oeps verkeerde filmpje, goede link nu.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:52 schreef Niconigger het volgende:
[..]
All you need is love van The Beatles?
The Chemical Brothers - Galaxy Bouncequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef pmdomela het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het liedje uit het begin van dit filmpje heet? Ik bedoel dus dat fragment met "oh yeahh", na het campustv logo.
Niet te doen. Ik kan je wel als vervanger Guru Josh Project - Infinity 2008 meegeven. Sowieso dat je die vers vindtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:25 schreef Blaxje het volgende:
Een hele lastige. Kwam voorbij op SlamFM, donderdag rond 22 uur. Dance/house nummer, beetje poppy met een sterke achtergrondmelodie. Vrouwenvocal, maar wat ze zingt ben ik vergeten. Volgens mij zit er iets in van "..and I will..." of zo. Te doen?Dance charts al gecheckt, staat 'ie niet in...
"Wonderfull days" (Ja, met twee 'l-en') van Charly Lownoise en Mental Theo.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:48 schreef trustcreative het volgende:
........ wanna.... so walking away...
Best veel op de radio laatste tijd
Inmiddels gevonden! Kaskade & Deadmau5 - Move for Me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:25 schreef Blaxje het volgende:
Een hele lastige. Kwam voorbij op SlamFM, donderdag rond 22 uur. Dance/house nummer, beetje poppy met een sterke achtergrondmelodie. Vrouwenvocal, maar wat ze zingt ben ik vergeten. Volgens mij zit er iets in van "..and I will..." of zo. Te doen?Dance charts al gecheckt, staat 'ie niet in...
Ik ben weer terug van vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:19 schreef Jappy91 het volgende:
Ik zoek een nummer waarin het commentaar van Jack van Gelder in voor komt, als Dennis Bergkamp de 2-1 maakt tegen Argentinië, hij schreeuwt dan:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale komen, met het balbezit voor Frank de Boer, Frank de Boer speelt de bal, heel goed, naar Dennis Bergkamp,Dennis Bergkamp, Dennnis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp (5x).
gevolgd door een soort van techno muziek.
nu zoek ik dus het nummer MET en mag ook wel ZONDER commentaar van Jack van Gelder.
nope dat is hem nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben weer terug van vakantie
Dario G - Carnaval de Paris
Zie het Chersonissos topicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:51 schreef donroyco het volgende:
Ik kom net terug van vakantie (Chersonissos, Kreta) en iedere avond werd daar dit nummer gedraaid in een Scandinavische club.. Alle Noren, Zweden en Denen gingen er los op, maar niemand wilde/kon mij vertellen wie de artiest was of hoe het nummer heet. Het is een electro-nummer, met vocals door een man. Het enige dat ik kon verstaan was "Ho tek sja", maar mijn Deens/Zweeds/Noors is dan ook drie keer niks. Wie o wie weet het?
Let op! Het fragment is in amr-formaat, te openen met RealPlayer
Had het gelezen, dank je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |