SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zelf ook, niet het vlees maar het gazon van groen gekleurd gehakt zorgt voor kokhalsneigingen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Een zuigzoen, Lein!Die heb ik volgens mij in mijn tienertijd voor het laatst gehad
(groene foundation idd, met daar overheen weer een tintje bruin)
Fleshwound, ik vind het er maar vies uitzien...
Het zijn er nog 2 ookquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Een zuigzoen, Lein!Die heb ik volgens mij in mijn tienertijd voor het laatst gehad
(groene foundation idd, met daar overheen weer een tintje bruin)
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Zuigzoenen zijn sowieso stom. Mannen die zo nodig moeten markerenpis dan tegen een boom ofzo
Weltrusten slaperds!
In je hals?quote:
Rare blauwe plek als je van de trap valtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat dacht je van een shirtje met hoge hals
En anders zeg je: van de trap gevallen..
Oh, mijn vader viert trouwens niet morgen zijn verjaardag, maar volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:45 schreef Leintjeuh het volgende:ik hoop morgen wakker te worden met een zware longontsteking, dan kan ik niet mee
Isa, is het het paarden mens vandaag?
Oh wat leuk, dan gaan we komende week taart bakken, en dan kan je die komend weekend voor je ouders makenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, mijn vader viert trouwens niet morgen zijn verjaardag, maar volgende week zaterdag
En nee, vannacht niet het paardenmens, maar een oudere vriendelijke vrouw.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh wat leuk, dan gaan we komende week taart bakken, en dan kan je die komend weekend voor je ouders maken
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:53 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten FW! Krakje het liedje van Elmo en Andrea zingt voor FW.
En ik heb m geïntroduceerdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]die houden we er in als het CUL SC slaapliedje
"Mister Bocelli please! Elmo is trying to sleeeeep."quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:53 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten FW! Krakje het liedje van Elmo en Andrea zingt voor FW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |