En waarom zou iemand zoiets willen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik spreek ook Nederlands hoor. Als je het wilt kan ik ook Limburgs gaan typen.
Nee, die was ongeveer zo lang:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:55 schreef Anniie het volgende:
Was de mail naar dat meisje net zo lang als je blog? Want misschien is ze dan nog gewoon niet klaar met lezen.
En noemt ze jou altijd Anthony of Teunke?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, die was ongeveer zo lang:
*knip*
AAAAAAA
Anthony (Teunke)
Ik ga niet de tekst hier neer zetten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:58 schreef zakpatat90 het volgende:
Waarschijnlijk viel ze dan bij regel 2 al in slaap.
Ze noemt mij bij mijn voornaam. Dus Anthonyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:59 schreef Anniie het volgende:
[..]
En noemt ze jou altijd Anthony of Teunke?
Dan denk ik dat wij jou niet van goed advies kunnen voorzien. Openheid van zaken is heel belangrijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:59 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ga niet de tekst hier neer zetten.Dat is gewoon echt privé!
Ja dag. Dat is te privé. Het gaat over momenten van kussen omhelzingen etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:00 schreef Anniie het volgende:
[..]
Dan denk ik dat wij jou niet van goed advies kunnen voorzien. Openheid van zaken is heel belangrijk.
Daar zou ik ook niets op te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, die was ongeveer zo lang:
BLABALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAA
Anthony (Teunke)
Je bent je ervan bewust dat meisjes iedereen omhelzenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dag. Dat is te privé. Het gaat over momenten van kussen omhelzingen etc.
Goed gezegdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:57 schreef Chriz2k het volgende:
Ik herken het gevoel dat je probeert te verwoorden, je verwoordt het alleen veel te saai.
Ah, dus je roept onze hulp in voor iets, maar je wilt niet zeggen waarvoor!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dag. Dat is te privé. Het gaat over momenten van kussen omhelzingen etc.
Bijna iedereen...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat meisjes iedereen omhelzen?
Dat vind ik flauwquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, dus je roept onze hulp in voor iets, maar je wilt niet zeggen waarvoor!
Ik denk het ook niet. Niets mis met een beetje nostalgie hoor, maar wat TS doet is gewoon gayquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:07 schreef Anniie het volgende:
[..]
Bezet of niet bezet, ik denk dat zij hem sowieso niet wil.
Als we nu allemaal 5 euro lappen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:11 schreef zakpatat90 het volgende:
13. Wat zou je nog eens met me willen doen:
Uitgaan met joey erby en voor jou een vriendin regelen.
Ach toch
doen ze dat dan in het noorden?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat meisjes iedereen omhelzen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:55 schreef Anniie het volgende:
Was de mail naar dat meisje net zo lang als je blog? Want misschien is ze dan nog gewoon niet klaar met lezen.
pff en dan jullie kennen de situatie nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:11 schreef zakpatat90 het volgende:
13. Wat zou je nog eens met me willen doen:
Uitgaan met joey erby en voor jou een vriendin regelen.
Ach toch
Jij wil ons niet meer informatie geven dus dan gaan we maar speculeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
pff en dan jullie kennen de situatie niet
vmbo-tquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:23 schreef DuchessX het volgende:
Wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan?
Ja, maar wat heeft dat híer mee te maken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:24 schreef Teunebeun het volgende:
als ik zeg dat mijn vader mij vroeger mishandelde geloof je dat dan
als jij wist hoe het vroeger ging en hoe het nu nog gaat dan schrik jequote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:26 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat híer mee te maken?
theoretischquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:26 schreef DuchessX het volgende:
en de 't' staat voor...?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien was je wel in je eentje stilletjes verliefd
Daar kun je dan misschien een ander topic over openen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
als jij wist hoe het vroeger ging en hoe het nu nog gaat dan schrik je
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:35 schreef Anniie het volgende:
[..]
Daar kun je dan misschien een ander topic over openen?
Vertel het eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
als jij wist hoe het vroeger ging en hoe het nu nog gaat dan schrik je
ICT niveau 3quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Keej, weer iets geleerd
Wat ga je doen als vervolg?
nou meppen krijgen met een stale knuppeltje zonder iets te doe wat verkeerd was vuisten in het gezicht mocht niet uitgaanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |