Eej bedankt man vriendelijke jonge dame!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
Gelinkt in de OP van [Martin Verkerk #15] Nu al een collecters item !
Het kan op van alles. Voor 14 euro heb je een gewoon 100% katoenen t-shirt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:34 schreef Joris33 het volgende:
Ik wil er wel 1 in het rood, is het een t-shirt of een polo?
Yes Womanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:42 schreef -Jynx- het volgende:
[..]
Eej bedankt man!
[..]
Het kan op van alles. Voor 14 euro heb je een gewoon 100% katoenen t-shirt.
Een lichte kleur in ieder geval. Alle kleuren die ik bovenaan staan zijn ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jij weet hoe zoiets er uit gaat zien, welke kleur zou jij aanraden waar de print mooi op uitkomt?
Ik wil namelijk de Martin Print achterop, zoveel is mij duidelijk, en voorop op een borstlogo nog een klein tekstje of een leuke Martin-uitspraak of Martin-weetje. Iemand daar suggesties voor welke goed past?
Martin Verkerk is zo relaxed en intimiderend, zelfs het net is gespannenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jij weet hoe zoiets er uit gaat zien, welke kleur zou jij aanraden waar de print mooi op uitkomt?
Ik wil namelijk de Martin Print achterop, zoveel is mij duidelijk, en voorop op een borstlogo nog een klein tekstje of een leuke Martin-uitspraak of Martin-weetje. Iemand daar suggesties voor welke goed past?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martin Verkerk is zou relaxed en intimiderend, zelfs het net is gespannen
cool-t-shirts@flamingpenguin.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ga ik voor lime ... ga zo even in het Martin-topic op zoek naar een buitengewoon leuke tekst voor op de voorkant. Heb je MSN of mail of zo waar ik nog wat vragen kan stellen?
Zet anders je PM even aan, dat gaat makkelijker denk ik. Heb je ook meteen de gegevens van de betreffende user, i.p.v. dat je username aan e-mailadres aan afleveradres moet koppelen.quote:
donequote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zet anders je PM even aan, dat gaat makkelijker denk ik. Heb je ook meteen de gegevens van de betreffende user, i.p.v. dat je username aan e-mailadres aan afleveradres moet koppelen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ga ik voor lime ... ga zo even in het Martin-topic op zoek naar een buitengewoon leuke tekst voor op de voorkant. Heb je MSN of mail of zo waar ik nog wat vragen kan stellen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef thijsdetweede het volgende:
De Big Bang, dat was gewoon Martin's eerste ace.
quote:
De Big Bang, dat was gewoon Martin's eerste ace
Alleen het zwarte wordt gedrukt. Het witte is gewoon de achtergrond. Dus in het geval van een groen shirt is al wat nu wit is inderdaad groen.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef XL het volgende:
Blijft die print op gekleurde shirts ook zwart/wit? Of is hij dan plotseling zwart/groen in het geval van groene shirts?
Jazeker. Op www.cool-t-shirts.nl vind je nog een hoop andere dingen. We zijn nog niet zo lang bezig dus heel veel is het nog niet. Maar er komt steeds weer wat bij. En we ontwerpen ook op verzoek. Maar das wel wat duurder uiteraard.quote:
Dat bedoelde ik eigenlijk jaquote:Op maandag 21 juli 2008 16:41 schreef -Jynx- het volgende:
En we ontwerpen ook op verzoek. Maar das wel wat duurder uiteraard.
Hangt van de tijd af die ik er voor nodig heb voornamelijk. Mail anders even naar cool-t-shirts.nl@flamingpenguin.nl wat je precies wil, misschien kan ik een mooi prijsje maken.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk jaWat is "wat duurder"? Of kunnen we dit misschien beter via PM bespreken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef XL het volgende:
Er staat een mailadres in dit topic. Dat zou ik proberen.
Het shirt werkt fantastisch. Ik heb de print op mijn rug en als ik met mijn rug naar de tegenstander sta als hij serveert levert dat eigenlijk altijd een dubbele fout op.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef XL het volgende:
Het shirt werkt fantastisch. Ik heb de print op mijn rug en als ik met mijn rug naar de tegenstander sta als hij serveert levert dat eigenlijk altijd een dubbele fout op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Bruljant!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef XL het volgende:
Ik ben van plan dit shirt tijdens de competitie week in week uit aan te trekken.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, ik moet er eigenlijk ook nog een.
Geen idee, ik heb hem welquote:Op zondag 28 februari 2010 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kickje.
Waarom heeft niet iedereen zo'n shirt
Moet je even paar posts teruglezen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Norrage het volgende:
Zijn ze nog te bestellen?
13 Mei 2010 is nu al legendarischquote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef Norrage het volgende:
Ja ik dat die website al gevonden idd. We moeten voor de Martin clinic wel ff allemaal zo'n shirt aandoen
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef Norrage het volgende:
Ja ik dat die website al gevonden idd. We moeten voor de Martin clinic wel ff allemaal zo'n shirt aandoen
Nou meneer de boswachter. Echt storm loopt het niet met die ideeen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Dacht meer aan een andere held ofzo.
Misschien dat de overigen hier ook nog wat ideeen hebben?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef Norrage het volgende:
Het officeuze Koellerer shirt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |