Dat snap ikquote:Op maandag 21 juli 2008 18:40 schreef FrietjuH het volgende:
Nou verkoop het liever eigenlijk in een koop ben ik meteen van die bende af sorry blacksheep
@Jipjoran zet ff je PM aan en niet toevallig geintresseerd in die boxenset voor 10,- meer?:)
http://messages.fok.nl/ klik daar maar even opquote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef jipjoran het volgende:
1 vraagje, wat is PM en hoe zet ik het aan?
En zit het al op de post?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:12 schreef FrietjuH het volgende:
Alles is op te halen in Arnhem
@ Darkomen Simpsons voor 36,50 incl en je hebt een deal
Pm terugquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:33 schreef FrietjuH het volgende:
Blacksheep je krijgt Pm omdat ik binnenkort op vakantei ga en de ps2 snel wil verkopen heb verder nog niets gehoord van Jip
Super! mocht je een trackandtrace hebben hoor ik het wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef FrietjuH het volgende:
@Darkomen ja heb het geld net binnen en wordt binnen het uur verzonden
@koploper maak er 12,50 incl van en het is een deal
Tevens te koop Blu-Ray The good Shepherd 12,50 incl
Deal, kun je mij je gegevens toesturen? Dan maak ik 't geld vandaag of morgen over.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef FrietjuH het volgende:
@Darkomen ja heb het geld net binnen en wordt binnen het uur verzonden
@koploper maak er 12,50 incl van en het is een deal
Tevens te koop Blu-Ray The good Shepherd 12,50 incl
Ik heb het geld al overgemaakt, dus ik ga er stiekem vanuit dat het pakket mijn kant op komtquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
55,- voor de PS2 incl alles!
Sorry, over het hoofd gezien... Mooie prijs, veel plezier ermeequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:41 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik heb het geld al overgemaakt, dus ik ga er stiekem vanuit dat het pakket mijn kant op komt
Via de PM bedoel ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deal, kun je mij je gegevens toesturen? Dan maak ik 't geld vandaag of morgen over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |