quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoiik doe even een klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat was m weer, verder alles prima in orde, gezellig en onder controle hoorYou go girl!
![]()
Terecht!!
Ik ga eens douchen en naar de Ikea/Praxis... hopen dat ik t kan houden bij de dingen die ik nodig heb en niet meer
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
Mja dat is slechts symptoombestrijding, dan pak je het echte probleem niet aan. En volgens mij werkt citronella alleen als mild afschrikmiddel tegen kleine vliegbeesten zoals muggen...quote:
Ik ehb er al een kwartier geen gezien. Zou ik ze dan allemaal gevangen hebben?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:08 schreef Vork het volgende:
Ik heb ze sinds kort ook hier, vliegen. Het is een plaag.
Ik heb wel een kat. Die vangt er heel af en toe een, als ze daar zin in heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik ehb er al een kwartier geen gezien. Zou ik ze dan allemaal gevangen hebben?
ik heb een glas en een ansichtkaart. Heb er eentje doodgeslagen..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb wel een kat. Die vangt er heel af en toe een, als ze daar zin in heeft.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoiik doe even een klacht
Geheel logisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat was m weer, verder alles prima in orde, gezellig en onder controle hoor
Anders maak je forel![]()
Hallo Jan Baptista van Helmontquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat bekijken hoort allemal bij m'n schoonmaak proces van vandaag. Maar, dan zouden er wel meer rondvliegen denk ik, en zou ik het ook horen. Tis alleen dat er zo nu en dan een nieuwe opduikt....
Erg smerig.
Leuk zeg!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:28 schreef AKnynke het volgende:
Gisteren bij m'n vriendinnetje had ze een hele toffe verassing voor me, ze had een erg gaaf zwart jurkje voor me gekocht!
En hij staat me zo leuk, en zit zelfs lekker!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:10 schreef KrnKje het volgende:
Kakweer... wilde net gaan fietsen, regent het keihard
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Geheel logisch!
Anders maak je forel
kaasplankje is een of andere nono die rondzwerft op ´t forum. Hij heeft af en toe een grote bek maar doet geen vlieg kwaad. Is een ware eet + kookliefhebber. bouwjaar 1976.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie zijn trouwens De_Kardinaal en kaasplankje?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kaasplankje is een of andere nono die rondzwerft op ´t forum. Hij heeft af en toe een grote bek maar doet geen vlieg kwaad. Is een ware eet + kookliefhebber. bouwjaar 1976.
Oh die loser. Ik zie die naam wel eens voorbij komen in het "wat eten en drinken we vandaag" topic volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kaasplankje is een of andere nono die rondzwerft op ´t forum. Hij heeft af en toe een grote bek maar doet geen vlieg kwaad. Is een ware eet + kookliefhebber. bouwjaar 1976.
Ja, dan heeft AKnynke ook geen flikker aan je hèquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
kaasplankje is een of andere nono die rondzwerft op 't forum. Hij heeft af en toe een grote bek maar doet geen vlieg kwaad. Is een ware eet + kookliefhebber. bouwjaar 1976.
!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:08 schreef AKnynke het volgende:
Argh, net weer twee vliegen het raam uit geholpen. Waar komen die beesten in hemelsnaam vandaan! Het enige wat ik op de plaats heb laten staan net is de koelkast, die krijg ik niet verplaatst. blegh.
Vrijgezel, getrouwd, aan het vreemd gaan? Kinderen, huisdieren? Baan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:10 schreef kaasplankje het volgende:
nou vooruit, omdat ik in zo´n klotebui ben een fotootje
Sportieve FOK!kers #2
Dit zijn vliegen larven:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:21 schreef AKnynke het volgende:
D'r lag iig geen dode muis. Wel hele kleine bolletjes, wellicht vliegenlarven oid? Die zijn allemal weg, alle vliegen zijn weg, m'n hele kamer is grondig schoongemaakt, stofzuigerzak is vervangen, en ik heb eens flink met insectenspray gesprayed. Dat doe ik straks nog een keer, en dan moet het goed zijn.
Oh, en ik ben ook wer helemaal schoon. Nu is het wel tijd om eens te ontbijten denk ik, heb behoorlijke trek!
'k heb insectenspray erachter gesprayed.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
!!!!
Juist wèl doen dus!Kan iemand je helpen? Zo te lezen is die nooit verplaatst geweest.
Goed voor de lijn..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten hier mensen die nog moeten ontbijten, Principessa
nah, ze bewogen ook niet. Donkerbruin, | | zo groot ongeveer..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit zijn vliegen larven:
[ afbeelding ]
Een verpopte made?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nah, ze bewogen ook niet. Donkerbruin, | | zo groot ongeveer..
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Goed voor de lijn..
Ze hebben oogjesZie je?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit zijn vliegen larven:
[ afbeelding ]
Moet jij niet je autobiografie voor ons schrijvenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
![]()
![]()
![]()
gadverdamme wat is dát goor zeg rrrr
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een verpopte made?
[ afbeelding ]
Dat is gewoon de natuurquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
gadverdamme wat is dát goor zeg rrrr
ja/nee/nee/nee/nee/eigen baassiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrijgezel, getrouwd, aan het vreemd gaan? Kinderen, huisdieren? Baan?
Ja, kom op hoor, dit is magertjes zeg.
Geschoren benenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:10 schreef kaasplankje het volgende:
nou vooruit, omdat ik in zo´n klotebui ben een fotootje
Sportieve FOK!kers #2
een vlieg legt eitjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zou best wel eens heel goed kunnen. Maar, die komen toch niet allemaal in een keer uit en zijn toch niet in een keer zo groot? Vliegen moeten toch ook groeien?
Goed, vanavond mr. Tilburg maar eens vragen om m'n koelkast te verplaatsen voor me.
Heb je wat te doen volgende week?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |