisch omdat ik positieve dingen beleef, dus ik zal er altijd wel moeite mee hebben denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:18 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Waarom dan? Vanwaar dat zware gevoel?
Ik denk bij mezelf dat het dan zo heel vreselijk toch niet kan zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:22 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Da's waar. Wat mij vooral helpt te relativeren is dat iedereen ooit eraan moet geloven. En die gelijkheid heeft ook zo z'n mooie kant, hoe gek het misschien ook klinkt.
Hoe kan iets gek klinken dat zo vanzelfsprekend is, zo'n wezenlijk onderdeel van het bestaan? Dat is bijna alsof het gek is dat we ademen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:22 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Da's waar. Wat mij vooral helpt te relativeren is dat iedereen ooit eraan moet geloven. En die gelijkheid heeft ook zo z'n mooie kant, hoe gek het misschien ook klinkt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik moet er overigens ook niet aan denken om het eeuwige leven te hebben!
Er is geen reden om het eerste te denken, dus is het laatste het meest logische.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:27 schreef Samba-boy het volgende:
Ik vraag me toch af. Wat gebeurt er als je dood bent? Ga je, zoals velen zeggen, naar de hemel of hel, of... Ben je gewoon weg? Heb je hetzelfde gevoel als dat je ligt te slapen? Met enig verschil: Je hoort niks, ziet niks, DENKT niks..... Je bent weg.... Tja......
Ik hoop het eerste, denk het laatste
Stel je eens voor, die eeuwigheid. Lijkt mij zelf ook verschrikkelijk. Wat moet je al die tijd doen? Tenzij je natuurlijk de mogelijkheid hebt om er op ieder gewenst moment uit te stappen.quote:
Er is ook geen reden om het laatste te denken, dus waarom is dat de meest logische? Het meest logisch is dat je er gewoon geen uitspraak over doet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:27 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Er is geen reden om het eerste te denken, dus is het laatste het meest logische.
Waarom wel?quote:
Je hebt gelijk. Toen ik terugkeek merkte ik de drogredenering bij mezelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:30 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om het laatste te denken, dus waarom is dat de meest logische? Het meest logisch is dat je er gewoon geen uitspraak over doet.
Nee okee, dat ben ik met je eens. Er zijn denk ik geen oneindig aantal vermakelijke dingen, noch vermakelijke dingen die eeuwig vermakelijk blijven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik zou me op den duur rot gaan vervelen en niet meer weten wat ik nou nog meer moest/kon doen.
Das nie BASIC numbnuts.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:17 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is niet grappig, want GOTO's zijn echt not done. Doe dan het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Als ik zou kunnen kiezen.
Doe mij maar de Hell.
Natuurlijk, veel meer intersante personen daar, babbeltje maken met Adolfje, Nappie, Ceasar, Mao, Fidel binnekort, Newton, DaVinci etc etc en alle hoeren gaan ernaartoe,
Wat zit er nu in de hemel... nonnekes, paters, pauzen cda'ers, sgp'ersnee dank je
Behalve dat het ooit gaat vervelen, is het leven gewoon een proces en om in 1 fase te blijven hangen kan naar mijn idee niet fijn zijn. Ouder zijn met alle lichamelijke gebreken van dien is misschien een tijdje wel door te komen, maar gaat na een aantal decennia wel tegenstaan denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:34 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Nee okee, dat ben ik met je eens. Er zijn denk ik geen oneindig aantal vermakelijke dingen, noch vermakelijke dingen die eeuwig vermakelijk blijven.
Ik wilde het ff checken, want er zijn ook mensen die het zeggen omdat dat populair klinkt.
Dat ligt er maar aan wat je met 'voor niets' bedoelt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:37 schreef MarMar het volgende:
Ik geloof niet dat een leven ooit voor niets is; je laat altijd je sporen na.
Dan is het per definitie ook niet voor niets geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:44 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat je met 'voor niets' bedoelt.
Ik geloof niet in een doel van het leven in het algemeen. Niet alles behoeft een doel om te bestaan.
Jouw ava zegt dan ook genoeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:18 schreef TheSorrow het volgende:
Ik omhels de dood met beide armen.
Ich bin einverstanden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan is het per definitie ook niet voor niets geweest
Wat ik ermee bedoel is dat iemand anders iets kan hebben aan wat jij doorgeeft aan kennis/visie/manier van leven etc.
Ik denk dat een doel willen hebben aan het einde het eigenlijke doel voorbij gaat; namelijk gewoon zo goed mogelijk leven!
true that!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:57 schreef Sjibble het volgende:
je bent tenminste niet als een zuid amerikaan of afrikaan geboren.
Europe is the best place
er zijn toch van die dorpjes in bepaalde landen waar het verboden is om te overlijden?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
De dood is slecht voor je. Dat daar nog geen heffing of verbod op gekomen is snap ik nog steeds niet.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef piekartz87 het volgende:
vandaag ben ik toevallig jarig,, en ondanks ik nog maar 21 ben ga je er toch overna denken van, nu heb ik mijn tienerjaren toch echt wel gehad enz
Dood bestaat niet. Echt. Het eerste dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:27 schreef Samba-boy het volgende:
Ik vraag me toch af. Wat gebeurt er als je dood bent? Ga je, zoals velen zeggen, naar de hemel of hel, of... Ben je gewoon weg? Heb je hetzelfde gevoel als dat je ligt te slapen? Met enig verschil: Je hoort niks, ziet niks, DENKT niks..... Je bent weg.... Tja......
Ik hoop het eerste, denk het laatste
Neuken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:33 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Dood bestaat niet. Echt. Het eerste dus.
Dus als je dood bent adem je ook door, klopt je hart nog, draai je jezelf regelmatig om in je graf en werken de 'droomhersenen' nog gewoon?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:03 schreef Zenon het volgende:
Eigenlijk ga je elke avond dood, want je valt in slaap en dat is ongeveer hetzelfde als doodgaan, want je voelt niks en bent helemaal "weg". Het enige verschil met doodgaabn is dat je niet meer wakker wordt.
Omdraaien in het graf schijnt erg vaak te gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:20 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Dus als je dood bent adem je ook door, klopt je hart nog, draai je jezelf regelmatig om in je graf en werken de 'droomhersenen' nog gewoon?
Als je in slaap valt heb je nog enigzins het besef dat je ook weer wakker word, en je droomt (mischien).quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:58 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Doodgaan is denk ik vooral eng omdat je je bewustzijn verliest, bij mij is dat het in elk geval. Als kind heb ik periodes gehad waarin ik niet wilde slapen omdat ik bang was om zomaar mijn bewustzijn en waarneming kwijt te raken, ook als is het maar gedeeltelijk. Narcose was nog enger, dan ben je helemaal hulpeloos en overgeleverd aan anderen. En het idee van 'er niet meer zijn' is ook wel vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |