abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60194718
In de wijk waar ik woon zijn de mensen die hun boodschappen halen zo irritant. Dan pakt zo'n vrouw (die nog te dom is om te schijten) een half pakje yoghurt. Die yoghurt is meer dan een week houdbaar. Je zou zeggen: perfect, dat is wel op tijd op! MAAR! Mevrouw kijkt... ze denkt "Hey, ik zie daar achterin nog een pakje staan dat wel ÉÉN hele dag langer houdbaar is!" Dus mevrouw haalt de boel overhoop om toch nog net eventjes dat pakje te kunnen pakken en vervolgens zet ze dat andere pakje bij de pakjes karnemelk neer.

Deze mevrouw is niet de enige die dat doet. Bijna alle mensen in (in ieder geval) de wijk en misschien zelfs de gehele stad waar ik woon doen dat. Ze zijn zo geobsedeerd door de T.H.T. datum. Het moet altijd maar langer, terwijl je zo'n product meestal binnen een paar dagen op hebt. Bovendien, als je het open maakt moet je het toch echt geen week meer laten staan. Als ze nou direct 5 pakken of zo mee nemen, dan begrijp ik dat je een lange datum wil. Voor één pak yoghurt e.d. begrijp ik het echter niet, laat staan voor een half pakje!

Klacht: Klanten die geobsedeerd zijn door T.H.T. datums.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60194735
TS is vakinhoudbijvullingsmanager bij een supermarkt
-
pi_60194763
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef GauloisesBlauw het volgende:
TS is vakinhoudbijvullingsmanager bij een supermarkt
Ik vind het een mooie benaming voor vakkenvuller!
pi_60194768
Als iets over de THT is, dan flikker ik het altijd weg.
Of het nou nog goed is of niet, ik ga geen shit eten die over de ten minste datum heen is.

Ik ben godverdomme geen hongerneger, ik woon in een rijk land.

Toedeliedokie!!!
pi_60194781
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik vind het een mooie benaming voor vakkenvuller!
Ik vind jouw overmatig en volkomen nutteloos gebruik van italics schijt irritant
-
pi_60194786
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef NED het volgende:
Als iets over de THT is, dan flikker ik het altijd weg.
Of het nou nog goed is of niet, ik ga geen shit eten die over de ten minste datum heen is.

Ik ben godverdomme geen hongerneger, ik woon in een rijk land.

Toedeliedokie!!!
Lees de OP en reageer daarna pas.
pi_60194809
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef GauloisesBlauw het volgende:

[..]

Ik vind jouw overmatig en volkomen nutteloos gebruik van italics schijt irritant
Ik heb medelijden met mensen die zich daaraan kunnen ergeren en dat vervolgens maar al te graag bekend willen maken aan mij.
pi_60194819
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Lees de OP en reageer daarna pas.
Nouja, geheel offtopic was mijn reactie niet.
Ik heb in zekere zin dus ook een THT obsessie, alleen dan niet met kopen, maar emt opeten
pi_60194822
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef GauloisesBlauw het volgende:

[..]

ik ben het met je eens
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60194842
wat een verschrikkelijke mensen zijn het toch
pi_60194849
Is schijtirritant niet 1 woord?
pi_60194853
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef NED het volgende:

[..]

Nouja, geheel offtopic was mijn reactie niet.
Ik heb in zekere zin dus ook een THT obsessie, alleen dan niet met kopen, maar emt opeten
Dat is nog begrijpelijk. Die T.H.T. zit er niet zomaar op.
pi_60194866
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met mensen die zich daaraan kunnen ergeren en dat vervolgens maar al te graag bekend willen maken aan mij.
Ik heb meer medelijden met mensen die het blijven doen ook al weten ze zelf dat echt compleet _geen_ toegevoegde waarde heeft, afgezien van de kansloze schreeuw om aandacht.
Daarbij erger ik me er echt niet aan, zie het als een soort leedvermaak.
-
pi_60194877
Dat doe ik ook altijd. Loller.
pi_60194902
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:50 schreef GauloisesBlauw het volgende:

[..]

Ik heb meer medelijden met mensen die het blijven doen ook al weten ze zelf dat echt compleet _geen_ toegevoegde waarde heeft, afgezien van de kansloze schreeuw om aandacht.
Daarbij erger ik me er echt niet aan, zie het als een soort leedvermaak.
Je vertelde me net dat je je eraan ergerde. Bovendien, dat het een schreeuw om aandacht is maak jij er van! Jij geeft me die aandacht waarvan jij zegt dat ik erom schreeuw ook nog eens.

Ga je druk maken om andere dingen lieve schat.
pi_60194949
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Je vertelde me net dat je je eraan ergerde. Bovendien, dat het een schreeuw om aandacht is maak jij er van! Jij geeft me die aandacht waarvan jij zegt dat ik erom schreeuw ook nog eens.

Ga je druk maken om andere dingen lieve schat.

Quote me even waar ik zeg dat ik me er aan erger, poepie. Iets irritant vinden en je eraan ergeren zijn twee verschillende dingen.
-
pi_60194978
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:55 schreef GauloisesBlauw het volgende:

[..]

Iets irritant vinden en je eraan ergeren zijn twee verschillende dingen.
Quoted for stupidity.

PS: Dit is mijn laatste post richting jou. Pure energieverspilling.
PS2:
quote:
ir·ri·tant (bijvoeglijk naamwoord; irritanter, irritantst)
1 ergerlijk, in hoge mate vervelend
pi_60195043
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:56 schreef elfzesendertig het volgende:

PS: Dit is mijn laatste post richting jou. Pure energieverspilling.

Neeeeeeeeee! Dit meen je niet !!! !!!

Wat een drama! Ik denk niet dat ik vannacht kan slapen, hoor.
-
pi_60195050
IK VROEG OF SCHIJTIRRITANT NIET GEWOON 1 WOORD WAS!!!!!!
pi_60195065
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:50 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dat is nog begrijpelijk. Die T.H.T. zit er niet zomaar op.
Nee dat klopt, dat is namelijk voor winkels.. Mensen die dingen meteen weg gooien als het 1 dag over de THT is
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60195068
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:00 schreef NED het volgende:
[/I]IK VROEG OF SCHIJTIRRITANT NIET GEWOON 1 WOORD WAS!!!!!![/I]
Vraag het aan 1136, die schijnt erg goed te zijn in het opzoeken van woorden

En leer je tekst-opmaak fatsoenlijk intypen
-
pi_60195107
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:01 schreef Fha het volgende:

[..]

Nee dat klopt, dat is namelijk voor winkels.. Mensen die dingen meteen weg gooien als het 1 dag over de THT is
AD heeft volgens mij zo'n onderzoek gedaan naar de kwaliteit van producten die op de T.H.T. datum zitten. Dat viel nog best tegen volgens mij.
pi_60195262
* MarMar doet meestal een bult boodschappen voor een zolang mogelijke tijd
Volkomen kut als je dan drie dagen later terug moet komen voor een pak melk alleen omdat je niet de pakken met de langste t.h.t. hebt meegenomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:15:24 #24
40973 FooLsKi
Bennie Wijs
pi_60195326
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:00 schreef NED het volgende:
IK VROEG OF SCHIJTIRRITANT NIET GEWOON 1 WOORD WAS!!!!!!
Yup, is het ook.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!
pi_60195444
Had laatst bij de AH iets met de t.h.t...
Ik had een doos partysnacks nodig en er stond nog maar een pak in de vrieskast..maar dat pak zag er dus uit alsof het er al een jaar lang stond. Ik zag toevallig twee vakkenvullertjes staan die de voorraad aan het bijvullen waren. Ik vroeg hun of ik soms een nieuw pak mocht omdat dit pak er zo oud uit zag en maar tot augustus 2008 goed was. Daarop keek een van die jochies op de achterkant naar de tht datum van de nieuwe lichting pakken...en zegtie gewoon ijskoud: oh deze zijn maar goed tot juli 2008!
Errug dus ik zo: ohnee laat dan maar en ben weggegaan met dat oud uitziende pak dat tenminste wel nog een maand goed was.
Ik eet gewoon echt niets meer dat de datum heeft overschreden en vind het echt vies als mensen dit wel doen. Dan vraag je er toch om om ziek te worden? Al die bacterieen ze zetten die datum er echt niet voor niets op he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')