SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een mooie benaming voor vakkenvuller!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef GauloisesBlauw het volgende:
TS is vakinhoudbijvullingsmanager bij een supermarkt
Ik vind jouw overmatig en volkomen nutteloos gebruik van italics schijt irritantquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie benaming voor vakkenvuller!
Lees de OP en reageer daarna pas.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef NED het volgende:
Als iets over de THT is, dan flikker ik het altijd weg.
Of het nou nog goed is of niet, ik ga geen shit eten die over de ten minste datum heen is.
Ik ben godverdomme geen hongerneger, ik woon in een rijk land.
Toedeliedokie!!!
Ik heb medelijden met mensen die zich daaraan kunnen ergeren en dat vervolgens maar al te graag bekend willen maken aan mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Ik vind jouw overmatig en volkomen nutteloos gebruik van italics schijt irritant
Nouja, geheel offtopic was mijn reactie niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lees de OP en reageer daarna pas.
ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Ik vind jouw overmatig en volkomen nutteloos gebruik van italics schijt irritant
Dat is nog begrijpelijk. Die T.H.T. zit er niet zomaar op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, geheel offtopic was mijn reactie niet.
Ik heb in zekere zin dus ook een THT obsessie, alleen dan niet met kopen, maar emt opeten
Ik heb meer medelijden met mensen die het blijven doen ook al weten ze zelf dat echt compleet _geen_ toegevoegde waarde heeft, afgezien van de kansloze schreeuw om aandacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met mensen die zich daaraan kunnen ergeren en dat vervolgens maar al te graag bekend willen maken aan mij.
Je vertelde me net dat je je eraan ergerde. Bovendien, dat het een schreeuw om aandacht is maak jij er van! Jij geeft me die aandacht waarvan jij zegt dat ik erom schreeuw ook nog eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:50 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met mensen die het blijven doen ook al weten ze zelf dat echt compleet _geen_ toegevoegde waarde heeft, afgezien van de kansloze schreeuw om aandacht.
Daarbij erger ik me er echt niet aan, zie het als een soort leedvermaak.
Quote me even waar ik zeg dat ik me er aan erger, poepie. Iets irritant vinden en je eraan ergeren zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je vertelde me net dat je je eraan ergerde. Bovendien, dat het een schreeuw om aandacht is maak jij er van! Jij geeft me die aandacht waarvan jij zegt dat ik erom schreeuw ook nog eens.
Ga je druk maken om andere dingen lieve schat.
Quoted for stupidity.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:55 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Iets irritant vinden en je eraan ergeren zijn twee verschillende dingen.
quote:ir·ri·tant (bijvoeglijk naamwoord; irritanter, irritantst)
1 ergerlijk, in hoge mate vervelend
Neeeeeeeeee! Dit meen je niet !!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:56 schreef elfzesendertig het volgende:
PS: Dit is mijn laatste post richting jou. Pure energieverspilling.
Nee dat klopt, dat is namelijk voor winkels.. Mensen die dingen meteen weg gooien als het 1 dag over de THT isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is nog begrijpelijk. Die T.H.T. zit er niet zomaar op.
Vraag het aan 1136, die schijnt erg goed te zijn in het opzoeken van woordenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:00 schreef NED het volgende:
[/I]IK VROEG OF SCHIJTIRRITANT NIET GEWOON 1 WOORD WAS!!!!!![/I]
AD heeft volgens mij zo'n onderzoek gedaan naar de kwaliteit van producten die op de T.H.T. datum zitten. Dat viel nog best tegen volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dat is namelijk voor winkels.. Mensen die dingen meteen weg gooien als het 1 dag over de THT is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, is het ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:00 schreef NED het volgende:
IK VROEG OF SCHIJTIRRITANT NIET GEWOON 1 WOORD WAS!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |