Ik zal het tuinfluiter, die al 2 dagen een OP aan het schrijven is, niet aandoenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub ding topic vol.. Open je toch een nieuwe
Ik klink ook niet als Sylviaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan Heidie?![]()
Dus jij was ook niet Sylvia. Goffer, nu blijf ik me afvragen wie dat nou was
Oh diequote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand waar je voorlopig even van af moet blijven
Wil die Syvia net het soa verhaal vertellen gaat Peter naar de plee en toen was het tuut tuut tuutquote:
Zeg mantelpakkoopgootmiepert, heb jij nu ook gebeld vanaaf?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Sylvia klonk ook niet als een Sylvia
Heeft iemand het opgenomen, zo te horen toch de moeite waardquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil die Syvia net het soa verhaal vertellen gaat Peter naar de plee en toen was het tuut tuut tuut
En ze was al zo zenuwachtigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil die Syvia net het soa verhaal vertellen gaat Peter naar de plee en toen was het tuut tuut tuut
hoop het nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft iemand het opgenomen, zo te horen toch de moeite waard
lulquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg mantelpakkoopgootmiepert, heb jij nu ook gebeld vanaaf?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk heb ik gebeld, maar de lijn was steeds bezet
Hi schatquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Drie, vier lijnen en toch steeds bezet......
He jij hebt in mn fobo zitten kalken en nu kan ik dat niet bij jou doenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Drie, vier lijnen en toch steeds bezet......
Nu wil ik het helemaal terugluisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |