Ik ga nergens heen hoor. Ik was gewoon te lui om na te kijken wie naar bed gingen en wie al zo lang weg was dat ze een goede nacht wensen overbodig was.quote:
Ja, dat is het liefffffste stukjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:30 schreef MinderMutsig het volgende:
"Mister Bocelli please! Elmo is trying to sleeeeep."
Het is al een oudje maar hij blijft leuk.
Nah lekker danquote:
Omdat je er steeds op loopt, niet doen dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dokter Isabelle
waarom zijn voeten zo lelijk?
Altijd jammer als mensen zichzelf belemmeren omdat ze denken dat ze het niet waard zijn of dat ze dingen niet kunnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, ik heb hulp en met die hulp gaat het goed.
Nu weet ik wat ik waard ben en dat is meer dan ik dacht.
Ik ben heel slecht in dat soort dingen. Ik herken heel veel muziek, kan het meezingen, weet welk instrument welk riedeltje doet maar vraag me niet van wie het is.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:03 schreef Memento-Mori het volgende:
dat jullie dat niet weten ondertussen![]()
Jason
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:03 schreef krakkemieke het volgende:
Iig Isabeau, vanaf september ga ik een computercursus doen,office.
Leukquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:03 schreef krakkemieke het volgende:
Iig Isabeau, vanaf september ga ik een computercursus doen,office.
ik wil gewoon een normaal ritme om 23uur slapen en om 7/8 uur vrolijk op, ipv diep in de nacht eens gaan slapen en wakker worden de volgende ochtend en denken: ok ik heb toch geen reden mn bed uit te komen en vervolgens om 14/15uur mn bed eens uit te kruipen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]en wat wil je er het liefst daarna mee gaan doen?
En slaap lekker, MeMo, en niet zo van jezelf balen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |