Zorg dat je vrienden krijgtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook erg maar wat doe je eraan niks. Ze posten maar wat plaatjes wat boeit mij die plaatjes. Post gewoon als je iets zinnig hebt te zeggen. Maar ja plaatjes posten is voor oudjes leuk
Dat noem ik geen zoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Daar ben ik te laat mee denk ik. Ik heb wel gevraagd aan een oom van mij of hij misschien werk had. Maar helaas pindakaas.
Daar wen je wel aan. FOK! gaat achter uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:19 schreef Bizznitch het volgende:
Jammer dat je op Fok! altijd in de zeik genomen wordt.
Sorry hoor maar ik heb niet op haar feest gekotst. Waar staat dat dan geschreven?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:23 schreef zakpatat90 het volgende:
Als je op dat feest van het meisje in kwestie hebt gekotst kan ik wel begrijpen dat je weinig van haar hoort....
En dat probeer jij nog even te bewijzen met dit topic?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan. FOK! gaat achter uit.
Nee, ik probeer te bewijzen dat ik een sneu iemand ben nou goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:24 schreef Anniie het volgende:
[..]
En dat probeer jij nog even te bewijzen met dit topic?
quote:Reacties
Mitchell (666)
26 jun, 20:58
Hee Anthony,
Mooi geschrjeven man! Zelf planne om beuk te goan sjrieve? Fijn det se mien speech mooi vonjs.. Hub dr hel aan gewerkt.
We zeen os weer een keer!
Drinke vr dr eine
Groetjes
Kevin (153)
25 jun, 23:23
nou antony jong,,
det hubse shoon geschreven,
zees doe get euver Mitchell,
mosse dich zelf noe ins zeen
waatse hiej ff schriefs.
ig wins dich ut allerbeste,
en veer zeen os nog,
is ut neet op bontjeaovend
dan urges angers.
groetjes kevin.
Leer Limburgs en je snapt het.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:25 schreef Biancavia het volgende:
Die reacties, daar word ik ook geen wijs uit.
[..]
oh dan was het zeker een "algemeen" examenfeest. Anyway, niet echt aantrekkelijk hequote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb niet op haar feest gekotst. Waar staat dat dan geschreven?
Prachtig vermaak Teun. Dit is hét lachtopic van vanavond.quote:
Oh bedoel je dat ik mijn bier loosde in het toilet. Ik bedoel dat ik mijn bier uit piste...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:26 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
oh dan was het zeker een "algemeen" examenfeest. Anyway, niet echt aantrekkelijk he
Ik moet toch ooit van het Newbie zijn afkomenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Prachtig vermaak Teun. Dit is hét lachtopic van vanavond.![]()
![]()
Jij steekt tenminste werk in je sneuheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik moet toch ooit van het Newbie zijn afkomen
Ga je emigreren ja?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Leuk toch nog even en ik ben van dit klote land af. Rookverbod
Hij doet wel goed zijn best .quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij steekt tenminste werk in je sneuheid.
Dat waardeer ik.
Je bent 16quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als ik werk heb en ik kan lekker een huisje kopen in Duitsland dan deed ik dat direct!
dan zul je toch je oom nog een keer moeten vragenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als ik werk heb en ik kan lekker een huisje kopen in Duitsland dan deed ik dat direct!
Misschien even aan je oom vragen of hij wat werk voor je heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Check voordat je gaat emigreren wel ff welke landen nog meer een rookverbod hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een rookverbod in de horeca. Maar okay, ze spreken er wel overal iets dat op limburgs lijktquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja wacht maar, vroeg of laat moeten alle landen er aan gaan gelovenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Check voordat je gaat emigreren wel ff welke landen nog meer een rookverbod hebben
En heb je ook een samenvatting van die blog? Want dat ga ik dus echt niet allemaal lezen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb dat verhaal gelezen.
Wat een kutverhaal. En niet eens omdat het zo erbarmelijk slecht geschreven is, inclusief belabberde spelfouten, maar vooral vanwege de algehele sneuheid die er vanaf straalt.
Is het echt serieus? Geld mee krijgen van moeders voor lunch en altijd alles uitlenen en nooit terugkrijgen?
Het hoogtepunt van je leven was een biertje drinken en meisjes bangmaken op schoolkamp?
Op je eindexamenfeest door paps met de auto worden opgehaald?
Dat kersenpluk en doucheverhaal slaat nog echt alles.
Nou ja, alsjeblieft, daar heb je een reactie. Graag gedaan.
Limburgse taalquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een rookverbod in de horeca. Maar okay, ze spreken er wel overal iets dat op limburgs lijkt
Oké maar ze hebben wel goedkope villa'squote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Check voordat je gaat emigreren wel ff welke landen nog meer een rookverbod hebben
En heb je ook een samenvatting van die blog? Want dat ga ik dus echt niet allemaal lezen
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:45 schreef MrManiak het volgende:
Voor zover er nog iets serieus geplaatst kan worden:
Je verwacht serieuze reacties op Hyves?
En daarin zijn ze inderdaad het enige land ter wereldquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké maar ze hebben wel goedkope villa's
Je maakt een grapjequote:
Ik zal wat minder F5'en...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Je maakt een grapje.
In KLB krijg je meer en betere reacties op je stuk dan op Hyves, geloof me.
En dan nog; 2 reacties op de 14 is toch niet weinig? Das 1 op de 7! Is een stuk beter dan dit topic; 90/660, dat is 1 van de 7,3.
Nee maar ik wil wel dicht bij mijn familie blijvenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:50 schreef WurM het volgende:
[..]
En daarin zijn ze inderdaad het enige land ter wereld
Maar Duits is waarschijnlijk de enige taal die hij spreekt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:50 schreef WurM het volgende:
[..]
En daarin zijn ze inderdaad het enige land ter wereld
En bij je oud-klasgenoten natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel dicht bij mijn familie blijven
In dat geval zitten we ineens weer in het goede subforumquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:53 schreef Anniie het volgende:
[..]
Maar Duits is waarschijnlijk de enige taal die hij spreekt.
Koop jij even lekker een villa jongenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké maar ze hebben wel goedkope villa's
Ik spreek ook Nederlands hoor. Als je het wilt kan ik ook Limburgs gaan typen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:53 schreef WurM het volgende:
[..]
In dat geval zitten we ineens weer in het goede subforum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |