netwerkbeheerder computer ingenieurquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:46 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat kun je daarmee worden als je groot bent?
Interessant hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
netwerkbeheerder computer ingenieur
Met het salaris wat je daarmee verdient kun je op z'n minst een villa in Duitsland kopen hoor!!quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:22 schreef Anniie het volgende:
[..]
Met het salaris wat je daarmee verdient kun je op z'n minst een villa in Duitsland kopen hoor!!
leuk topic hè?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:26 schreef Roi het volgende:
Damn mijn avond is gemaakt!
Deze raakt wel vol.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:59 schreef Re het volgende:
ja hoi... wat is dit?... of kan dit gewoon door?
't Was vannacht nochtans een dolle boel met onze kersenplukkende Anteunke.quote:
Zeker weten, inderdaad.quote:Thuis aangekomen deed de CV-ketel het weer niet. Ik moest een koude douche nemen. Terwijl mijn moeder de monteur belde. Het was vreselijk koud. Zo’n douche was gewoon pijnlijk. Zeker met het temperatuursverschil. Het koude water had zeker een temperatuur van 0 graden celcius. Na wat geschreeuw van oeh en ah door ’t koude water stond ik met mijn handdoek mij af te drogen. Eindelijk klaar met de koude pijnlijk douche. Ik vond mij zelf wel geschikt voor militair.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, die was ongeveer zo lang:
BLABALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAA
Anthony (Teunke)
quote:
quote:
Make up your fucking mind dudequote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:24 schreef Teunebeun het volgende:
als ik zeg dat mijn vader mij vroeger mishandelde geloof je dat dan
Dank je wel voor de tip ik zal het opschrijvenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik krijg bijne vreemdevogeltje-flashbacks
OT:
1: veel te lang verhaal.
2: als je die mensen nog eens wilt spreken, bel ze dan, spreek met ze af, krabbel ze desnoods for fuck sake, maar waarom zou je verwachten dat ze spontaan op zó'n lang verhaal reageren?
Was ik druk mee bezig jaquote:
Daar heb ik niet bij nagedacht. Hoe weet je dat zo te verwoorden?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef Fasai het volgende:
Teun, volgens mij ben jij gewoon een HSP (Hoog sensitief persoon) als ik dat zo lees. Moeite met wennen aan een nieuwe situatie, en als je er eenmaal aan gewend bent moeite hebben met afscheid nemen. Kleine dingen die toch een vrij grote indruk op je achterlaten. Bevestiging van anderen nodig hebben.
Accepteer de manier waarop je bent, er zijn een hoop mooie dingen aan het HSP-zijn, zoals die versterkte indrukken (als ze mooi zijn), en zie daarnaast dat de meeste andere mensen anders in elkaar steken dan jij (vandaar ook de weinige reacties op je blog, veel mensen die niet eens de moeite nemen het te lezen). Dus je verwachtingen m.b.t. de buitenwereld bijstellen zal in je eigen belang zijn. En troost je, dit gevoel van je oude klas en het verleden zo missen gaat over. Je maakt weer nieuwe dingen mee, en als je daar weer weg gaat zal je dat weer missen. That's life.
Zijn zo'n 100 boeken over geschreven.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:32 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Daar heb ik niet bij nagedacht. Hoe weet je dat zo te verwoorden?Ik geef je een dikke 10 voor deze post. Thanks for the information
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef Fasai het volgende:
Teun, volgens mij ben jij gewoon een HSP (Hoog sensitief persoon) als ik dat zo lees.
Ooit van google gehoord?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:44 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Kan je er een opnoemen met handige tips zo dat ik wat ongevoeliger word ofzo?
Hij is HSP ja, doe eens normaal!quote:Op zondag 20 juli 2008 13:49 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ooit van google gehoord?
- denk zelf eens na -
Nee, hij heeft een PSP, daar heeft ie het toch steeds over.quote:
Ik wou dat ik er ook nog om kon lachen... Het is gewoon tequote:Op maandag 21 juli 2008 02:42 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een PSP, daar heeft ie het toch steeds over.
Verder over je verhaal, wat een kutverhaal zeg, heb je het wel eens nagelezen? En wat een onvergetelijke momenten zeg, die van you'll never walk alone, en iedereen janken. Kom op zeg
Volgens mij heb je ook een 6e zintuig voor temperatuur. Volgens mij onthoud je zelfs wat per minuut de temperatuur van je huig was als je door zes negers tegelijk anaal werd genomen en door 3 in je mond
Echt, dit topic made my night, heb me weer kapot gelachen
Volgens mij is Teun een puber. En is het gezond voor em om ietsje nuchterder in het leven te staan. Want anders hangt ie wellicht voor z'n twintigste aan een deurpost. En dat willen we niet natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef Fasai het volgende:
Teun, volgens mij ben jij gewoon een HSP (Hoog sensitief persoon) als ik dat zo lees. Moeite met wennen aan een nieuwe situatie, en als je er eenmaal aan gewend bent moeite hebben met afscheid nemen. Kleine dingen die toch een vrij grote indruk op je achterlaten. Bevestiging van anderen nodig hebben.
Accepteer de manier waarop je bent, er zijn een hoop mooie dingen aan het HSP-zijn, zoals die versterkte indrukken (als ze mooi zijn), en zie daarnaast dat de meeste andere mensen anders in elkaar steken dan jij (vandaar ook de weinige reacties op je blog, veel mensen die niet eens de moeite nemen het te lezen). Dus je verwachtingen m.b.t. de buitenwereld bijstellen zal in je eigen belang zijn. En troost je, dit gevoel van je oude klas en het verleden zo missen gaat over. Je maakt weer nieuwe dingen mee, en als je daar weer weg gaat zal je dat weer missen. That's life.
Nou ja zeg, hoe onbeleefd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
http://teunke7.hyves.nl/
hahahahaWe mogen niet meer kijken :p
quote:Na een lange vakantie van een paar weken. Kwam ik terecht op BC Schöndeln.
quote:Na 2 uur daar te hebben gestaan en gelachen en gesproken te hebben. Was het duidelijk mijn verlegenheid was verleden tijd
Zomaar wat voorbeelden. Hoe kom je in vredesnaam op het idee om op die plaatsen in de zin een punt te zetten?!?!quote:De vrouw kwam naar buiten. En gaf mij een zak met kersen en 5 euro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |