Dus ik was vandaag even aan het kijken bij de Nijmeegse Vierdaagse. De politie zei op een gegeven moment dat iedereen een meter of vijf naar achter moest gaan staan. Maar toen stonden we nog steeds een stuk van de stoep af. Komt er zo'n agressief uitziende randdebiel naar me toe die een heel verhaal begint over dat hij en zijn familie daar al sinds 10.00 uur vanochtend staan en dat zij niks kunnen zien omdat ik (en al die andere mensen) daar sta. Dus ik zeg van 'Nou, dan gaan jullie toch ook wat naar voren?' Begint hij een beetje agressief te doen en op zo'n opgefokte toon zei hij 'Vind je dat normaal ofzo!'
Toen zei ik 'Nou, dan ga ik wel ergens ander staan' en ik liep weg. Maar ik voel me altijd zo'n laffe dwerg als ik dat doe. Wat doen jullie in zo'n situatie? Dat soort situaties is de reden dat ik goed zou willen zijn in een vechtsport. Niet dat ik dan iets zou doen, maar dan zou ik de discussie gewoon aangaan en als hij mij zou aanvallen zou ik hem wel wat aandoen (als dat kon).
[b]Op
dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef
TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op
maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien