Op mijn vorige werk bij een commercieel mannen IT bedrijf zaten meer mensen te internetten dan op mijn huidige werk in de ambtenarij...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef BitterBal88 het volgende:
Ja, heb je net je WO of HBO diploma gehaald, krijg je een puik baantje. Wat doe je dan? Juist hele dag beetje internetten. FOK!en, telegraaf lezen, spelletjes spelen.
En ik maar denken dat alleen ambtenaren en europarlementariers het deden.
klacht: Mensen die niet eens werken op hun werk.
En ja TS is jaloers.
Word receptionist.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
Heehe, zo'n baan wil ik ook wel: de hele dag een beetje internetten en er nog voor betaald krijgen ook nog![]()
Heel veel FOK! ers posten gewoon vanaf hun werkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:09 schreef HostiMeister het volgende:
Een baan, waarbij je kan internetten... poe hee, bestond er maar zoiets...
Serieus? Dat mag toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Heel veel FOK! ers posten gewoon vanaf hun werk.
HOAXquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Marketingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:09 schreef HostiMeister het volgende:
Een baan, waarbij je kan internetten... poe hee, bestond er maar zoiets...
Ik zie het ! !! !!11 1quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:05 schreef bvvt het volgende:
Internet is mijn werk.
maar veel surfen heb ik de tijd niet voor
way too busy
Whehe totdat ze bij de baas op het matje moeten komen, omdat hij hun internetgedrag heeft gemonitord en geanalyseerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Dat mag de baas heul niet. Mag niet door de wet bescherming persoons gegevens. Hij moet eerst zeggen we gaan nu monitoren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:43 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Whehe totdat ze bij de baas op het matje moeten komen, omdat hij hun internetgedrag heeft gemonitord en geanalyseerd.
Boh gek, heeft ie precies gezien wat jullie allemaal op Fok hebben getikt![]()
Meld.t ik kijk altijd uitzendinggemist en zo en dan nog productiever zijn idd ja....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihihi als ze mijn internetgedrag op het werk ooit gaan analyseren is het denk ik wel redelijk einde oefening denk ik... En dan nóg productiever zijn dan collega's,..
Waaronder ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:04 schreef Zeitgeist het volgende:
Studies hebben uitgewezen dat mensen die een beetje privé internetten juist gemotiveerder zijn
Ik nie begrijpuh.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit op mijn werk en ik internet nu. Mocht mijn baass protesteren dan ontsla ik hem gewoon... opnieuw .
Je zit in de prostitutie en zoekt dan wel een andere pooier ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit op mijn werk en ik internet nu. Mocht mijn baass protesteren dan ontsla ik hem gewoon... opnieuw .
En vognels een enlsege stduie..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:04 schreef Zeitgeist het volgende:
Studies hebben uitgewezen dat mensen die een beetje privé internetten juist gemotiveerder zijn
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:22 schreef beelz het volgende:
Internet op werk is okay
Ik moet zelfs van mijn baas de hele dag internetten. Het is zwaar werk
Server niet gevondenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die denken dat IT beheerders het iets interresseert wat iemand zijn internet gedrag is
Of je moet naar www.ikwileenstijveophetwerk.nl gaan dan valt het wel op
Maar meneer de baas mag dan wel lekker Fok!'en zekerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:57 schreef LXIV het volgende:
Er wordt in Nederland onder werktijd belachelijk veel ge-internet. Ik denk zeker gemiddeld 1 uur per werknemer per dag. Voor kantoorpersoneel is dat gemakkelijk vier keer zoveel.
Reken maar eens uit wat dat op jaarbasis aan arbeidsproductiviteit kost. Daar kun je de hele vergrijzing plus 10x een generaal pardon van betalen. Of iedereen voortaan gewoon om half drie naar huis sturen.
Als ik een eigen bedrijf had zou ik ook nooit, nooit, nooit iedereen gewoon internet op zijn compu geven. Enkel misschien reisplanner en wat van dat soort sites. Een werknemer kost zó 20 euro per uur. Reken maar eens uit wat dat kost per jaar!
Ja, dan hou je werknemers overquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:40 schreef LXIV het volgende:
Meneer de baas betaalt zijn salaris helemaal zelf, dus die mag ook helemaal zelf weten wat 'ie onder werktijd doet.
Gelukkig internet ik gewoon op kosten van de staat, dus kost het niemand geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |