Volgende week rond de 25 graden. Dat is lekker zomerweer. Niet de warm, niet te koud.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar blijft de Sonne.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgende week rond de 25 graden. Dat is lekker zomerweer. Niet de warm, niet te koud.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:58 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar blijft het bier
Bij 30 graden is het verschrikkelijk irritant om in een lab te werken. Al die vluchtige oplosmiddelen (ether, dichloormethaan) die spontaan gaan spuitenquote:
Ja, uiteraard. Ik heb ook mijn inspiratie van dat nummer vandaan.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij 30 graden is het verschrikkelijk irritant om in een lab te werken. Al die vluchtige oplosmiddelen (ether, dichloormethaan) die spontaan gaan spuiten.
quote:
30 graden is te warm, je kan niks doen of je zweet wel weg. Ja, als je op het strand zit is het lekker.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is dan tenminste niet zo heet, want bij 30 graden loopt iedereen weer te klagen dat het te warm is.
Nee, met dit weer word je lekker vrolijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
30 graden is te warm, je kan niks doen of je zweet wel weg. Ja, als je op het strand zit is het lekker.
Rond de 25 graden is het prima. Nu is het 18 graden en regenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, met dit weer word je lekker vrolijk.
Wijze woorden waar ik me volledig bij aansluitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liever dat ik mezelf moet koelen dan depressief worden van het naar buiten kijken omdat je niks buiten kan doen. Nog even en de bladeren vallen van de boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |