ik heb hem gedownload (volgens mij)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
70% van de show ben je aan het woord.![]()
Hier is Peter's Priet Praat Show dus te downloaden:
http://rapidshare.com/fil(...)how20080718.mp3.html
o nee wacht effe ik zie iets onder in beeldquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb hem gedownload (volgens mij)
en dan krijg ik deze pagina http://rs60.rapidshare.co(...)raatShow20080718.mp3
en toen klikte ik op die grote blauw knop met pijl & download maar er gebeurd niks
hoe lang duurdt dat gespace gedoequote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het begint ik hoor nu de space dinges
[ afbeelding ]
Je speelt het toch af met zoiets als media player of winamp?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hoe dan?
winampquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je speelt het toch af met zoiets als media player of winamp?
ja duurdt wel langquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben hem ook aan het downloaden, pff, nog 39 minuten......
Ik ga zo ook naar mezelf luisteren, ik zat tegelijk met NMNS in de uitzending......quote:
Hier in Heerenveen was net een enorme hoosbui.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:
Hey het onwedert boven het Noorden:
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Ik dacht net al wat te horen in de verte....geen verbeelding dus.
hoiquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier in Heerenveen was net een enorme hoosbui.
Goedemiddag een ieder.
Je bent net Heindje Davids, je bleef maar terugkomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nu tipsch god wat kan ik ouwehoeren
god ja volgens mij kom ik hierna nog een keer of 3quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent net Heindje Davids, je bleef maar terugkomen.
Raar hè, om jezelf te horen?
Ik kom iedere week aan de beurtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja lach maar jij komt straks aan de beurt
Die was weer hilarisch. Het was een heerlijk luisteravondje... je kan lekker lullen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi![]()
ik ben de uitzending van gister aan het luisteren
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Die was weer hilarisch. Het was een heerlijk luisteravondje... je kan lekker lullen.
Nou jij kan er ook wat van zeg....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent net Heindje Davids, je bleef maar terugkomen.
Raar hè, om jezelf te horen?
Goedemiddag Roevka.![]()
Valt toch wel mee?quote:
Nee zeg, komaan. Dat is pas omslachtig.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef HoneyBunny het volgende:
Morguh![]()
Kan je er geen nzb-tje van maken Tipsch?
mogguh HoneyBunnyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef HoneyBunny het volgende:
Morguh![]()
Eng!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef HoneyBunny het volgende:
Morguh![]()
Ja?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, komaan. Dat is pas omslachtig.
voor straks hoor wil nou niks missen, was gisteren te adhd achtig om het allemaal te volgenquote:
Middag, wat is een nzb-tje?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef HoneyBunny het volgende:
Morguh![]()
Rapidshare is toch wel sneller dan dat, of niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Ja?
Maar maar maar- Dan heb ik m binnen 5 minuutjes binnen! Nu moet ik 45 minuten wachten
Nee hoor...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij bent niet geweest hé toch?
ja Peter is goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor...
Ik zat lekker relaxed te luisteren... Voelde met net een 'voyeur' kreeg er een DGK gevoel bij... het beeld ontbrak nog.
En Peter vind ik een heerlijke radiomaker. Prachtige stem.... en weet jullie goed te voeren....![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Rapidshare is toch wel sneller dan dat, of niet?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?![]()
Ik vind het altijd zo lachen met Peet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |