4Runnertje huren voor de Winter Spelen in '10.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:38 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad ook niet staan. Ik heb de site ook meteen bij favorieten gezet
Oktober gaan de kaartjes de verkoop inquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
4Runnertje huren voor de Winter Spelen in '10.
Wanneer begon de ticket verkoop ook alweer?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:46 schreef tevebe het volgende:
[..]
Oktober gaan de kaartjes de verkoop inAls school begint ga ik maar meteen bijzonder verlof aanvragen voor de spelen
Nee ieder land krijgt een site toegewezen ofzoiets. Ik zal nog eens even kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Kun je die dan gewoon op de site reserveren? http://www.vancouver2010.com/en
Ah, zal dus wel TicketBox of TicketMaster zijn hier?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:53 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nee ieder land krijgt een site toegewezen ofzoiets. Ik zal nog eens even kijken.
Edit:
Non-Canadian residents must purchase tickets through the authorized sales agent for their respective National Olympic Committee (NOC). For example, US citizens will purchase tickets to the 2010 Winter Games though Jet Set Sports, the authorized ticket sales agent of the US Olympic Committee.
Zolang ik ook maar kaartjes kan krijgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ah, zal dus wel TicketBox of TicketMaster zijn hier?
Dan ga ik voor het postkantoor liggen.
Klopt als een bus. 18+ en een rijbewijs is genoegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Kan niets in de voorwaarden vinden dat je hiervoor 21/24+ voor moet zijn. Zou het?
* Koploperkopper boekt een ticket naar Vancouver.
Dat is wel fijn. had ik vorig jaar moeten weten. Ik was voor 4 dagen meer dan 400$ kwijt voor een Nissan Versa. Dat was de kleinste autoquote:Op zondag 3 augustus 2008 07:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
Klopt als een bus. 18+ en een rijbewijs is genoeg
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:01 schreef tevebe het volgende:
[..]
Zolang ik ook maar kaartjes kan krijgenIk weet niet of ticketbox ook sportkaartjes verkoopt. Op zo'n momenten baal ik ervan dat ik niet het nummer heb van Erica Terpstra
quote:Op zondag 3 augustus 2008 07:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
Klopt als een bus. 18+ en een rijbewijs is genoeg
1 of 3 oktober gaan ze de verkoop inquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Ik hou 't wel ff in de gaten.
[..]![]()
![]()
![]()
Kan alleen nergens prijzen vinden, kun je misschien een indicatie geven?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:51 schreef tevebe het volgende:
[..]
1 of 3 oktober gaan ze de verkoop in
Data zijn al een tijdje bekend hoor. ijshockey is in downtown, maar kaartjes zijn niet goedkoop. 300+$. Schaatsen is ook 175$ per dag. En dan heb je alleen mannen of vrouwen. Kaartjes voor de ijshockey finale zitten nu al op 750$.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Toch Erica maar even gebeld?
![]()
Ninja-edit: Worden dan ook de data bekend? Nu is het zo lastig een hotelboeken, ijshockey zal namelijk gewoon in downtown zijn bijvoorbeeld of niet?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:10 schreef tevebe het volgende:
[..]
Data zijn al een tijdje bekend hoor. ijshockey is in downtown, maar kaartjes zijn niet goedkoop. 300+$. Schaatsen is ook 175$ per dag. En dan heb je alleen mannen of vrouwen. Kaartjes voor de ijshockey finale zitten nu al op 750$.
Ik had Erica nog op msn, maar was ik even vergeten
Whehehe.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:17 schreef tevebe het volgende:
wildandsexy53@live.com
IJshockey en schaatsen staan bij mij op de planning. Mocht ik geen kaartjes kunnen krijgen dan ga ik wel een beetje rondhangen in het HHH. Jammer dat het in Richmond staat, maar goed. Whistler wil ik ook zien, maar het is op een normale dag in de winter al super druk. Met de Spelen zal het dan wel helemaal bomvol zitten.
Hmm bomvol.. betekent dan dus ook veel vrouwen. Toch maar even voor een hotel kijken...
Opening Ceremony -- BC Place Stadiumquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Valt nog wel mee dan, zeker met de koers. Hoeveel kosten kaartjes voor de opening- en sluitingsceremonie eigenlijk? Tien miljoen?
http://www.vancouver2010.(...)Tickets/TicketPricesquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar vind je die prijzen eigenlijk?Hoef ik 't niet iedere keer te vragen.
175 CAD valt nog mee, zit je natuurlijk wel helemaal bovenin ergens en heb je een hubbletelescoop nodig om wat te zien?
Openingsceremonie + 3-4 dagen ijshockey (hotel in Downtown Vancouver) + 1-2 dagen slalomskieen als 't meezit. Oei.Misschien daarna nog even de boot pakken naar Victoria, 2 dagen, dan weer naar huis.
Ik ga vast sparen.![]()
* Koploperkopper raakt helemaal opgewonden!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:41 schreef tevebe het volgende:
[..]
http://www.vancouver2010.(...)Tickets/TicketPrices
Ik denk dat de hubbleteleschoop nog niet goed genoeg is om iets te zien, maar je kunt natuurlijk wel pimpen in de kroeg dan dat je er bent geweest. Als je dan niet scoort weet ik t ook niet meer.
Openingsceremonie + enkele dagen schaatsen + ijshockey. Hopelijk win ik de jackpot deze maand dan kan ik een appartement kopen en hoef ik niet meer op zoek naar een hotel.
Fokmeet in 2010?
* tevebe begint alvast met sparen
Ik kijk wel op eBay naar een 2ehands Hubble.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:46 schreef tevebe het volgende:
Wat een verschil ook tussen type D en C bij de openingsceremonie. 175$ of 550$. Ik denk dat ik maar een nieuwe camera ga kopen dan met minimaal 18x zoom. Dan volg ik het wel via het kleine schermpje op de camera![]()
Ik ben even een lijstje aan het maken wat het kost
M'n zus kent nog iemand in downtown met 2 appartementenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Dat in combinatie met een 4Runner en de chicks zul je van je af moeten slaan!
Klinkt goed voor een Fok! MeetMoeten we voor 1 oktober wel even vaststellen welke ijshockey wedstrijden het waard zijn.
Bedenk me nu net dat ik de eigenaar van het postkantoor best goed ken, misschien kand-ie wat regelen voor me zodat ik niet op de stoep hoef te liggen.
Canada heeft buysell. Oh ik ben vergeten de kosten in rekening te brengen voor de link met de prijzen. Ik moet nu toch echt op elke manier geld zien te verdienen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik kijk wel op eBay naar een 2ehands Hubble.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |