Kan nu een heel mooi theoretisch verhaal op hangen waarvan je denkt: ja, ze heeft gelijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil gewoon een normaal ritme om 23uur slapen en om 7/8 uur vrolijk op, ipv diep in de nacht eens gaan slapen en wakker worden de volgende ochtend en denken: ok ik heb toch geen reden mn bed uit te komen en vervolgens om 14/15uur mn bed eens uit te kruipen.
Het is maar goed dat ik af en toe er wel uit moet ivm werk.
Van wie kreeg je dat bericht?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hi,
Ik heb een van mijn oude schijven aangesloten op de PC, zat er een beetje mee te kloten en kwam een bestand tegen dat jouw nick als bestandsnaam had. Nou ja, in ieder geval, dit was de foto. Van 8 mei vorig jaar, blijkbaar.
Anyway, klopt de bestandsnaam of niet? Dat wou ik even weten.
[ afbeelding ]
dude
Ik denk dat mijn werkgever dat niet leuk vindt als ik zeg dat ik vanaf nu een normaal ritme wilquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Volgens mij kunnen wij allemaal wel een normaal ritme gebruiken.![]()
Nouja, jij bent de uitzondering inderdaad want jij bent min of meer nuttig bezig nuquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn werkgever dat niet leuk vindt als ik zeg dat ik vanaf nu een normaal ritme wil
En ik zelf heb dan geen inkomen meer.
krakkemieke: 'iets met pr' lijkt me best leuk
Dat vooralquote:
Ik begrijp je post niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:31 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, het lijkt me niet leuk, ik wil verdorie iets met schrijven en praten. Het zit diep. Ik zeg tegen jou ook niet van" je wil vast met mensen werken"..........Hehehe, zoiets....
En ja, ik zou je wel toewensen dat je een baan hebt met eenkans op een sociaal leven.........
Ik reageerde daar dus op, maar goed, ik hoop dat je echt iets vindt wat bij je past en waar je je ei in kwijt kanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:12 schreef krakkemieke het volgende:
Het liefst wil ik iets gaan doen met schrijven en praten in het openbaar, pr ofzo.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wens Isa het liedje van Elmo als haar dienst afgelopen is.
En voor alle anderen nu al trusten!
NBC? Zeker omdat het zo heerlijk objectief is?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
En Fleshwound, wat een boel bagger heb je qua nieuwssites. Dit vind ik nog het prettigst: http://www.msnbc.msn.com/ en dan het liefst ook voor Nederland
Ik ook!quote:
Ik vind het qua overzichtelijkheid de prettigste site.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
NBC? Zeker omdat het zo heerlijk objectief is?
NBC/CNN etc. Allemaal 'gekleurd' nieuws! Dat sla ik over! Dan maar een minder overzichtelijke site!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het qua overzichtelijkheid de prettigste site.
De meeste niet-amerikaanse non-gouvermentele persbureau's.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:14 schreef Isabeau het volgende:
En wie brengt er dan geen gekleurd nieuws?
Inderdaad! Tenminste geen site met duizend filmpjes en knipperende dingen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekkerZie je morgen wel weer
www.elsevier.nl is ook wel prettig trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:04 schreef Isabeau het volgende:
testjes op internet...
Hey kijk, een 'welke hobby past bij jou!' test. Even maken.
Uitslag:en waar kan je die test vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bekijken hoort allemal bij m'n schoonmaak proces van vandaag. Maar, dan zouden er wel meer rondvliegen denk ik, en zou ik het ook horen. Tis alleen dat er zo nu en dan een nieuwe opduikt....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ligt er niet ergens een dooie muis achter ofzo? Zonder te insinueren dat je een vieze student bent;)
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hi,
Ik heb een van mijn oude schijven aangesloten op de PC, zat er een beetje mee te kloten en kwam een bestand tegen dat jouw nick als bestandsnaam had. Nou ja, in ieder geval, dit was de foto. Van 8 mei vorig jaar, blijkbaar.
Anyway, klopt de bestandsnaam of niet? Dat wou ik even weten.
[ afbeelding ]
dude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat was m weer, verder alles prima in orde, gezellig en onder controle hoor![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoiik doe even een klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat was m weer, verder alles prima in orde, gezellig en onder controle hoorYou go girl!
![]()
Terecht!!
Ik ga eens douchen en naar de Ikea/Praxis... hopen dat ik t kan houden bij de dingen die ik nodig heb en niet meer
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |