abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60514209
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:38 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik zag het inderdaad ook niet staan. Ik heb de site ook meteen bij favorieten gezet
4Runnertje huren voor de Winter Spelen in '10.

Wanneer begon de ticket verkoop ook alweer?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_60514276
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:43 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

4Runnertje huren voor de Winter Spelen in '10.

Wanneer begon de ticket verkoop ook alweer?
Oktober gaan de kaartjes de verkoop in Als school begint ga ik maar meteen bijzonder verlof aanvragen voor de spelen
pi_60514349
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:46 schreef tevebe het volgende:

[..]

Oktober gaan de kaartjes de verkoop in Als school begint ga ik maar meteen bijzonder verlof aanvragen voor de spelen

Kun je die dan gewoon op de site reserveren? http://www.vancouver2010.com/en
pi_60514405
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Kun je die dan gewoon op de site reserveren? http://www.vancouver2010.com/en
Nee ieder land krijgt een site toegewezen ofzoiets. Ik zal nog eens even kijken.

Edit:
Non-Canadian residents must purchase tickets through the authorized sales agent for their respective National Olympic Committee (NOC). For example, US citizens will purchase tickets to the 2010 Winter Games though Jet Set Sports, the authorized ticket sales agent of the US Olympic Committee.
pi_60514485
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:53 schreef tevebe het volgende:

[..]

Nee ieder land krijgt een site toegewezen ofzoiets. Ik zal nog eens even kijken.

Edit:
Non-Canadian residents must purchase tickets through the authorized sales agent for their respective National Olympic Committee (NOC). For example, US citizens will purchase tickets to the 2010 Winter Games though Jet Set Sports, the authorized ticket sales agent of the US Olympic Committee.
Ah, zal dus wel TicketBox of TicketMaster zijn hier?

Dan ga ik voor het postkantoor liggen.
pi_60514575
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:56 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ah, zal dus wel TicketBox of TicketMaster zijn hier?

Dan ga ik voor het postkantoor liggen.
Zolang ik ook maar kaartjes kan krijgen Ik weet niet of ticketbox ook sportkaartjes verkoopt. Op zo'n momenten baal ik ervan dat ik niet het nummer heb van Erica Terpstra
pi_60521845
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Kan niets in de voorwaarden vinden dat je hiervoor 21/24+ voor moet zijn. Zou het?

* Koploperkopper boekt een ticket naar Vancouver.

Klopt als een bus. 18+ en een rijbewijs is genoeg
pi_60523728
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 07:48 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dat is wel fijn. had ik vorig jaar moeten weten. Ik was voor 4 dagen meer dan 400$ kwijt voor een Nissan Versa. Dat was de kleinste auto
pi_60524592
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:01 schreef tevebe het volgende:

[..]

Zolang ik ook maar kaartjes kan krijgen Ik weet niet of ticketbox ook sportkaartjes verkoopt. Op zo'n momenten baal ik ervan dat ik niet het nummer heb van Erica Terpstra
Ik hou 't wel ff in de gaten.
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 07:48 schreef WooZ het volgende:

[..]

Kan alleen nergens prijzen vinden, kun je misschien een indicatie geven?
pi_60524683
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ik hou 't wel ff in de gaten.
[..]

Kan alleen nergens prijzen vinden, kun je misschien een indicatie geven?
1 of 3 oktober gaan ze de verkoop in
pi_60524763
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:51 schreef tevebe het volgende:

[..]

1 of 3 oktober gaan ze de verkoop in
Toch Erica maar even gebeld?

Ninja-edit: Worden dan ook de data bekend? Nu is het zo lastig een hotelboeken, ijshockey zal namelijk gewoon in downtown zijn bijvoorbeeld of niet?

[ Bericht 10% gewijzigd door Koploperkopper op 03-08-2008 13:02:13 ]
pi_60525015
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:55 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Toch Erica maar even gebeld?

Ninja-edit: Worden dan ook de data bekend? Nu is het zo lastig een hotelboeken, ijshockey zal namelijk gewoon in downtown zijn bijvoorbeeld of niet?
Data zijn al een tijdje bekend hoor. ijshockey is in downtown, maar kaartjes zijn niet goedkoop. 300+$. Schaatsen is ook 175$ per dag. En dan heb je alleen mannen of vrouwen. Kaartjes voor de ijshockey finale zitten nu al op 750$.

Ik had Erica nog op msn, maar was ik even vergeten
pi_60525079
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:10 schreef tevebe het volgende:

[..]

Data zijn al een tijdje bekend hoor. ijshockey is in downtown, maar kaartjes zijn niet goedkoop. 300+$. Schaatsen is ook 175$ per dag. En dan heb je alleen mannen of vrouwen. Kaartjes voor de ijshockey finale zitten nu al op 750$.

Ik had Erica nog op msn, maar was ik even vergeten
heetsletje300kg@hotmail.com? Owh, hmm, nou ik kan wel iets van 3 dagen ijshockey bezoeken, en dan nog 1 of 2 dagen slalomskieen, dat zijn toch eigenlijk de enige sporten die me echt boeien. En dan een aantal dagen wat mensen vervelen in Whistler.

Ff opzoek naar de data.
pi_60525144
wildandsexy53@live.com
IJshockey en schaatsen staan bij mij op de planning. Mocht ik geen kaartjes kunnen krijgen dan ga ik wel een beetje rondhangen in het HHH. Jammer dat het in Richmond staat, maar goed. Whistler wil ik ook zien, maar het is op een normale dag in de winter al super druk. Met de Spelen zal het dan wel helemaal bomvol zitten.
Hmm bomvol.. betekent dan dus ook veel vrouwen. Toch maar even voor een hotel kijken...
pi_60525266
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:17 schreef tevebe het volgende:
wildandsexy53@live.com
IJshockey en schaatsen staan bij mij op de planning. Mocht ik geen kaartjes kunnen krijgen dan ga ik wel een beetje rondhangen in het HHH. Jammer dat het in Richmond staat, maar goed. Whistler wil ik ook zien, maar het is op een normale dag in de winter al super druk. Met de Spelen zal het dan wel helemaal bomvol zitten.
Hmm bomvol.. betekent dan dus ook veel vrouwen. Toch maar even voor een hotel kijken...
Whehehe.

Net even snel gecheckt, maar bijv. de Sundial Boutique waar ik vorig jaar heb gezeten zit nu al vol voor 12-15 feb.
pi_60525271
Hm de prijzen liggen toch iets lager dan ik dacht. Kaartjes voor ijshockey al vanaf 50$. Finale was 775 voor de beste zit plaats. Anders ook 'maar' 350. Schaatsen 185 of 95$.
pi_60525301
Valt nog wel mee dan, zeker met de koers. Hoeveel kosten kaartjes voor de opening- en sluitingsceremonie eigenlijk? Tien miljoen?
pi_60525387
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Valt nog wel mee dan, zeker met de koers. Hoeveel kosten kaartjes voor de opening- en sluitingsceremonie eigenlijk? Tien miljoen?
Opening Ceremony -- BC Place Stadium
Seat Category Price
A $1,100
B $750
C $550
D $175

Closing Ceremony -- BC Place Stadium
Seat Category Price
A $775
B $500
C $300
D $175

Al had ik ergens gelezen dat het vrijwel onmogelijk is om aan kaartjes te komen.

Ze zijn op veel plaatsen langs sea to sky hotels aan het bijbouwen, maar dan zit he nog steeds een eind weg. Dan zit je bij Squamish.
pi_60525451
Waar vind je die prijzen eigenlijk? Hoef ik 't niet iedere keer te vragen.

175 CAD valt nog mee, zit je natuurlijk wel helemaal bovenin ergens en heb je een hubbletelescoop nodig om wat te zien?

Openingsceremonie + 3-4 dagen ijshockey (hotel in Downtown Vancouver) + 1-2 dagen slalomskieen als 't meezit. Oei. Misschien daarna nog even de boot pakken naar Victoria, 2 dagen, dan weer naar huis.

Ik ga vast sparen.

* Koploperkopper raakt helemaal opgewonden!
pi_60525582
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar vind je die prijzen eigenlijk? Hoef ik 't niet iedere keer te vragen.

175 CAD valt nog mee, zit je natuurlijk wel helemaal bovenin ergens en heb je een hubbletelescoop nodig om wat te zien?

Openingsceremonie + 3-4 dagen ijshockey (hotel in Downtown Vancouver) + 1-2 dagen slalomskieen als 't meezit. Oei. Misschien daarna nog even de boot pakken naar Victoria, 2 dagen, dan weer naar huis.

Ik ga vast sparen.

* Koploperkopper raakt helemaal opgewonden!
http://www.vancouver2010.(...)Tickets/TicketPrices
Ik denk dat de hubbleteleschoop nog niet goed genoeg is om iets te zien, maar je kunt natuurlijk wel pimpen in de kroeg dan dat je er bent geweest. Als je dan niet scoort weet ik t ook niet meer.

Openingsceremonie + enkele dagen schaatsen + ijshockey. Hopelijk win ik de jackpot deze maand dan kan ik een appartement kopen en hoef ik niet meer op zoek naar een hotel.

Fokmeet in 2010?

* tevebe begint alvast met sparen
pi_60525669
Wat een verschil ook tussen type D en C bij de openingsceremonie. 175$ of 550$. Ik denk dat ik maar een nieuwe camera ga kopen dan met minimaal 18x zoom. Dan volg ik het wel via het kleine schermpje op de camera
Ik ben even een lijstje aan het maken wat het kost
pi_60525688
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:41 schreef tevebe het volgende:

[..]

http://www.vancouver2010.(...)Tickets/TicketPrices
Ik denk dat de hubbleteleschoop nog niet goed genoeg is om iets te zien, maar je kunt natuurlijk wel pimpen in de kroeg dan dat je er bent geweest. Als je dan niet scoort weet ik t ook niet meer.

Openingsceremonie + enkele dagen schaatsen + ijshockey. Hopelijk win ik de jackpot deze maand dan kan ik een appartement kopen en hoef ik niet meer op zoek naar een hotel.

Fokmeet in 2010?

* tevebe begint alvast met sparen
Dat in combinatie met een 4Runner en de chicks zul je van je af moeten slaan!

Klinkt goed voor een Fok! Meet Moeten we voor 1 oktober wel even vaststellen welke ijshockey wedstrijden het waard zijn.

Bedenk me nu net dat ik de eigenaar van het postkantoor best goed ken, misschien kand-ie wat regelen voor me zodat ik niet op de stoep hoef te liggen.

En thanks voor de link.
pi_60525708
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:46 schreef tevebe het volgende:
Wat een verschil ook tussen type D en C bij de openingsceremonie. 175$ of 550$. Ik denk dat ik maar een nieuwe camera ga kopen dan met minimaal 18x zoom. Dan volg ik het wel via het kleine schermpje op de camera
Ik ben even een lijstje aan het maken wat het kost
Ik kijk wel op eBay naar een 2ehands Hubble.
pi_60525777
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:47 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dat in combinatie met een 4Runner en de chicks zul je van je af moeten slaan!

Klinkt goed voor een Fok! Meet Moeten we voor 1 oktober wel even vaststellen welke ijshockey wedstrijden het waard zijn.

Bedenk me nu net dat ik de eigenaar van het postkantoor best goed ken, misschien kand-ie wat regelen voor me zodat ik niet op de stoep hoef te liggen.
M'n zus kent nog iemand in downtown met 2 appartementen
Ik krijg er nu al gewoon zin in! Mede door de auto en de chicks! Gelukkig sta ik sinds een weekje weer ingeschreven bij de sportschool.
Ik kom op 800$ uit met mijn lijstje.
Openingsceremonie type D(ramatisch) a 175
Hockey type B a 80
Hockey kwartfinale B a 175
Schaatsen 1500 mannen A a 185
Schaatsen 5000 mannen A a 185

Dan moet er nog hotel, vlucht en auto bij. Hm toch maar eens flink gaan overwerken. Iemand een bed kopen? Moet nog geleverd worden. Nog nooit op geslapen en altijd binnen gestaan. PM maar voor meer info
pi_60525791
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:48 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ik kijk wel op eBay naar een 2ehands Hubble.
Canada heeft buysell. Oh ik ben vergeten de kosten in rekening te brengen voor de link met de prijzen. Ik moet nu toch echt op elke manier geld zien te verdienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')