quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoiik doe even een klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat was m weer, verder alles prima in orde, gezellig en onder controle hoorYou go girl!
![]()
Terecht!!
Ik ga eens douchen en naar de Ikea/Praxis... hopen dat ik t kan houden bij de dingen die ik nodig heb en niet meer
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
Mja dat is slechts symptoombestrijding, dan pak je het echte probleem niet aan. En volgens mij werkt citronella alleen als mild afschrikmiddel tegen kleine vliegbeesten zoals muggen...quote:
Ik ehb er al een kwartier geen gezien. Zou ik ze dan allemaal gevangen hebben?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:08 schreef Vork het volgende:
Ik heb ze sinds kort ook hier, vliegen. Het is een plaag.
Ik heb wel een kat. Die vangt er heel af en toe een, als ze daar zin in heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik ehb er al een kwartier geen gezien. Zou ik ze dan allemaal gevangen hebben?
ik heb een glas en een ansichtkaart. Heb er eentje doodgeslagen..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb wel een kat. Die vangt er heel af en toe een, als ze daar zin in heeft.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoiik doe even een klacht
Geheel logisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat was m weer, verder alles prima in orde, gezellig en onder controle hoor
Anders maak je forel![]()
Hallo Jan Baptista van Helmontquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat bekijken hoort allemal bij m'n schoonmaak proces van vandaag. Maar, dan zouden er wel meer rondvliegen denk ik, en zou ik het ook horen. Tis alleen dat er zo nu en dan een nieuwe opduikt....
Erg smerig.
Leuk zeg!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:28 schreef AKnynke het volgende:
Gisteren bij m'n vriendinnetje had ze een hele toffe verassing voor me, ze had een erg gaaf zwart jurkje voor me gekocht!
En hij staat me zo leuk, en zit zelfs lekker!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:10 schreef KrnKje het volgende:
Kakweer... wilde net gaan fietsen, regent het keihard
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Geheel logisch!
Anders maak je forel
kaasplankje is een of andere nono die rondzwerft op ´t forum. Hij heeft af en toe een grote bek maar doet geen vlieg kwaad. Is een ware eet + kookliefhebber. bouwjaar 1976.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie zijn trouwens De_Kardinaal en kaasplankje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |