Het is een youtube die ergens op slaat, vandaar (NZ)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]Soury toch, een youtube
WTF is happening??
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:12 schreef PeterNB het volgende:
Nou ik ga over Meester Dementor dromen..........................
Trustuh !!![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:12 schreef PeterNB het volgende:
Trustuh !!![]()
Zit ik op het verkeerde forumquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yeeeeehaaaaa![]()
![]()
Ik duik er ook maar eens in!
Over appels dus....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:12 schreef PeterNB het volgende:
Trustuh !!![]()
Okay, vooruit dan maarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een youtube die ergens op slaat, vandaar (NZ)![]()
En Peter leuk gedaan !!
Truste Peterquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*text automatically deleted by system. reason: too explicit language*
Hey! Lea!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]Soury toch, een youtube
WTF is happening??
Maar wat was nu het geluid?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*text automatically deleted by system. reason: too explicit language*
Heb jij weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:18 schreef nachtzuster het volgende:
En nee APK ik kan absoluut NIET zingen
NZquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey! Lea!![]()
En nee APK ik kan absoluut NIET zingen
Officieel wel, maar officieus driekwart afgelopen week. Komende week half half en die week daarna hoop ik 't klaar isquote:
quote:
Ah, tegen de tijd dat jij echt vakantie hebt loop ik "het kutwijf bij de deur" uit te hangen, en daarna ben ik een week dood, dus ik spreek je ergens halverwege augustus wel weerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Officieel wel, maar officieus driekwart afgelopen week. Komende week half half en die week daarna hoop ik 't klaar is
Nee, weer gemistquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He Heidie! Je hebt alles gemist!
Of heb je stiekem zitten luisteren?
Die verbale precisie bombardementen van die hollanders, daar kan geen "lalala" tegenopquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht altijd dat dat tegen bommen, granaten en kogels was. Maar 't is dus tegen 't lullen
Waar ben je nu dan Heidie?quote:
Huub ding topic vol.. Open je toch een nieuwequote:
Ja nou je het zegt.... Who the fuck is sylviaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan Heidie?![]()
Dus jij was ook niet Sylvia. Goffer, nu blijf ik me afvragen wie dat nou was
Luilak...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die verbale precisie bombardementen van die hollanders, daar kan geen "lalala" tegenop
Iemand waar je voorlopig even van af moet blijvenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt.... Who the fuck is sylvia
Ik zal het tuinfluiter, die al 2 dagen een OP aan het schrijven is, niet aandoenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub ding topic vol.. Open je toch een nieuwe
Ik klink ook niet als Sylviaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan Heidie?![]()
Dus jij was ook niet Sylvia. Goffer, nu blijf ik me afvragen wie dat nou was
Oh diequote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand waar je voorlopig even van af moet blijven
Wil die Syvia net het soa verhaal vertellen gaat Peter naar de plee en toen was het tuut tuut tuutquote:
Zeg mantelpakkoopgootmiepert, heb jij nu ook gebeld vanaaf?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Sylvia klonk ook niet als een Sylvia
Heeft iemand het opgenomen, zo te horen toch de moeite waardquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil die Syvia net het soa verhaal vertellen gaat Peter naar de plee en toen was het tuut tuut tuut
En ze was al zo zenuwachtigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil die Syvia net het soa verhaal vertellen gaat Peter naar de plee en toen was het tuut tuut tuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |